Mere om den ISkolde
Fra : Lars

Dato : 21-03-04 12:47

ok....min knægt har nu erkendt at han spillede på maskinen og at han
slukkede det hele på kontakten på væggen istedet for at lukke spillet og
maskinen korrekt ned.

Det er selvfølgelig dumt...men det burde maskinen da kunne tåle...

Hilsen Lars

Fra : Jon Bendtsen

Dato : 21-03-04 13:03

In article <405D80A6.7060609@mailme.dk>, Lars wrote:
> [...]
> maskinen korrekt ned.
>
> Det er selvfølgelig dumt...men det burde maskinen da kunne tåle...

ja, det burde den da. Hvilken maskine var det ?

JonB

Fra : Lars

Dato : 21-03-04 14:14

det er (forhåbentlig stadigvæk en G4 dual 2x867MHz. kun halvandet
år gammel...

Hilsen Lars

Fra : Erik Richard Sørense~

Dato : 21-03-04 16:43

Hej Lars

Lars wrote:
> ok....min knægt har nu erkendt at han spillede på maskinen og at han
> slukkede det hele på kontakten på væggen istedet for at lukke spillet og
> maskinen korrekt ned.

OK, så er det formentlig PRAM, der er låst fast, og så skal du prøve
reset / developer kanppen. - Det har hjulpet mig en enkelt gang, hvor
min G3/900 gik fuldstændig i baglås.

> Det er selvfølgelig dumt...men det burde maskinen da kunne tåle..

Hård kost ja, men den burde kunne holde til det. Der kan selvfølgelig
godt være gået et relæ, det, der sidder ved startknappen...

mvh. Erik Richard

<KMLDenmark"NO"@netscape.net>

Fra : Lars Brink

Dato : 21-03-04 16:48

Hej Erik

Developer knappen er vel nok så det samme som "PMU" knappen som jeg fik
den igan med

Tak for dit svar