Shooting Stars
Fra : LLK

Dato : 02-04-04 21:23

Hvem har lavet sangen som bliver sunget når Lars Hjortshøj træder ind på
scenen?? Gasolin måske? Til dem der ikke har hørt den bliver der sunge noget
lign: Heey Kristoffer ....

Håber nogen kan hjælpe.

Fra : Peter B. Juul

Dato : 02-04-04 21:31

"LLK" <mailFJERNDETTE@luscious.dk> writes:

> Hvem har lavet sangen som bliver sunget når Lars Hjortshøj træder ind på
> scenen?? Gasolin måske? Til dem der ikke har hørt den bliver der sunge noget
> lign: Heey Kristoffer ....

Hey Kristoffer er der i hvert fald en Gasolin-sang, der hedder. Men da
jeg aldrig har set Shooting Stars ved jeg ikke om det er den.

--
Peter B. Juul, o.-.o "Well," said Aslan, "I suppose we could try lasers."
The RockBear. ((^))

Fra : Koeffe

Dato : 02-04-04 22:07

"Peter B. Juul" <p4@enzym.rnd.remove.this.part.uni-c.dk> skrev i en
meddelelse news:m2zn9u3yw0.fsf@enzym.rnd.uni-c.dk...

> Hey Kristoffer er der i hvert fald en Gasolin-sang, der hedder. Men da
> jeg aldrig har set Shooting Stars ved jeg ikke om det er den.

For at lette LLK's eftersøgning vil jeg lige sige at sangen hedder "Hej
Christoffer".

Track #2 på denne her:
http://www.cdskiven.dk/default.asp?view=album&albumid=96663

Da jeg ikke har set så meget Shooting Stars kan jeg ikke sige om det er den.

--
Koeffe