Poisoned 0.515 til ITUNES
Fra : Fujitsu

Dato : 19-03-04 13:43

Hej NG

Kan det være rigtigt at man ikke kan få dette plugin til MS windows
versionen af itunes.??

I så fald, hvad kan man så bruge til dette program under styresystemet MS.?

Yess.. Ved det nok er den forkerte gruppe.. men i er sgu klogere herinde..

Pft.

Mvh
FiGo

Fra : Preben Bødker Nielse~

Dato : 19-03-04 15:24

Fujitsu <Fujitsu@mail.dk> wrote:
> Kan det være rigtigt at man ikke kan få dette plugin til MS windows
> versionen af itunes.??

Muligvis. Hvad kan det plugin, kunne du jo passende fortælle?

> I så fald, hvad kan man så bruge til dette program under styresystemet MS.?

Til nøjgatigt det samme, som man kan under Mac OSX.

> Yess.. Ved det nok er den forkerte gruppe.. men i er sgu klogere herinde..

Måske, ellers også er vi bare anderledes

/Preben
--
http://www.ravnekrogen.dk/gallery/salg

Fra : Morten Lind

Dato : 19-03-04 17:23

> Muligvis. Hvad kan det plugin, kunne du jo passende fortælle?

> Til nøjgatigt det samme, som man kan under Mac OSX.

> Måske, ellers også er vi bare anderledes
>
> /Preben

*LOL* - det fedeste i verden er nemlig at være "anderledes" - "på tværs"
- Og iøvrigt have sin egen mening - dét skaber nemlig udvikling,
modsat "de andre", der skaber afvikling

Knusere fra M´eren

Fra : Fujitsu

Dato : 20-03-04 16:19

"Preben Bødker Nielsen" <spam@events.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> --
> http://www.ravnekrogen.dk/gallery/salg
> preben AT ravnekrogen.dk . ICQ 138052172 . AIM prebenbodker

Det plugin gør at man han share og hente musik filer ligesom feks.
overnet,kazar osv. Jeg kan bare kun finde det til OSX og ikke MS.??
Se evt. her: http://gottsilla.net/poisoned.php