Nedgravning af kabler til hybridnet ?
Fra : Jakob Munck

Dato : 17-03-04 17:41

I vores rækkehus har vi og naboerne netop fået installeret hybridnet, dvs.
vi har fået trukket kabler fra tilslutningsboksen på fortovet og ind til
vores huse. Men kablerne er ikke gravet ned, og det skal de naturligvis.

Hvad koster det at få kabler gravet ned?
Hvor finder man nogle, der kan gøre det (til rimelig pris)?

v.h.
Jakob Munck

Fra : Mars

Dato : 17-03-04 17:50

Har du ikke en spade og en skovl !! men ellers snak med en lokal
entrepenør.

ms

Fra : Thomas Nørgaard

Dato : 18-03-04 11:08

"Mars" <no@name.com> skrev i en meddelelse
> Har du ikke en spade og en skovl !! men ellers snak med en lokal
> entrepenør.
>
> ms

<snip>
Hvis du gør det selv så husk hvor du lægger kablerne så du ikke kommer til
at grave i dem senere.
Thomas Nørgaard
www.countryfan.dk
This mail was scanned by Norton Antivirus 2003®

Fra : Jens G

Dato : 18-03-04 12:49

On Thu, 18 Mar 2004 11:07:43 +0100, "Thomas Nørgaard"
<nimbus39@hotmail.com> wrote:

[...]
>Hvis du gør det selv så husk hvor du lægger kablerne så du ikke kommer til
>at grave i dem senere.

Da jeg for mange år siden gravede vores kabel ned, fik jeg af
kabel-tv-leverandøren udleveret et advarselsbånd til at lægge
ovenover. Derudover havde jeg nogle trykimpregnerede brædder tilovers,
som jeg lagde lige oven på tv kablet, som kom til at ligge i ca 70 cm
dybde.

--
Hilsen/Best Regards
Jens G

Fra : Martin Christiansen

Dato : 18-03-04 13:04

"Jens G" <jensg@denfindesalligeveli.kke> skrev i en meddelelse

> Derudover havde jeg nogle trykimpregnerede brædder tilovers,
> som jeg lagde lige oven på tv kablet, som kom til at ligge i ca 70 cm
> dybde.

Det skulle også være godt for miljøet - har jeg hørt...

---

Fra : Jens G

Dato : 18-03-04 16:06

On Thu, 18 Mar 2004 13:04:12 +0100, "Martin Christiansen"
<mc@city.invalid> wrote:

>"Jens G" <jensg@denfindesalligeveli.kke> skrev i en meddelelse

>Det skulle også være godt for miljøet - har jeg hørt...

Men jeg gravede jo ved håndkraft. Så det er sikkert miljøneutralt

--
Hilsen/Best Regards
Jens G