T65 telefon og USB
Fra : Tom

Dato : 17-03-04 00:58

Nogen der har erfaringer med at då denne ericsson telefon ind I en mac ( kan
se at der er soft til nyere - og ældre - modeller )
Har blot købt ny tlf, og vil gerne undgå at skrive alle numre ind I hånden..
Tom

Kan jeg evt bruge t68i soft !?

Fra : Morten

Dato : 17-03-04 02:26

On 2004-03-17 00:57:42 +0100, Tom <nospam@fakemail.dk> said:

> Kan jeg evt bruge t68i soft !?

såvidt jeg ved er 65'eren den bitte lille.... den har ikke bluetooth
Om du kan få den i tale over USB, eller ved at sende data over
telefonnettet til den ved jeg ikke.

--
Morten Reippuert Knudsen

PowerMac G5: 1.6GHz, 1.25GB RAM, 80GB Disk, 8x DVD+/-RW, Bluetooth
mus + tastatur, FX5200 Ultra, iSight & Lacie Photon18Vision (TFT).

Fra : Tom

Dato : 17-03-04 11:14

Der findes PC soft til den, jeg ville bare høre om der fandtes mac ..
Ditto..
Og
Ja, man kan godt ringe til den.. ? kræver blot sådan et trådløst netværk,
altså det som alle de andre mobiltelefoner også bruger..
Spøg til side.. Jeg skriver bare ind manuelt..
tom

Fra : Morten

Dato : 17-03-04 12:09

Tom <nospam@fakemail.dk> wrote:
> Der findes PC soft til den, jeg ville bare høre om der fandtes mac ..

hvis du har det rette kabel eller irDA kan du sikker t bruge Jonas
Salling's "ericson client" (ham med clicker applicationen til at
eksekverer applescripts over bluetooth)

Du kan ikke synce din telefon med ovenstående program men du kan tage
backup og overføre filer - hvis ellers du kan hitte ud af syntaxen i
telefonens adressebog er det en mulighed.