Jeg fatter ader en ski`
Fra : Jonas

Dato : 27-04-01 18:30

Nu tog jeg mig endelig sammen til at købe en udstødning til min scooter da
den gamle var langt over holdbarhedsdatoen.

Så kom problemerne, jeg købte en tunudstødning til min honda,
satte den på og mistede både optræk og topfart. max 45kmt

Med den gamle udstødning pænt optræk og 60 kmt topfart.

Jeg ønsker egentlig det samme igen men hvorfor fanden dur det ikke med en
tunudstødning på en original 50 ccm.

Er der noget jeg har glemt eller rettere sagt er der nogen der kan give mig
et hint om hvad der skal laves/udskiftes yderligere.

Honda Vision sa50r
Polini vario standard m/ 6g ruller
trykfjeder aner det ikke
68 mikuni dyse
Ny indkøbt proma bad snake udstødning.

På forhånd tak.

Fra : Thomas Buus Andersen

Dato : 27-04-01 19:17

"Jonas" <jonas.sr@get2net.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
mig
> et hint om hvad der skal laves/udskiftes yderligere.

Det er da klart når du køber sådan en udstødning. "BAD" snake :)
Men prøv med lættere ruller, det kan måske hjælpe lidt, vil jeg tro!

Hilsen Thomas

Fra : RpR

Dato : 27-04-01 19:27

>Det er da klart når du køber sådan en udstødning. "BAD" snake :)
>Men prøv med lættere ruller, det kan måske hjælpe lidt, vil jeg tro!

Nix. Jeg holder helt 100% på at det er potten der er problemet. Bad Snake er
kort sagt den ringeste potte nogensinde. Du kører bedre uden potte, men det
larmer endnu mere end Bad Snake, selvom det måske lyder underligt.

Jeg har haft lånt sådan et rør til min Neo's engang, og gik fra 90km/t og
supert træk ned til 60km/t og intet træk.

Du har købt katten i sækken kammerat!

--

- RpR
http://www.mopedgallery.com

Fra : Søren Houmark

Dato : 27-04-01 23:03

Den dur ikk til en skid......du skal ikk kikke på prisen....

/Free