værktøj til optegning af profil
Fra : Peter Holm

Dato : 17-03-04 09:21

Hejsa
Hvad hedder sådan et apparet, der med pigge kan lave et mønster af feks en
profil den spresses ind i mod.
Det er lidt lisom de der agregater med metalpigge man kan presse sin
hånd/ansigt ned i og lave et aftryk.

Hvor kan jeg købe det?

Mvh
Peter

Fra : TG4600

Dato : 17-03-04 09:32

"Peter Holm" <phc@stofanet*REMOVE*.dk> wrote in message
> [...]
> profil den spresses ind i mod.
> Det er lidt lisom de der agregater med metalpigge man kan presse sin

Jeg ved ikke hvad den hedder, men du kan købe den i enhver velassorteret
byggemarked/værktøjsmagasin.

/TG

Fra : Thomas Nørgaard

Dato : 17-03-04 11:31

"Peter Holm" <phc@stofanet*REMOVE*.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> profil den spresses ind i mod.
> Det er lidt lisom de der agregater med metalpigge man kan presse sin

Jeg ved ikke om det er det korrekte navn men jeg kalder det et profilmål, og
det har jeg også hørt andre kalde den.

Thomas Nørgaard
www.countryfan.dk
This mail was scanned by Norton Antivirus 2003®

Fra : Per P.

Dato : 17-03-04 15:06

> [...]
> profil den spresses ind i mod.
> Det er lidt lisom de der agregater med metalpigge man kan presse sin

Det hedder en profillære og kan købes i Biltema. De kalder den for et
konturmål, men det er vist en dårlig oversættelse af det svenske katalog.
Den har Biltema-nummer 16-872 og koster 29,90 kr.

Med racende venlig hilsen
Per M. Pedersen.....M for Motortosse
Citat : Orv mand, tror du også vi kan køre op af den skrænt.....

Fra : Peter Holm

Dato : 19-03-04 21:47

Per P. wrote:
> [...]
>
> Med racende venlig hilsen
> Per M. Pedersen.....M for Motortosse
> Citat : Orv mand, tror du også vi kan køre op af den skrænt.....

tak
Peter