Gruppe for incestofre her på nettet
Fra : Helle

Dato : 19-03-04 22:47

Hejsa.

Jeg ved ikke om dette er den rette gruppe at reklamere i, men jeg prøver
alligevel.
Der findes mange seksuelt misbrugte og derfor findes der også en gruppe som
kvinder kan henvende sig i (her på nettet) for at tale med andre i samme
båd. Sammen støtter man hinanden og fortæller om alt mellem himmel og jord
hvis man har lyst til det. Man kan også bare læse med uden selv at skrive og
så komme på banen når man føler for det. Det handler om at komme videre med
sig selv og ikke presse sig i ubehagelige situationer. Man fortæller hvad
man har lyst til og KUN hvad man selv føler for at fortælle.
Gruppen er KUN for kvinder og grunden dertil er, at hvis vi går ind og laver
en gruppe for begge køn vil mange af kvinderne føle sig utrygge da det
oftest er mænd der har misbrugt dem. Dette har vi taget op i gruppen et par
gange. Men måske der på et senere tidspunkt kommer en gruppe igen for mænd.
Har haft det før men da der dukkede pædofile mænd op og incesturiøse
billeder blev gruppen lukket omgående og vedkommende blev meldt til politiet
for at besidde børneporno (altså vedkommende som sendte disse billeder).

Du kan tilmelde dig gruppen her:

Mvh Helle

--
Når du besvarer mig privat, så slet "FJERN" fra email adressen.

www.hellenielsen.dk

Fra : arc@na

Dato : 20-03-04 02:14

"Helle" <mail@FJERNhellenielsen.dk> wrote in

> Jeg ved ikke om dette er den rette gruppe at reklamere i, men jeg
> prøver alligevel.

Der findes en gruppe, som hedder

Jeg vil opfordre dig til at bruge denne gruppe, da du der vil finde folk,
som sikkert er direkte interesseret i dette emne.

--
That which does not kill you makes you stronger.
Med venlig hilsen