Onsdagsmad
Fra : Martin Andersen

Dato : 17-03-04 20:32

Pizza med oliven, peberfrugt, champignon og bacon

Fra : PiaR

Dato : 17-03-04 20:56

Hjerter i flødesovs og kartoffelmos.

Fra : Hauge

Dato : 17-03-04 21:01

Hejsa

"Martin Andersen" <15andersen_removethis_@telia.com> wrote in message
> Pizza med oliven, peberfrugt, champignon og bacon

Varm budding.

/Hauge

Fra : Trine Kornum Christi~

Dato : 17-03-04 21:06

Hamburgerryg med aspargessovs, kartofler og gulerødder.

Mvh Trine

http://www.triane.dk, billig og god overnatning i Nordjylland
Spændende butik med stort udvalg i kurve og sæsonpynt

Fra : Bolette Nielsen

Dato : 17-03-04 21:20

"Martin Andersen" <15andersen_removethis_@telia.com> skrev i en meddelelse
> [...]

spaghetti vendt i tomatpuré, med løg, pølse stykker og kalkun bacon

Bolette
www.bolettes.dk

Fra : sune vuorela

Dato : 17-03-04 21:23

En der kalder sig "Martin Andersen" <15andersen_removethis_@telia.com>
skrev:

>Pizza med oliven, peberfrugt, champignon og bacon

Panderet med aldis Gyros-kød, blomkål, champignoner og broccoli - og
gedt med piskefløde.

Lækker slankemad!

Og så lige et par flæskesvær til bagefter

--
Sune

Fra : Nielsen

Dato : 17-03-04 21:38

"Martin Andersen" <15andersen_removethis_@telia.com> skrev i en meddelelse
> Pizza med oliven, peberfrugt, champignon og bacon

Åhhh hvor lyder det hele lækkert - er lige kommet hjem fra orkesterprøve og
har (endnu) ikke fået aftensmad.
Men nu kommer der et stykke brød og et glas vin på bordet

Lisbeth

Fra : David Rasmussen

Dato : 17-03-04 22:21

Martin Andersen wrote:
> Pizza med oliven, peberfrugt, champignon og bacon

Blomkålssuppe med citron, fløde, muskatnød med ristede mandler og rå
snittet porre ovenpå. Hrram..

/David

Fra : Pernille Lauridsen

Dato : 17-03-04 23:36

> Blomkålssuppe med citron, fløde, muskatnød med ristede mandler og rå
> snittet porre ovenpå. Hrram..

Lyder lækkert.......... opskrift?

VH Pernille, der fik frikadeller med rugbrød og icebergsalat

Fra : David Rasmussen

Dato : 18-03-04 23:06

Pernille Lauridsen wrote:

> Lyder lækkert.......... opskrift?

Steg løg og hvidløg i olivenolie. Steg blomkål i buketter i olien. Hæld
hønsebouillon på, kog i 20 minutters tid, blend lidt med håndblenderen,
put lidt god piskefløde og citronsaft/skal i, kog mere ind, riv lidt
muskatnød i til sidst og smag til med salt og peber. Servér med ristede
grofthakkede mandler og reven citronskal på. Lidt rå snittet porre
smager også godt på. Smager også godt dagen efter med kyllingerester i.

/David

Fra : Ralph

Dato : 17-03-04 22:35

"Martin Andersen" <15andersen_removethis_@telia.com> skrev i en meddelelse
> Pizza med oliven, peberfrugt, champignon og bacon

Majspandekager med hakket oksekød/hvidkål og stærk tomatsovs.

--
venligst
Ralph

Fra : Ditte Hansen

Dato : 17-03-04 22:39

> "Martin Andersen" <15andersen_removethis_@telia.com> skrev i en meddelelse
>
> Majspandekager med hakket oksekød/hvidkål og stærk tomatsovs.

> [...]
Hejsa

Laver du selv majspandekagerne? Og hvis ja, kan man få en opskrift?

Hilsen Ditte

Fjern -- i mailadressen.

Fra : Ralph

Dato : 18-03-04 16:41

"Ditte Hansen" <ditte--@bog.dk> skrev i en meddelelse
> Laver du selv majspandekagerne? Og hvis ja, kan man få en opskrift?

