Spørgsmål vedrørende lægning af fliser
Fra : Thomas

Dato : 19-03-04 11:26

Hej NG

Jeg skal have lagt ca. 10-15 m2 fliser. De skal lægges hvor der i forvejen
har ligget fliser (ihvertilfælde det meste at stykket). Der skal derfor kun
lægges meget få cm grus, for at kunne trække af og lægge i niveau, og jorden
er i sig selv rimelig hård. Nu kommer spørgsmålet:

Jeg regner ikke med at man behøver at stampe gruset ret meget sammen, når
der er tale om så få cm? Eller hvis I mener der er. Hvad er så den nemmeste
manuelle metode ? Jeg synes det er lidt overkill at leje en vibrator til de
få m2 og de skal kun bruges til terrasse, så der kommer fx intet bilkørsel
på dem

Mvh

Thomas

Fra : Thomas Nørgaard

Dato : 19-03-04 12:25

"Thomas" <bambanosREMOVE@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
de
> få m2 og de skal kun bruges til terrasse, så der kommer fx intet bilkørsel

Den absolut nemmeste måde er: Gør intet! *G* Læg gruset på og vent på
regnvejr. Når det har ligget et stykke tid og det har egnet en del vil
gruset selv sætte sig. Du kan hjælpe det på vej ved at vande det med
haveslangen. Inden du så skal lægge fliserne lejer du en lille havetromle i
det lokale byggemarked og tromler skidtet.
Thomas Nørgaard
www.countryfan.dk
This mail was scanned by Norton Antivirus 2003®

Fra : benny

Dato : 19-03-04 15:49

læg fliserne
ret dem op til næste forår