Colaafstemning
Fra : Martin Andersen

Dato : 26-03-04 21:28

Hvilken slags cola kan I bedst li?

Vaniliecola
Cherrycola
Light cola
Caffeine free cola
Alm. cola

Fra : diana

Dato : 26-03-04 21:36

"Martin Andersen" <15andersen_removethis_@telia.com> skrev i en meddelelse
news:jn09c.54199$mU6.226131@newsb.telia.net...
> Hvilken slags cola kan I bedst li?
>
> Vaniliecola
> Cherrycola
> Light cola
> Caffeine free cola
> Alm. cola

hej

jeg har engang i norge smagt vanillecola, og den er helt vildt god. men jeg
har aldrig set den her i DK. Men min favorit er nok cherry cola

diana

Fra : Martin Andersen

Dato : 26-03-04 21:41

> jeg har engang i norge smagt vanillecola, og den er helt vildt god. men
jeg
> har aldrig set den her i DK. Men min favorit er nok cherry cola

Også her. Fra den tid jeg var i England har jeg fået smag for Dr. Pepper

Er der forresten nogle her som kan li de de light colaer med citronsmag?

Fra : Ann Jensen

Dato : 26-03-04 21:48

Hos os er det Jolly Cola

Fra : Ukendt

Dato : 26-03-04 22:23

"Martin Andersen" <15andersen_removethis_@telia.com> skrev i en meddelelse

> Er der forresten nogle her som kan li de de light colaer med citronsmag?

Min mor er ret glad for den. Men hva'. Hun er også glad for den dér
coffeinfri light!

Cherrycoke fra Coca Cola er min favorit.

Tina

Fra : mansen

Dato : 28-03-04 12:36

"Tina" <wunjo(snabel-a)webspeed.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> Tina
>
> cola light lemon er rigtig god,desværre er den fra coca cola,da de jo er
dyrere end andre

Fra : diana

Dato : 27-03-04 10:05

> [...]

> Også her. Fra den tid jeg var i England har jeg fået smag for Dr. Pepper
>
> Er der forresten nogle her som kan li de de light colaer med citronsmag?

jeg er helt vild med Dr. pepper, som jeg har fundet ud af at man kan købe på
div. tankstationer her i Dk.
Light cola med citron, kan jeg derimod ikke lide.

diana

Fra : Peter Jespersen

Dato : 27-03-04 17:59

On Sat, 27 Mar 2004 10:05:09 +0100, diana wrote:

<snip>
>jeg er helt vild med Dr. pepper, som jeg har fundet ud af at man kan købe på
>div. tankstationer her i Dk.

Du kan også falde over Dr Pepper i større DSB kiosker og i velassoterede
Irma butikker!

Live long and prosper...
Peter Jespersen, member of Team OS/2 Denmark, Linux User #148303
flywheel@illogical.dk
http://www.illogical.dk
For God's sake get off! She's dead, Jim!

Fra : Anders Houmark

Dato : 27-03-04 04:07

diana wrote:

> hej
>
> jeg har engang i norge smagt vanillecola, og den er helt vildt god.

Prøv at gå i Kvickly og køb en BIG 150 cola.. Jeg synes de smager fælt, det
er den kraftige vaniliesmag jeg finder helt forkert :)

--
Anders Houmark
www.AndersH.dk

Fra : -V-

Dato : 26-03-04 22:52

Martin Andersen wrote:
> Hvilken slags cola kan I bedst li?
>
> Vaniliecola
> Cherrycola
> Light cola
> Caffeine free cola
> Alm. cola

Hvad er 'Alm. cola'?

Jeg drikker kun et enkelt brand, så medmindre du specificerer lidt nærmere,
kan jeg ikke svare selv om jeg gerne ville.

-V-

Fra : zcully

Dato : 26-03-04 23:37

"Martin Andersen" <15andersen_removethis_@telia.com> wrote in message
> Hvilken slags cola kan I bedst li?
>
> Vaniliecola
> Cherrycola
> Light cola
> Caffeine free cola
> Alm. cola

Las Cola...

Fra : Hans Joergensen

Dato : 26-03-04 23:49

Martin Andersen wrote:
> Hvilken slags cola kan I bedst li?
> Vaniliecola
> Cherrycola
> Light cola
> Caffeine free cola
> Alm. cola

Hvad med de blå Colaer fra Ceres? )

CherryCola er totalt godt.

