Roxio-toast bøvl???
Fra : Nik

Dato : 14-03-04 19:35

Hej igen igen

Lige pludselig virker min Roxio toast ikke??? Den lukker ned så snart
den er er åbnet op...
Kan det være noget knas i extensions?

....og hvordan er det liiiiige man gør noget ved det i OsX? Hvordan slår
jeg dem f.eks fra?
Er der andet jeg kan gøre?

Jeg har selvfølgelig prøvet at geninstallere...

(

....hjælp...

Nik,
Århus

Fra : Steen Larsen

Dato : 14-03-04 22:27

In article <mB15c.10687186$Of.1789991@news.easynews.com>, Nik wrote:
> [...]
> jeg dem f.eks fra?
> Er der andet jeg kan gøre?
>
> Jeg har selvfølgelig prøvet at geninstallere...

Du kan prøve at slette Toast indstillinger i ~/Library/Preferences.

Fra : Rene Molsted

Dato : 15-03-04 11:11

Nik wrote:
> [...]
> jeg dem f.eks fra?
> Er der andet jeg kan gøre?
>
> Jeg har selvfølgelig prøvet at geninstallere...

Hej Nik
Jeg vil tror det er dine disktilladelser. Brug DiskUtility til at Repair
Diskpermissions.

René Mølsted

Fra : Thomas Hansen

Dato : 15-03-04 11:32

Nik <nik@galestreger.dk> wrote:

> [...]
> jeg dem f.eks fra?
> Er der andet jeg kan gøre?
>
> Jeg har selvfølgelig prøvet at geninstallere...

Og du har selvfølgelig købt og betalt for licensen?
Jeg har hørt at Roxio er gode til at ugyldiggøre piratserienumre, med
samme symptomer til følge som dine.

/Thomas
--
All hail the black kitty!