bedste ichat/msn program
Fra : Peter Ursin

Dato : 16-03-04 23:30

Er der et anbefalesværdig program som både kan klare ichatten samt msn +
også gerne icq?
Jeg har søgt lidt på versiontracker men der kommer en del resultater
frem, så en god anbefaling gøres gerne inden jeg starter fra en ende af
med afprøvning

mvh
Peter Ursin

Fra : Jonas Voss

Dato : 17-03-04 02:01

In dk.edb.mac, zorillaFJERN@dettemyrealbox.com wrote:

> [...]
> Jeg har søgt lidt på versiontracker men der kommer en del resultater
> frem, så en god anbefaling gøres gerne inden jeg starter fra en ende af

Jeg har gode erfaringer med både Proteus og Fire.

--
| Jonas @ 55.68 , 12.57 | <http://blog.verture.net/> |

BOFH-excuse:
   Operators killed when huge stack of backup tapes fell over.

Fra : Preben Bødker Nielse~

Dato : 17-03-04 08:49

Jonas Voss <voss@null.dk> wrote:

> Jeg har gode erfaringer med både Proteus og Fire.

Du har ikke problemer med Proteus og MSN i øjeblikket.
Jeg kan overhovedet ikke komme på MSN.

/Preben
--
http://www.ravnekrogen.dk/gallery/salg

Fra : msc

Dato : 17-03-04 08:56

Preben Bødker Nielsen wrote:
Jeg kører Proteus og MSN uden problemer i øjeblikket. Har du prøvet at
opdatere?

Jeg har før haft problemer med FIre og MSN - det skyldtes at Microsoft
lukkede for samarbejdet, men det kunne klares med en opdatering.

/martin

Fra : Preben Bødker Nielse~

Dato : 17-03-04 11:33

msc <spam@dotcph.dk> wrote:
> Jeg kører Proteus og MSN uden problemer i øjeblikket. Har du prøvet at
> opdatere?

Lige præciss opdateringen, gjorde det meget værre.
Ingen MSN overhovedet

/Preben
--
http://www.ravnekrogen.dk/gallery/salg

Fra : Jonas Voss

Dato : 17-03-04 09:42

In dk.edb.mac, spam@events.dk wrote:

> Du har ikke problemer med Proteus og MSN i øjeblikket.

Næh, for jeg bruger ikke nogle af dem længere (:

> Jeg kan overhovedet ikke komme på MSN.

Kan huske der var et problem, men som det er skrevet andetsteds i
tråden, så blev det vist løst med en update. Jeg brugte den i hvert fald
til MSN for nogle måneder siden.

--
| Jonas @ 55.68 , 12.57 | <http://blog.verture.net/> |

BOFH-excuse:
Someone else stole your IP address, call the Internet detectives!

Fra : Preben Bødker Nielse~

Dato : 17-03-04 11:33

> [...]

> Kan huske der var et problem, men som det er skrevet andetsteds i
> tråden, så blev det vist løst med en update. Jeg brugte den i hvert fald

Jo tak. Jeg opdaterede netop fordi meldingen var, at hidtidige problemer
med MSN nu var løst.
Det skal jeg love for de er. Jeg kan overhovedet ikke komme på MSN.

/Preben
--
http://www.ravnekrogen.dk/gallery/salg

Fra : Christian Bech

Dato : 17-03-04 13:07

> Jo tak. Jeg opdaterede netop fordi meldingen var, at hidtidige problemer
> med MSN nu var løst.
> Det skal jeg love for de er. Jeg kan overhovedet ikke komme på MSN.

Har Fire ikke løst det? Måske kunne den være et alternativ indtil
Proteus opper sig.

--
Christian

Fra : Preben Bødker Nielse~

Dato : 17-03-04 13:21

Christian Bech <nospam@ebbesen.mail.dk> wrote:

> Har Fire ikke løst det? Måske kunne den være et alternativ indtil
> Proteus opper sig.

Aner ikke om Fire har problemet.
MS Messenger har ingen problemer.

Bare surt med et betalt shareware program, som Proteus.

/Preben
--
http://www.ravnekrogen.dk/gallery/salg

Fra : Morten Joergensen

Dato : 17-03-04 15:09

On Wed, 17 Mar 2004 13:06:56 +0100, Christian Bech wrote:

> Har Fire ikke løst det? Måske kunne den være et alternativ indtil
> Proteus opper sig.

Fire version 0.32.j fungerer fint med MSN.

Mvh,
Morten

Fra : Jonas Voss

Dato : 17-03-04 15:33

In dk.edb.mac, spam@events.dk wrote:

> Jo tak. Jeg opdaterede netop fordi meldingen var, at hidtidige problemer
> med MSN nu var løst.
> Det skal jeg love for de er. Jeg kan overhovedet ikke komme på MSN.

Ok, det kan være jeg forvekslede Proteus med Fire.

--
| Jonas @ 55.68 , 12.57 | <http://blog.verture.net/> |

BOFH-excuse: Look, buddy: Windows 3.1 IS A General Protection Fault.

Fra : Thomas Hansen

Dato : 17-03-04 22:47

> Du har ikke problemer med Proteus og MSN i øjeblikket.
> Jeg kan overhovedet ikke komme på MSN.
Proteus 3.06 fungerer uden problemer her! Jeg bruger både MSN, AIM og
ICQ.
/Thomas
--
All hail the black kitty!

Reply to thomash-at-skydebanen.net
iChat: thoomz

Fra : Preben Bødker Nielse~

Dato : 18-03-04 00:45

Thomas Hansen <no@spam.net> wrote:

> Proteus 3.06 fungerer uden problemer her! Jeg bruger både MSN, AIM og
> ICQ.
> /Thomas

OK. Takker. Tid til en genindstallering måske.

/Preben
--
http://www.ravnekrogen.dk/gallery/salg

Fra : Peter Ursin

Dato : 17-03-04 08:28

"Jonas Voss" <voss@null.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg har gode erfaringer med både Proteus og Fire.

Især Proteus ser faktisk lovende ud, den går jeg videre med.
Tak for tippet.

mvh
Peter

Fra : Morten Lind

Dato : 17-03-04 06:52

Peter Ursin <zorillaFJERN@DETTEmyrealbox.com> wrote:

> [...]
> Jeg har søgt lidt på versiontracker men der kommer en del resultater
> frem, så en god anbefaling gøres gerne inden jeg starter fra en ende af

Hvis du kan "nøjes" med AIM, i stedet for MSN, så har iChat jo
understøttelse for den, samt ICQ?
M.