slibning af knive ect.
Fra : trolderik

Dato : 16-03-04 00:23

Jeg kunne godt tænke mig at få slebet nogle knive professionelt ... men
allermest vigtig er kniven fra en Kenwood køkkenmaskine (ligner et +) -
den der bruges til at hakke kød med.

Hvor finder man en der kan slibe en sådan en i nærheden af Kolding/Vejle
???

MVH
Claus

Fra : Ukendt

Dato : 16-03-04 05:26

"trolderik" <asd@asd.com> skrev i en meddelelse
newsr4xe8aqrr8129e@news.get2net.dk...

> [...]
> den der bruges til at hakke kød med.
>
> Hvor finder man en der kan slibe en sådan en i nærheden af Kolding/Vejle

Prøv hos slagteren. De sliber også knive for private, og de fleste slagtere
er gode til knivslibning.

Tina

Fra : Ukendt

Dato : 16-03-04 07:21

"Tina" <wunjo(snabel-a)webspeed.dk> skrev i en meddelelse

> Prøv hos slagteren. De sliber også knive for private, og de fleste
slagtere
> er gode til knivslibning.
>
> Tina

Ja... eller gør som slagteren selv gør når hans knive skal slibes godt og
grundigt: Send dem til kødbyen i København. Husker ikke navnet på firmaet,
men der er et sådan der lever af at slibe både for slagtere samt private
folk. Du sender dem simpelhent med posten pg får dem selv tilbage med
posten. Denne slibning gør dine knive som nye da det er en proffesionel
slibning.

Mvh
HP

Fra : Thïngmand