Clinique makeup
Fra : Heidi

Dato : 27-03-04 08:40

Er der nogen steder på nettet man kan købe Clinique produkter billigere
end i butikkerne?

--
Mvh. Heidi
Svar i gruppen og IKKE pr. mail!!!

Fra : Margrete Johansen

Dato : 27-03-04 09:28

Hej.

Jeg ved ikke om det er billigere, men du kan jo prøve:

http://kosmetikshoppen.dk/shop/index.php?cPath=30&sort=2a&filter_id=82

Hilsen Margrete

Fra : Heidi

Dato : 27-03-04 12:34

Margrete Johansen wrote:
> Hej.
>
> Jeg ved ikke om det er billigere, men du kan jo prøve:
>
> http://kosmetikshoppen.dk/shop/index.php?cPath=30&sort=2a&filter_id=82

Jeg har lige været nede i en Matas butik, hvor jeg bla. fik at vide at
alle foundations, pudder osv. koster 200 kr. - og bla. den pudder jeg
har kig på, koster kun 162,50 via dit link, så det er særdeles brugbart!
Oven i købet med fragtfri levering (godt nok tager det 14 dage, men det
betyder ikke så meget).

Så rigtig mange tak for linket!

Fra : Sorgenfri

Dato : 29-03-04 13:57

"Margrete Johansen" skrev:

> Jeg ved ikke om det er billigere, men du kan jo prøve:
>
> http://kosmetikshoppen.dk/shop/index.php?cPath=30&sort=2a&filter_id=82

Ser rigtig godt ud! Hvorfor ikke spare de kroner, når man alligevel skal ud
og købe ind... ?

Der er nok ikke den store chance for en tilbagemelding på dette indlæg, men
jeg vil meget gerne vide, om der er nogle af jer derude, der har prøvet at
bestille varer gennem ovenstående.

Faktisk lyder det jo umiddelbart lidt for let og billigt, ikke?

Mvh. Sorgenfri

Fra : Heidi

Dato : 29-03-04 16:20

Sorgenfri wrote:

> [...]
> indlæg, men jeg vil meget gerne vide, om der er nogle af jer derude,
> der har prøvet at bestille varer gennem ovenstående.

Om ca. 14 dage hører du forhåbentlig fra mig - jeg bestilte en portion i
går.

> Faktisk lyder det jo umiddelbart lidt for let og billigt, ikke?

Tjaa både og - de skriver jo at de køber ind hos udenlandske
leverandører, og ikke ligger inde med et lager - derfor kan de holde
omkostningerne nede. Og at sådanne ting er billigere i udlandet, er der
vel ikke det store mysterium i.
Men jeg skal som sagt nok melde tilbage NÅR (ikke hvis ) jeg får
mine varer...
Og endelig - hvis der skulle ske det, at varerne ikke kommer, så er det
jo bare ned i banken og kræve pengene tilbage (eftersom der er betalt
med dankort).

Fra : Sorgenfri

Dato : 29-03-04 17:16

"Heidi" skrev:
> Sorgenfri wrote:

> http://kosmetikshoppen.dk/shop/index.php?cPath=30&sort=2a&filter_id=82

> Om ca. 14 dage hører du forhåbentlig fra mig - jeg bestilte en portion i
> går.
Ok! Jeg venter at høre fra dig på denne tråd om et par uger så!

> [...]
> leverandører, og ikke ligger inde med et lager - derfor kan de holde
> omkostningerne nede. Og at sådanne ting er billigere i udlandet, er der

Næ, jeg undrer mig bare en smule over, at de ikke engang kræver
forsendelsesomkostninger (så vidt jeg lige kan læse). Man skulle da tro, at
de i det mindste ville tjene lidt på den "service", ikke?

> Og endelig - hvis der skulle ske det, at varerne ikke kommer, så er det
> jo bare ned i banken og kræve pengene tilbage (eftersom der er betalt
> med dankort).

Yes, det har du ret i. Der skulle ikke kunne ske noget.
Jeg er nu spændt på at høre fra dig alligevel.

Mvh. Sorgenfri

Fra : Heidi

Dato : 29-03-04 17:26

Sorgenfri wrote:

http://kosmetikshoppen.dk/shop/index.php?cPath=30&sort=2a&filter_id=82

> Ok! Jeg venter at høre fra dig på denne tråd om et par uger så!

Det er 10-4.

> Næ, jeg undrer mig bare en smule over, at de ikke engang kræver
> forsendelsesomkostninger (så vidt jeg lige kan læse). Man skulle da
> tro, at de i det mindste ville tjene lidt på den "service", ikke?

Det kan jo være at der allerede er lagt noget oven i deres priser, til
at dække forsendelser - så varerne havde været endnu billigere, hvis der
kom porto oveni. Mon ikke de ved at det frister når man ikke skal betale
porto separat? Det var i hvert fald et plus for mig, selvom det ikke er
store tunge ting jeg bestiller.

> Yes, det har du ret i. Der skulle ikke kunne ske noget.
> Jeg er nu spændt på at høre fra dig alligevel.

Og jeg er spændt på at modtage mine varer

Fra : Sorgenfri

Dato : 12-04-04 07:07

"Heidi" skrev:

> Det er 10-4.

Jeg ved godt, det er helligdag i dag, men jeg er helt utålmodig efter at
høre, om dine bestillinger er nået frem.
Det skulle jo gerne ske i denne uge.
Jeg håber, du skynder dig at meddele mig det, når varerne kommer!

