Søges til Låns !!!
Fra : Palle S.

Dato : 15-03-04 18:09

Gevindbakke i 22 x 1mm

Ja en ny kan købes den koster ca 500 + mm

mvh Palle

Kbh

Ps. depositum gives hvis nødvendigt

Fra : Calle.

Dato : 15-03-04 18:31

Palle S. wrote:
> Gevindbakke i 22 x 1mm

lån en ved nærmeste værksted eller smed

--
Calle.

Fra : Palle S.

Dato : 15-03-04 19:49

> lån en ved nærmeste værksted eller smed

Calle !!

Tak for dit som sædvanligt ubrugelige svar

denne bakke er ret speciel det ved de som beskæftiger sig med sådanne ting

venligst Palle

Fra : Brian

Dato : 15-03-04 21:11

Hejsa

Palle S. skrev:

> Calle !!
>
> Tak for dit som sædvanligt ubrugelige svar

Hvorfor er det ubrueligt ?

> denne bakke er ret speciel det ved de som beskæftiger sig med sådanne
> ting

Et værksted beskæftiger sig vel også med "sådanne ting" ??

/Brian

Fra : Palle S.

Dato : 15-03-04 21:43

> Hvorfor er det ubrueligt ?

Jeg spørger i gruppen om jeg kan låne den omtalte bakke

Bakkens dimension/især stigningen gør at det IKKE er en metervare som
ethvert værksted har

Min kommentar til Calle bunder også i at han ofte svarer på spørgsmål med
indlysende svar så som prøv i et bygge marked eller andet ligegyldigt.

> Et værksted beskæftiger sig vel også med "sådanne ting" ??

Ja gid de gjorde det ville gøre det noget nemmere at finde den omtalte bakke

> /Brian

Venligst Palle

Fra : Calle.

Dato : 15-03-04 23:47

Palle S. wrote:
> Min kommentar til Calle bunder også i at han ofte svarer på spørgsmål
> med indlysende svar så som prøv i et bygge marked eller andet
> ligegyldigt.
Nok fordi der er nogen der ikke kan finde ud af "hvor mælken kommer fra"

> Ja gid de gjorde det ville gøre det noget nemmere at finde den
> omtalte bakke
Hvis ikke et værksted bruger gevindbakker, hvem fanden gør så???
der hvor jeg arbejder har vi hele paternostre kun med bakker, så der skal
nok være en del M22X1 imellem.
Men da du skriver, at dem der arbejder med det ved at den er speciel, så ved
de også hvordan man laver et med et stål på en drejebænk.
Det ved vi ihvertfald her i omegnen

--
Calle.

Fra : Palle S.

Dato : 16-03-04 06:42

> [...]

ved
> de også hvordan man laver et med et stål på en drejebænk.

Det er meget muligt, men nu er det jo ikke alt der kan spændes op i en
drejebænk :-0

Palle

Fra : Calle.

Dato : 16-03-04 16:10

Palle S. wrote:

> Det er meget muligt, men nu er det jo ikke alt der kan spændes op i en
> drejebænk :-0

som de siger i robinson, "intet er umuligt, for den der bærer viljen"
Nu arbejder jeg som maskin reperatør, da har vi da sommetider måttet skære
noget istykker, for at kunne reparere det. Og så slaglodde / svejse eller
samle det på anden vis igen. Som sagt intet er umuligt.

--
Calle.

Fra : Johnny

Dato : 17-03-04 11:04

"Calle." <fake@fake.fake> skrev i en meddelelse

> [...]
> noget istykker, for at kunne reparere det. Og så slaglodde / svejse eller
> samle det på anden vis igen. Som sagt intet er umuligt.

Jeg skulle ikke eje en scooter hvor man havde lavet det trick på
krumtap-akslen

Fra : Hekto

Dato : 17-03-04 13:09

In article <40582280$0$5968$ba624c82@nntp03.dk.telia.net>,
TheTulip@stofanet.dk says...
> Jeg skulle ikke eje en scooter hvor man havde lavet det trick på
> krumtap-akslen

Det gør du heller ikke!

..... den er bare presset sammen!!
--
/Hekto

Ducati 600SL Pantah - Suzuki LS650
Ducatist og medlem af 'Geheime Motorrad Putzer Verrein'
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/hekto
semi-rockets ... no thanks!

Fra : Calle.

Dato : 17-03-04 21:48

Johnny wrote:
> "Calle." <fake@fake.fake> skrev i en meddelelse

> Jeg skulle ikke eje en scooter hvor man havde lavet det trick på
> krumtap-akslen

Den kan man jo også spænde op i en drejebænk/fræser

--
Calle.

Fra : Calle.

Dato : 15-03-04 23:37

Palle S. wrote:

> Calle !!
>
> Tak for dit som sædvanligt ubrugelige svar
>
> denne bakke er ret speciel det ved de som beskæftiger sig med sådanne
> ting

Hej Klaphat
Hvad er der specielt ved den, andet end at det er fin-gevind.
Men hvis du ikke kan finde ud af at kontakte et værksted, eller vil give
penge ud for en ny, så kan vi sku ikke hjælpe dig.

--
Calle.

Fra : Palle S.

Dato : 16-03-04 06:41

> Hej Klaphat

Det med at kalde hinanden for navne, det gemmer vi til børnehaven !!

> Hvad er der specielt ved den, andet end at det er fin-gevind.

Den aktuelle størellse er meget lidt brugt, derfor sjælden

> Men hvis du ikke kan finde ud af at kontakte et værksted, eller vil give
> penge ud for en ny, så kan vi sku ikke hjælpe dig.

Som tidligere skrevet så koster bakken fra ny ca. 500 og jeg skal bare redde
et enkelt gevind
derfor søger jeg en billigere løsning

Så istedet for at skrive gå ind til en smed kunne du jo have skrevet noget
konstruktivt , men det skal åbentbart trækkes ud af dig

venligst Palle

Fra : Calle.

Dato : 16-03-04 16:01

Palle S. wrote:

> Det med at kalde hinanden for navne, det gemmer vi til børnehaven !!

Nej, for en med de latterlige påstande du kom med, skal have det på den
måde.
--
Calle.

Fra : Palle S.

Dato : 16-03-04 16:04

> Nej, for en med de latterlige påstande du kom med, skal have det på den
> måde.

Sådan er det nu engang med sandheden ,den kan godt rive lidt.

Venligst Palle

Fra : Calle.

Dato : 16-03-04 22:19

Palle S. wrote:

> Sådan er det nu engang med sandheden ,den kan godt rive lidt.

Kan godt forstå folk ikke vil låne dig en bakke ;-(

--
Calle.