Køb af tagsten i udlandet!
Fra : Brian Christensen

Dato : 16-03-04 23:22

Hej med jer!

Jeg hører historier om at det er væsentligt billigere at købe tegltag i
udlandet - tyskland eller holland.

Er der nogle der har erfaringer og måske nogle konkrete adresser?

Brian

Fra : Thomas Nørgaard

Dato : 18-03-04 11:16

"Brian Christensen" <brianc@fjerndetteesenet.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> udlandet - tyskland eller holland.
>
> Er der nogle der har erfaringer og måske nogle konkrete adresser?

Hvorfor selv stå for bøvlet med at få tegl hjem fra udlandet når der er
firmaer der lever af det?
www.isodek.dk har jeg handlet hos, og jeg fik en utrolig god service.
leveringen skete på 1 uge og for et komplet tag (80m2).
Røde keramiske falstagsten, undertag, lægter, afstandslister, skotrender,
udluftningssten, søm, skruer, beslag, fuglegitre, kobber rygningsbånd,
kobber skotrender og sideinddækninger osv.
Betalte jeg 31.000,- incl fragt og moms. Og så er der 30 års garanti på
tagstenene
Thomas Nørgaard
www.countryfan.dk
This mail was scanned by Norton Antivirus 2003®