Foto
IBM760 5420
Teil 3020
Bouncer til Nikon SB 50 DX
Fra : Poul E. Kristensen

Dato : 24-02-04 17:55

Er på jagt efter ovennævnte. Har ikke kunnet finde originalt.
Jeg kan også bruge uoriginalt evt. noget universalt.
Nogen der har et bud på hvad og hvor ?

Poul E. Kristensen
(direkte mail : fjern nospam)

Fra : Tommy Hansen

Dato : 24-02-04 18:06

"Poul E. Kristensen" <poulemil@nospamkristensen.mail.dk> skrev i en
meddelelse news:403b81a8$0$29413$edfadb0f@dread15.news.tele.dk...
> Er på jagt efter ovennævnte. Har ikke kunnet finde originalt.
> Jeg kan også bruge uoriginalt evt. noget universalt.
> Nogen der har et bud på hvad og hvor ?

Bestil evt. hos http://www.stofen.com/ og betal med Visa-kortet. Med den
billige dollarkurs der er i øjeblikket får du den ikke billigere nogen andre
steder.
I løbet af 2-3 dage ligger den i din postkasse.

Mvh. Tommy

Fra : Poul E. Kristensen

Dato : 24-02-04 21:13

"Tommy Hansen" <nospam@adresse.dk> skrev i en meddelelse

> Bestil evt. hos http://www.stofen.com/

Tak for linket, det var lige hvad jeg ledte efter

Poul E. Kristensen
(direkte mail : fjern nospam)

Fra : Grev Dracula

Dato : 25-02-04 10:10

On Tue, 24 Feb 2004 17:54:35 +0100, "Poul E. Kristensen"
<poulemil@nospamkristensen.mail.dk> got up, slammed his beer jug into
the table and hollered:

>Er på jagt efter ovennævnte. Har ikke kunnet finde originalt.
>Jeg kan også bruge uoriginalt evt. noget universalt.
>Nogen der har et bud på hvad og hvor ?

***

Photografica i Skindergade i København <http://www.photografica.dk>
lagerfører STO-FEN's bouncere, og deres priser er så fornuftige, at
det ikke ofte ikke er umagen værd at handle direkte i USA

Husk at der kommer moms samt evt. told oven i priserne på
http://www.stofen.com/