Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
software til digitalfotos ?
Fra : Lena

Dato : 12-03-04 22:20

Hej

for nogle år siden havde jeg et smart lille program som kunne fjerne røde
øjne, lave næsen større og gudern må vide hvad. Så nu til spørgsmålet
hvilket program kan det da jeg nu endelig har fået mig et digitalkamera og
kan komme til at lege med egne billeder men kan ikke finde det lille program
længere så håber meget på der er en her der kender til sådanne et
program. gerne med link til demo, sharevare eller bare navnet

mvh Per R

Fra : Anders

Dato : 12-03-04 22:28

"Lena" <erosxx@mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> længere så håber meget på der er en her der kender til sådanne et
> program. gerne med link til demo, sharevare eller bare navnet

Adobe Photoshop Elements 2.0 (du kan download peøveversion her:
http://www.adobe.dk/products/tryadobe/main.html) er et udmærket program, men
også ACDSee, der også kan anvendes til at holde styr på dine billeder er
værd at kigge på.

Mvh Anders

Fra : Gert Medom

Dato : 13-03-04 11:03

Hej

Microsoft Picture IT. standard ed. er et udmærket program, så længe man ikke
har profesionelle behov. Det er let at gå til og skulle være til at købe for
ca. 400 kr.

Hvis i vil se en test af forskellige programmer, kan du finde det i Digital
foto 5/2003.

Hilsen Gert