Sådan lidt på slump

½ majsmel og ½ hvedemel, lidt salt, fyld op med vand til konsistensen er
passende og slut af med et skvæt olie, panden skal være 100% i orden, jeg
troede jeg havde 2 pander der duede, men måtte lave 30 pandekager på een
pande - og ja jeg lavede 30, der er meget kommen og gåen i køleskabet når
der er pandekager, så jeg laver altid 10 mere end nødvendigt, ungerne vil
iøvrigt gerne have een med i madpakken, og så er der lige een tilbage til
mig til frokost idag

--
venligst
Ralph

Fra : mcloud

Dato : 17-03-04 22:53

> Kylling med krydderkartofler/pastinakker bagt i
ovnen--bønner--tzatiki--flute--rødvin uhmmmmm

Fra : Stinne og Rune

Dato : 17-03-04 23:20

Her blev det til frikadeller, stuvet hvidkål og en kartoffel til.

Stinne

"Martin Andersen" <15andersen_removethis_@telia.com> skrev i en meddelelse
> Pizza med oliven, peberfrugt, champignon og bacon

---

Fra : Pernille Lauridsen

Dato : 17-03-04 23:56

> Her blev det til frikadeller, stuvet hvidkål og en kartoffel til.

Vi skulle oxo ha' haft frikadeller med stuvet hvidkål (Jeg fik lige 30
hvidkålshovede leveret igår, til mine marsvin........ men min mand
insisterer oxo på at bruge nogen af dem til vores egen mad..... og stuvet
hvidkål smager altså oxo rigtigt godt) Men desværre er min mand sløj, og jeg
kan ikke finde ud af at lave sovs *Rødmer*

Så det blev kun til frikadeller og rugbrød

VH Pernille og 40 marsvin

Fra : Mads Thorning Peders~

Dato : 17-03-04 22:35

Ved ikke lige hvad jeg skal kalde det, men:

Springform foret med langtidshævet hvede/durumdej rullet tyndt ud

Oven i den røg så lag af kødsovs m lever blandet op med en rest penne,
hårdkogt æg i skiver,
tynde, stegte kartoffelskiver
sprødstegt bacon
tomatskiver
løgskiver
masser af hvidløgsflager
og til sidst revet ost
folde-folde den overskydende dej ind over, 45 min i ovnen ved 200 grader

Hertil et glas god rødvin i anledning af at det er onsdag

For catan (tak til Rune T. og Nille Nullerpige), hvor smagte det godt!

Hilsen Mads

Fra : Ditte Hansen

Dato : 18-03-04 16:36

"Mads Thorning Pedersen" <cykologen@sletdette.mailme.dk> skrev i en
meddelelse news:c3akth$6os$1@news.cybercity.dk...
> [...]
>
> Hertil et glas god rødvin i anledning af at det er onsdag
>
> For catan (tak til Rune T. og Nille Nullerpige), hvor smagte det godt!

Hej

Jeg har gemt din idé til senere brug, og døbt den springforms pizza. *G*

Hilsen Ditte

Fra : Mads Thorning Peders~

Dato : 18-03-04 21:43

> Hej
>
> Jeg har gemt din idé til senere brug, og døbt den springforms pizza. *G*

Jamen rigtigt god fornøjelse. Som du jo nok kan se/regne ud er det en
glimrende måde at "aflive" rester på

Mvh Mads

Fra : -V-

Dato : 18-03-04 04:24

Onsdagsmad:

Hjemmelavet humus med hjemmebagte langtidshævede speltboller.

-V-

Fra : Ukendt

Dato : 18-03-04 08:35

"Martin Andersen" <15andersen_removethis_@telia.com> wrote in message
> Pizza med oliven, peberfrugt, champignon og bacon

kaviar til forret og en stor bøf til hovedret

Fra : Frank Løkkegaard

Dato : 18-03-04 08:43

Her i huset:
Til fruen og døtrene: Pasta med en god stærk chilli

Til ham selv(der på grund af noget så inferiørt som arbejde måtte spise 2
timer senere):
En skinke sandwich med hjemmebagte brød, nykogt skinke, stærk sennep og
ost samt list rå læg og salat. En skive hjemmebagt rugbrød med italiensk
salami, en kold bajer og en lillebitte lunken vodka til

--
Frank Løkkegaard
Tlf. 75 51 43 11 * Fax 75 51 47 11 * Mobil 26 39 73 11

Fra : Thanh Nhi Nguyen

Dato : 18-03-04 09:21

Min kæreste lavede wok-mad til os. Nudler med oksekød, løg, hvidløg og
bønnespirer. Dejligt og ret så nemt.

Thanh Nhi

Fra : Padmé Amidala

Dato : 18-03-04 14:50

Hjemmelavet pizza med parmaskinke, frisk mozzarella, revet mozzarella,
champignon i skiver og artiskokker fra glas.

Uhmmm

VH
Padmé