2 stk.OS 9 styrsystemer.
Fra : Lone Schmidt

Dato : 24-03-04 20:15

Hej igen

Hvis man flytter f.eks. applications fra eet styresystem til et andet ,
fra OS 9.1 til OS 9.2, for derefter at slette OS 9.1, hvordan finder
man så ud af om der ligger, noget nødvendigt, i f.eks system mappen?
--
Venlige hilsner
og grumme go´hygge

Fra : Niels Ebbesen

Dato : 24-03-04 21:00

Lone Schmidt wrote:
> [...]
> fra OS 9.1 til OS 9.2, for derefter at slette OS 9.1, hvordan finder
> man så ud af om der ligger, noget nødvendigt, i f.eks system mappen?

Man gemmer den gamle system-mappe i et par måneder, for så når man
som regel at opdage, om der er noget man har glemt...

--
Med venlig hilsen - Niels Riis Ebbesen

Fra : Lone Schmidt

Dato : 24-03-04 21:19

Niels Ebbesen <info@niels-ebbesen.net> wrote:

> Man gemmer den gamle system-mappe i et par måneder, for så når man
> som regel at opdage, om der er noget man har glemt...

Det lyder sgu meget fornuftigt!

Den model vælger jeg, for det jager jutte! ;-D

--
Venlige hilsner
og grumme go´hygge

Fra : Niels Ebbesen

Dato : 24-03-04 21:27

Lone Schmidt wrote:

> Det lyder sgu meget fornuftigt!
>
> Den model vælger jeg, for det jager jutte! ;-D

Du kan godt kyle filerne System, Finder o.s.v. ud, dem får du ikke
brug for, det er typisk mapperne med Udvidelser, Kontrolpaneler og
Indstiller som det handler om, men nogle få programmer kan godt
finde på at placere mapper i selve system-mappen.

--
Med venlig hilsen - Niels Riis Ebbesen