// Hans
--
Sidevogn til Russer MC (Ural/Dnepr) samt militær-udstyr til denne
købes for rimelig pris!

Fra : Helle

Dato : 26-03-04 23:55

"Martin Andersen" <15andersen_removethis_@telia.com> wrote in message
> [...]

Helt klart coca cola light og KUN coca cola. Den med citron er hæslig og
meget syntetisk.

Mvh Helle

Fra : Peter Jespersen

Dato : 27-03-04 18:07

On Fri, 26 Mar 2004 23:55:13 +0100, Helle wrote:

>"Martin Andersen" <15andersen_removethis_@telia.com> wrote in message

>Helt klart coca cola light og KUN coca cola. Den med citron er hæslig og
>meget syntetisk.

Det er også såkaldt "aroma" der er brugt

Live long and prosper...
Peter Jespersen, member of Team OS/2 Denmark, Linux User #148303
flywheel@illogical.dk
http://www.illogical.dk
I came, I saw, and eventually I cooked. (Keith Floyd)

Fra : CB

Dato : 31-03-04 21:28

Coca cola light er bedst. Pepsi Light er også god, men ikke Pepsi Max.

Fra : bb

Dato : 01-04-04 17:23

>Coca cola light er bedst. Pepsi Light er også god, men ikke Pepsi Max.

pepsi max er da klart den light sodavand der har mest smag, IMO.

Fra : Claus Høj

Dato : 05-05-04 16:40

"bb" <^_^@mail.com> skrev i en meddelelse

> pepsi max er da klart den light sodavand der har mest smag, IMO.

Fuldstændig enig, drikker kun Pepsi max det andet smager af noget andet end
sodavand gæt selv

Fra : Intet Navn

Dato : 27-03-04 00:38

"Martin Andersen" <15andersen_removethis_@telia.com> wrote in message
> [...]

Coca-cola "Classic" (som man desværre ikke kan opdrive her i Dannevang...)

/claus (som altid skal vælge den mulighed der ikke er angivet

Fra : kautaq

Dato : 27-03-04 00:18

Martin Andersen wrote:

> Vaniliecola
> Cherrycola
> Light cola
> Caffeine free cola
> Alm. cola

Kender ingen af mærkerne, men når jeg har influenza en gang
hvert andet år, drikker jeg Coca-cola eller Jolly.
Og andet gift, så som Kodimagnyl, Kamillete med citron.
Og to fede hvidløg på et stykke rugbrød med ost.

Antibiotika - lang næse!

--
Mike http://home2.inet.tele.dk/kautaq

Fra : Lars Ehlers

Dato : 27-03-04 00:51

Pepsi Twist
Vanilla Coke
Coke Classic

--
Lars Ehlers, San Francisco
http://www.ehlers.us/mustang

Fra : Anders Houmark

Dato : 27-03-04 04:11

Martin Andersen wrote:
> Hvilken slags cola kan I bedst li?
>
> Vaniliecola
> Cherrycola
> Light cola
> Caffeine free cola
> Alm. cola

Jeg kan vel bedst lide "Alm. Cola".. Og det er Coca Cola.. (dernæst Jolly,
men den skal dog være rimelig kold før den er god)

Ellers kan jeg godt falde over en Pepsi Twist en gang i mellem.. Selvom jeg
er stor tilhænger af Coca Cola Company og alle deres drikke, så må jeg
indrømme, at Pepsi Twist smager en hel del bedre en Coca Cola Citrus eller
hvad de har valgt at kalde den.... Og af Pepsi kan jeg så også bedst lide
Twist, gider ikke selv købe en alm. Pepsi, den er simpelthen for dårlig
sammenlignet med Cola...

Interessant tråd du har lavet.. Cola er jo nærmest som religion

Fra : David Rasmussen

Dato : 27-03-04 10:43

Martin Andersen wrote:
> Hvilken slags cola kan I bedst li?
>
> Vaniliecola
> Cherrycola
> Light cola
> Caffeine free cola
> Alm. cola

Pepsi.

/David

Fra : David Rasmussen

Dato : 27-03-04 11:47

David Rasmussen wrote:

> Pepsi.

I denne tråd bør Øcola også nævnes.

/David

Fra : Martin Andersen

Dato : 28-03-04 10:48

> I denne tråd bør Øcola også nævnes.

