HJÆLP..Mine havemøbler..
Fra : Birgitte Lorensen

Dato : 18-03-04 07:09

Hejsa...

Jeg håber virkelig at der er nogen der har et godt råd til mig...

Mine havemøbler, som er lavet af hårdt træ, har "overnattet" vinteren i mit
skur - men jeg har så taget dem ud, og nu kan jeg simpelthen ikke få dem fra
hinanden ( folde dem ud)
Jeg har sprayet dem med WD40 , men har en lille mistanke om at de muligvis
kan være fugtige endnu....

Er der nogen der kan give mig nogen gode råd til hvordan jeg får dem foldet
ud - de er SUPER stramme

På forhånd tak for gode råd....

Hygge - og god sommer fra Birgitte.

Fra : H.S.

Dato : 18-03-04 14:21

"Birgitte Lorensen" <blpre@paradis.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg har sprayet dem med WD40 , men har en lille mistanke om at de muligvis
> kan være fugtige endnu....

Hvis det er pga fugt, så sæt dem indenfor i varmen en dags tid, så skulle de
kunne foldes ud igen...

Fra : Birgitte Lorensen

Dato : 18-03-04 15:43

"H.S." <public@tele2adslSPAM.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
de
> kunne foldes ud igen...
>
> Okay det prøver jeg... Tusind tak for rådet...
Birgitte.