hjææælp:
Fra : Anna

Dato : 18-03-04 20:32

Hejsa igen

længe siden Jeg er nu tilbage og håber snart at være på bre-bånd
igen

Jeg har et alvorligt problem med min mac: Hvis jeg får et link direkte
til en fil: fx. en sit fil eller andre andre filtyper så vil den ikke
hente filen!

Explorer reagerer ved at gå tilbage til den foregående side og Safari
viser mig en

file:///private/tmp/501/TemporaryItems/.__SDPluginHelper.html

Så den er åbenbart nede og rode i noget lokalt... dog er siden totalt
tom.

Hvad i alverden kan der være galt? Det er ved at drive mig fuldstændig
til vanvid. Jeg har slået min firewall totalt fra nu.

Please hjælp

mvh
Anna

--
iChat/AOL/ICQ: annabassand (AOL/AIM handle)

Fra : Jesper Haaber Gyllin~

Dato : 18-03-04 22:39

Anna <notworking@mail.dk> wrote:

> [...]
>
> Hvad i alverden kan der være galt? Det er ved at drive mig fuldstændig
> til vanvid. Jeg har slået min firewall totalt fra nu.

Anna - for hulen da. Man henter da ikke filer via en browser.

Brug din ftp adgang. Æble + K og så spiller det, hvis det naturligvis er
sat korrekt op i den anden ende.

--
med venlig hilsen
Jesper Haaber Gylling

Fra : Preben Bødker Nielse~

Dato : 18-03-04 23:31

> Anna - for hulen da. Man henter da ikke filer via en browser.

Dæleme svært at se en side på WorldWideWeb uden.

> Brug din ftp adgang. Æble + K og så spiller det, hvis det naturligvis er
> sat korrekt op i den anden ende.

Er det dit krav til webservere, at de skal undersøtte FTP for at være
"korrekt" sat op?

/Preben
--
http://www.ravnekrogen.dk/gallery/salg

Fra : Jesper Haaber Gyllin~

Dato : 19-03-04 07:54

> Dæleme svært at se en side på WorldWideWeb uden.

> Er det dit krav til webservere, at de skal undersøtte FTP for at være
> "korrekt" sat op?

Jeg har ikke fået læst Annas indlæg ordentligt. Jeg troede at hun skulle
hente fx. Word dokumenter fra hendes arbejdsplads.

--
med venlig hilsen
Jesper Haaber Gylling

Fra : Martin Agersted Jarl

Dato : 19-03-04 08:26

Anna wrote:
> [...]
>
> Hvad i alverden kan der være galt? Det er ved at drive mig fuldstændig
> til vanvid. Jeg har slået min firewall totalt fra nu.

Mærkeligt. Kan du give et par eksempler på hvor den _ikke_ vil hente
filer? Hvad siger browseren (især safari) hvis du control-klikker på
linket og beder den om at "Overfør sammenkæder arkiv som..."?

--Martin