Laminat fliser ?
Fra : Ukendt

Dato : 15-03-04 08:53

Det nye gulv, som vidst nok hedder noget i retning af klik laminat fliser.
( Det gulv der ligner klinker ). Er der nogen herinde, der har erfaring med
det ?
Er det en holdbar løsning i et køkken / alrum eller er det sart mht. vand,
tabte glas osv., som et alm.( billigt ) laminat gulv ?

Mvh. www.tjekmig.dk

Fra : kelds@ofir.dk

Dato : 15-03-04 09:39

On Mon, 15 Mar 2004 08:53:16 +0100, "Buffy" <Tjekmig(snabel-a)pc.dk>
wrote:

> [...]
>Er det en holdbar løsning i et køkken / alrum eller er det sart mht. vand,
>tabte glas osv., som et alm.( billigt ) laminat gulv ?

Det er lavet af det samme som almindeligt såkaldt laminatgulv og har
dermed samme holdbarhed/sårbarhed - der er kun udseendet til forskel.

KS

Fra : Ukendt

Dato : 15-03-04 16:42

<kelds@ofir.dk> skrev i en meddelelse

> Det er lavet af det samme som almindeligt såkaldt laminatgulv og har
> dermed samme holdbarhed/sårbarhed - der er kun udseendet til forskel.

Ok, det var en skam. Det jeg kiggede på i byggemarkedet, så ellers mere
holdbart ud....

Mvh. www.tjekmig.dk

Fra : Fam. Olsen

Dato : 15-03-04 19:26

"Buffy" <Tjekmig(snabel-a)pc.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> Er det en holdbar løsning i et køkken / alrum eller er det sart mht. vand,
> tabte glas osv., som et alm.( billigt ) laminat gulv ?

Pergo har en kvalitetsmodel de kalder "Kitchen". Den findes som fliser og
anbefales som den der skal bruges i køkkener og entreer.

Vi har selv denne i vores entre og er udmærket tilfreds. Det larmer heller
ikke på samme måde som andre laminatgulve.

MVH Niels