Dedicated server til Call of Duty
Fra : Rune

Dato : 15-03-04 02:18

Jeg kunne godt tænke mig at sætte en dedicated CoD server op under WinXP,
men kan kun finde en Linux udgave. Eftersom at det er på en sekundær maskine
har jeg ikke lyst til at installere CoD med min originale key - den er jo
allerede i brug

Nogle gode ideer?

Mvh Rune

Fra : Peter Krogh

Dato : 15-03-04 09:45

Prøv her http://www.epcgaming.com

Fra : Rune

Dato : 15-03-04 15:28

Ellers tak for linket - men nu var hele min pointe at sætte en server
lovligt op, og ikke at udskifte mine .exe filer med crackede, som ikke
tjekker klienternes serial keys. Jeg har spillet originalt og vil gerne lave
en dedikeret server uden at skulle installere spillet på min sekundære
computer med min originale cd-key eller en cracket en for den sags skyld.
Jeg tænkte bare, at det kunne være, at der var lave en dedikeret server
installation til Windows eller, at der var en på vej (ligesom Half-Life
dedicated server) hvor det eneste man kan er at starte en dedikeret server
op. Det burde jo ikke kræve at man går ud og køber spillet 2 gange for at
have 2 originale keys.

Mvh. Rune

Fra : Colzen

Dato : 17-03-04 00:09

> WinXP,
> jo

Jeg har haft en dedicated server kørende på samme maskine som jeg selv
spillede på og der var ingen problemer.
Vi har også en i vores MOHAAS klan til at lege med og ham der har den
stående spiller på en maskine og har serveren kørende på en anden maskine
uden problemer.
Hvis du ellers er i tvivl om noget så prøv www.codadmin.com jeg har endnu
ikke fundet et spørgsmål jeg ikke har kunnet finde svar på i deres forum.

Mvh
Colzen