Min favorit er stadig den klassiske Coca Cola, efterfulgt af Dr. Pepper og
Jolly Cola

Fra : kelds@ofir.dk

Dato : 27-03-04 11:35

On Fri, 26 Mar 2004 20:27:59 GMT, "Martin Andersen"

Ru-cola

Fra : Torben Greve Otzen

Dato : 27-03-04 11:52

Martin Andersen skrev i en meddelelse:
> Hvilken slags cola kan I bedst li?
>
> Vaniliecola
> Cherrycola
> Light cola
> Caffeine free cola
> Alm. cola

Det må blive min Jolly Cola
eller
McDonalds cola når man har tømmermænd
--
Hilsen Torben Greve Otzen

Træt af Outlook Express's måde at citere på?
Hent OE-QuoteFix: url:http://flash.to/oe-quotefix/

Fra : Mette

Dato : 27-03-04 17:20

Her i huset er vi tilhængere af citrus cola light (Coca Cola Company)
Det værste jeg har smagt er dog "River Cola light" fra Aldi....YIKES!

Fra : qfha

Dato : 27-03-04 18:27

"Martin Andersen" skrev d. 26-03-04 21:28 dette indlæg :
> Hvilken slags cola kan I bedst li?
>
> Vaniliecola
> Cherrycola
> Light cola
> Caffeine free cola
> Alm. cola

--------

Cola light lemon

http://www.kandu.dk/

Fra : Peter Jespersen

Dato : 27-03-04 18:01

On Fri, 26 Mar 2004 20:27:59 GMT, Martin Andersen wrote:

>Hvilken slags cola kan I bedst li?
>
>Vaniliecola
>Cherrycola
>Light cola
>Caffeine free cola
>Alm. cola

Helt klart - Jolly Cola
Dr. Pepper (På dåse) er ej heller helt dum, den er ikke lige så klistret
som de fleste andre kirsebærdimser.

How do you spell relief? OS/2!

Fra : Pernille Lauridsen

Dato : 28-03-04 12:22

> Vaniliecola
> Cherrycola
> Light cola
> Caffeine free cola
> Alm. cola

PepsiMax eller evt. Coca Cola lemon (Eller hvad den nu hedder)

Jeg har sukkersyge og drikker derfor kun light sodavand. De såkaldte billig
sodavand smager knapt af cola i light-udgaverne, så derfor er det kun
mærkevaren der foretrækkes her. Godt vi bor tæt ved Grænsen til Tyskland. 3
pk PepsiMax for 90 kr pt.

Ved lavt blodsukker foretrækker jeg PepsiTwist.

VH Pernille

Fra : t

Dato : 28-03-04 22:02

pepsi med citron, er god...
coca cola udgaven er derimod elendig
cherrycoke er BESTEMT ikke min farvorit

/Torben

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 29-03-04 08:27

"Martin Andersen" <15andersen_removethis_@telia.com> wrote in message
> Hvilken slags cola kan I bedst li?

1) alm. coca-cola
2) pepsi
3) coca-cola ligth med lemon.

--
mvh/rg. Christian

Fra : MD

Dato : 29-03-04 11:44

> 1) alm. coca-cola
> 2) pepsi
> 3) coca-cola ligth med lemon.

Pepsi Light er helt klar at foretrække.
Men ellers Coca-Cola Light.

(har desværre også diabetes)

Det værste jeg har været udsat for var en Coke Rasperry fra New Zealand (har
arbejdet der) - den skulle forbydes ved lov!

Mvh MD

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 29-03-04 11:52

"MD" <dalmoseFJERNDETTE@idraet.dk> wrote in message

> Pepsi Light er helt klar at foretrække.
> Men ellers Coca-Cola Light.

Findes pepsi også med lemon ?

--
mvh/rg. Christian

Fra : Anders Houmark

Dato : 29-03-04 15:29

Christian B. Andresen wrote:

> Findes pepsi også med lemon ?

Ja den hedder Pepsi Twist.. Den smager bedre en Coca Cola's "lemon" (eller
hedder den Citrus? Kan ikke huske det)

Det skal lige siges, at det ikke er en light sodavand.

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 30-03-04 08:34

"Anders Houmark" <anders@andersh.fjerndette.dk> wrote in message

> Ja den hedder Pepsi Twist.. Den smager bedre en Coca Cola's "lemon" (eller
> hedder den Citrus? Kan ikke huske det)

Den vil jeg prøve.

> Det skal lige siges, at det ikke er en light sodavand.

Jeg drikker den ikke pga. light featuren, men pga. smagen så det betyder
intet.

--
mvh/rg. Christian