Scanmaker 4900
Fra : Ove Steen Smidt

Dato : 16-03-04 21:01

Efter at jeg måtte opgive at finde OS X-driver til Scanmaker 4600, har
jeg nu købt en 4900 hos MacXpress. De er så flinke. Men det er ikke
problemfrit:

1) Pakken indeholder den sædvanlige software til scanneren og til
billedbehandling. Når man vil installere ScanWizard, starter classic.
Det er en 2 år gammel version.
Det andet program er Photoshop LE 5 fra 1999.
Pakkelisten er dateret 12/12 2002.

Nåmen det er kun en kuriositet af formel betydning. Jeg ejer i forvejen
Photoshop Elements. Og Scanwizard har jeg hentet på nettet.
Så kommer næste problem:

2) Når jeg klikker på Scannerkonfiguration, rykker det lidt i scanneren.
Intet programbillede åbner.
Og også klik på Scanwizard fremkalder "dødens badebold".

Denne nyeste software er fra en gang i 2003 - og ihvertfald fra før
Panther. - Kan det tænkes, at den ikke kan køre under Panther?

Det skal understreges, at jeg ikke har noget at bebrejde MacXpress. De
har tilbudt at brænde mig en CD med den nyeste software. Men hvis den
heller ikke er god nok...

Venlig hilsen

Ove Steen

Fra : Ove Steen Smidt

Dato : 27-03-04 21:02

Ove Steen Smidt <xossmidt@tdcadsl.dk> wrote:

> [...]
>
> Det skal understreges, at jeg ikke har noget at bebrejde MacXpress. De
> har tilbudt at brænde mig en CD med den nyeste software. Men hvis den

Selv om der ikke er nogen, der har reageret på ovenstående, vil jeg
alligevel følge op med at oplyse, at problemet er løst.
Det ser ud til, at Scanwizard-installationen ikke rydder ordentligt op i
gamle installationer. Derfor havde programmet åbenbart svært ved at
identificere den nye scanner. Det blev klaret med et nyt besøg
medbringende min PB hos MacXpress, der først kørte en afinstallering,
der heller ikke findes indbygget som valgmulighed i Scanwizards
installationsprogram.

Jeg vil gerne benytte lejligheden til at anbefale MacXpress som et
hyggeligt lille firma med hjælpsom, kyndig og personlig betjening.

Venlig hilsen

Ove Steen

Fra : Morten Lind

Dato : 27-03-04 21:51

> [...]

> Jeg vil gerne benytte lejligheden til at anbefale MacXpress som et
> hyggeligt lille firma med hjælpsom, kyndig og personlig betjening.

og det kan jeg fuldt og helt bakke op om
M.