Krydser fingre
Sorgenfri

Fra : Heidi

Dato : 12-04-04 08:22

Sorgenfri wrote:
> [...]
> at høre, om dine bestillinger er nået frem.
> Det skulle jo gerne ske i denne uge.
> Jeg håber, du skynder dig at meddele mig det, når varerne kommer!

Jeg tænkte faktisk på at skrive i lørdags, men tænkte at jeg hellere
måtte vente.
Da vi kom hjem lørdag eftermiddag lå der nemlig en kvittering fra posten
om at han havde haft et rekommanderet brev med fra Hong Kong, og det kan
jo næsten kun være det.
Men nu må jeg altså vente til tirsdag eftermiddag med at få hentet det
på posthuset.

Men jeg tror altså godt vi kan konkludere at jeg får varerne - næste
spændende punkt bliver så om det er de rigtige!
(Og jeg bestilte desuden en portion mere sidste weekend, så der skulle
være et par erfaringer at give af, når det hele er nået frem....)

Håber du kan stille dig tilfreds med dette indtil videre

Fra : Sorgenfri

Dato : 13-04-04 15:17

Fra : Sorgenfri

Dato : 13-04-04 15:21

"Heidi" wrote

> [...]
>
> Men jeg tror altså godt vi kan konkludere at jeg får varerne - næste
> spændende punkt bliver så om det er de rigtige!

Ok, har du så været på posthuset, Heidi? Fortæl, fortæl!

Vil de sige, man får varerne sendt direkte fra Hong Kong? Umiddelbart lidt
risky business. Er det gået godt og er varerne de rigtige (og originale
produkter?!)?

Venter i spænding
Sorgenfri

Fra : Heidi

Dato : 13-04-04 16:25

Sorgenfri wrote:

> Ok, har du så været på posthuset, Heidi? Fortæl, fortæl!

Just hjemkommet

> Vil de sige, man får varerne sendt direkte fra Hong Kong?

Ja det ser det ud til. De blev afsendt derfra den 30. marts - vist nok
to dage efter jeg havde bestilt på nettet. Om det gælder alle varer, ved
jeg jo så ikke.

Umiddelbart
> lidt risky business. Er det gået godt og er varerne de rigtige (og
> originale produkter?!)?

Alt er som det skal være. Jeg bestilte 4 Clinique produkter - to
eyelinere, en makeupfjerner og en skintonic, og det hele var pakket
separat ind i sølvfolie, i en papkasse med flamingokugler - og udenom
selve papkassen var der et lilla stofbånd.

> Venter i spænding
> Sorgenfri

Jeg håber så du kan falde lidt til ro nu
Jeg vil i hvert fald ikke have skrupler ved at bestille igen (hvilket
jeg jo allerede har gjort, så forhåbentlig kommer næste portion i næste
uge).

Fra : Sorgenfri

Dato : 13-04-04 16:40

"Heidi" skrev:
> [...]

> separat ind i sølvfolie, i en papkasse med flamingokugler - og udenom
> selve papkassen var der et lilla stofbånd.

Det lyder jo godt! Og der er ikke løbet ekstra-regninger på, formoder jeg?
Jeg tænker både på porto og på told og skat og sådan, for det lyder jo
næsten for enkelt og billigt.
Måske det lilla bånd er en slags kamouflage Undrer det ikke dig, at det
bliver sendt sådan?

> Jeg håber så du kan falde lidt til ro nu

Det går langt bedre nu, tak Jeg undrer mig dog stadig lidt over
postgangen...

> Jeg vil i hvert fald ikke have skrupler ved at bestille igen (hvilket
> jeg jo allerede har gjort, så forhåbentlig kommer næste portion i næste
> uge).

Godt. Ja, jeg må vist også se at få skippet en bestilling af sted. Dejligt,
at du gad fortælle om dine erfaringer!
Skriv dog lige, hvis der er løbet ekstra/uforudsete omkostninger på jf.
ovenstående...

Mvh. Sorgenfri

Fra : Heidi

Dato : 13-04-04 17:02

Sorgenfri wrote:

> [...]
>
> Det lyder jo godt! Og der er ikke løbet ekstra-regninger på, formoder
> jeg? Jeg tænker både på porto og på told og skat og sådan, for det

Nej nej ingen ekstra omkostninger. Man betaler jo med Visa når man
bestiller, og pengene bliver hævet ret hurtigt, nok nogenlunde samtidig
med at de afsender varerne. Og det de hæver, er det samme som du kan se
når du bestiller.

> Måske det lilla bånd er en slags kamouflage Undrer det ikke dig,
> at det bliver sendt sådan?

Det har jeg egentlig ikke spekuleret over - men nu kiggede jeg lige på
kassen, og jeg kan se at der står at den er afsendt som gave - så det
kan godt være båndet er der for at få det til at se mere troværdigt ud

> Det går langt bedre nu, tak Jeg undrer mig dog stadig lidt over
> postgangen...

Det har jo nok noget at gøre med at de ikke har et lager liggende - men
bestiller hos leverandøren hver gang der kommer en ordre, og så sender
leverandøren direkte til kunden.

> Godt. Ja, jeg må vist også se at få skippet en bestilling af sted.
> Dejligt, at du gad fortælle om dine erfaringer!
> Skriv dog lige, hvis der er løbet ekstra/uforudsete omkostninger på
> jf. ovenstående...

Det er der som sagt ikke - eneste bekymring kan måske være, om de kan
blive ved med at "snyde" ved at sende varerne som en gave. Jeg ved ikke
hvordan reglerne er for den slags... Men sålænge den går, så går den!