|
| Alarm fra Thansen Fra : /Ole |
Dato : 25-03-04 13:02 |
| | |
RpR (25-03-2004)
| Kommentar Fra : RpR |
Dato : 25-03-04 13:28 |
|
> Jeg har kikket lidt på denn alarm:
> http://www.thansen.dk/product.asp?c=229156878&n=298496386&pn=362722855
>
> Er her nogen, der har erfaring med svinet? det er til en PGO Hot50
Først og fremmest er der sikkert ingen tilslutningsvejledning til PGO i
kassen.
Når det så er sagt, så tapper den med garanti dit batteri på en dags tid.
Gjorde deres tidligere alarmer, og med det bras de typisk køber hjem ville
det da undre mig meget hvis det havde ændret sig.
--
- RpR
MopedGallery - More addictive than heroine
http://www.MopedGallery.dk
ICQ: 19284098
"4-strokes are full of parts, 2-strokes are full of SPEED!"
--
| |
/Ole (25-03-2004)
| Kommentar Fra : /Ole |
Dato : 25-03-04 13:35 |
|
>
> Først og fremmest er der sikkert ingen tilslutningsvejledning til PGO i
> kassen.
> Når det så er sagt, så tapper den med garanti dit batteri på en dags tid.
> Gjorde deres tidligere alarmer, og med det bras de typisk køber hjem ville
> det da undre mig meget hvis det havde ændret sig.
>
> --
>
Det kan der være noget om, jeg kører ikke så mange km. så det tror jeg, jeg
holder mig fra.
Godt tænkt, jeg havde lige oevrset det, med strømmen.....................
godt klaret af en elektriker*G*
/Ole
| |
RpR (25-03-2004)
| Kommentar Fra : RpR |
Dato : 25-03-04 17:50 |
|
> Godt tænkt, jeg havde lige oevrset det, med strømmen.....................
> godt klaret af en elektriker*G*
Problemet ville ikke være der hvis bare generatorerne på scooterne var
tilpas store. De er grovt underdimensionerede.
--
- RpR
MopedGallery - More addictive than heroine
http://www.MopedGallery.dk
ICQ: 19284098
"4-strokes are full of parts, 2-strokes are full of SPEED!"
--
| |
Johnny (26-03-2004)
| Kommentar Fra : Johnny |
Dato : 26-03-04 11:28 |
|
"RpR" <rpr@mopedgallery.dk> skrev i en meddelelse
news:40630d4e$0$249$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...
> > Godt tænkt, jeg havde lige oevrset det, med
strømmen.....................
> > godt klaret af en elektriker*G*
>
> Problemet ville ikke være der hvis bare generatorerne på scooterne var
> tilpas store. De er grovt underdimensionerede.
Til hvilket formål er de grovt undedimensioneret? De kan vel forsyne alle
pærer og samtidig lade batteriet - hvad mere skulle producenten dog have
interesse i at dimensionere den til?
| |
RpR (26-03-2004)
| Kommentar Fra : RpR |
Dato : 26-03-04 15:04 |
|
> Til hvilket formål er de grovt undedimensioneret? De kan vel forsyne alle
> pærer og samtidig lade batteriet - hvad mere skulle producenten dog have
> interesse i at dimensionere den til?
Næsten samtlige de scootere jeg har haft fat i har, hvis de kun har kørt
småture, ikke kunnet holde nok liv i batteriet til at kunne elstarte
motoren.
--
- RpR
MopedGallery - More addictive than heroine
http://www.MopedGallery.dk
ICQ: 19284098
"4-strokes are full of parts, 2-strokes are full of SPEED!"
--
| |
Henrik Madsen (26-03-2004)
| Kommentar Fra : Henrik Madsen |
Dato : 26-03-04 19:13 |
|
On Fri, 26 Mar 2004 15:04:27 +0100, "RpR" <rpr@mopedgallery.dk> wrote:
>Næsten samtlige de scootere jeg har haft fat i har, hvis de kun har kørt
>småture, ikke kunnet holde nok liv i batteriet til at kunne elstarte
>motoren.
Ja det er også min erfaring med min speedfight, den kører primært ca 3
KM til og fra mit arbejde og jeg bruger tit kickstarteren fordi
starter motoren ikke kan starte knallerten fordi den simpelthen går
for langsomt..
Henrik
| |
Mikkel Lund (26-03-2004)
| Kommentar Fra : Mikkel Lund |
Dato : 26-03-04 08:20 |
| | |
Johnny (26-03-2004)
| Kommentar Fra : Johnny |
Dato : 26-03-04 11:27 |
| | |
RpR (26-03-2004)
| Kommentar Fra : RpR |
Dato : 26-03-04 15:08 |
| | |
|
|