Reception ?
Fra : Ole Rasmussen

Dato : 17-03-04 18:21

Hej NG.

Hvad ville I servere til en Bryllups-reception (kl. 15-17)??
(Det skal være en "stående" reception ) Jeg havde tænkt på tærter ,
frikadeller , salater og brød, men er da meget i tvivl.

Foreslag modtages med glæde.

Fra : Bjartur

Dato : 17-03-04 18:37

hejsa jeg ville forslå små pinde mad .
1.frikkadeller,(oksekød ritz kiks løgsuppe meget små boller saucen lavet af
blåbær marmelade og ribs gele)
2.buttedejs skåle med rejr anananas i karry
3.kiksskåle med røget laks smagt til med pebberrod
4.små smørdejs skåler med paté og ribs gele
5 skinke ruller med grøn asparge
6.roast beef ruller med senep og pikles
7.kransekage og kransekage toppe
8.jordbær i shokolade

hvis du vi se nogle billeder af såddan fest kan du bare maile jeg har lavet
mad til mange stående brylluper

Fra : Mads Thorning Peders~

Dato : 17-03-04 21:59

"Ole Rasmussen" <hl@mail.tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> Hej NG.

Jeg klippe-klistrer lige lidt fra et indlæg jeg tidligere har postet:
*klip-og-klistr-mode on*:

Hjemmebagt godt madbrød (f.eks. med soltørrede tomater, feta, oliven, rød-
og hvidløg), grissini (brødstænger), ristede rugbrødsstænger (lyder måske
nok umiddelbart mærkeligt, men prøv det engang - det er faktisk slet ikke
tosset), hummus, tzatziki, tomatsalat, forskellige grønne salater (kan
varieres ved at bruge brødcroutoner, vilde ris, oliven, feta, soltørrede
tomater, aspargeskartofler, rucolasalat m.m. - kort sagt: lad fantasien få
frit løb), diverse oste (smøre-, skære-, skimmel m.m.) med tilhørende
ostekiks, vindruer, stykker af kold, stegt kylling på små træspyd, små skåle
med oliven, soltørrede tomater, marinede hvidløg, fetaost og lignende,
fyldte vinblade og alskens former for pesto.

Der skal selvfølgelig også være lidt sødt. Det kunne f.eks. være små stykker
af diverse hjemmebagte kager, fyldte chokolader, miniflødeboller, frugtkebab
(spyd med stykker af forskellig slags frugt) med råcreme - in other words:
frugtsalat på spyd

*klip-og-klistr-mode off*

Der var da lidt at blive inspireret af ville jeg i al ubeskedenhed mene

....og da i øvrigt tillykke...hvis det altså er dig selv der skal giftes

Mvh Mads