Hvordan bruger jeg det her?
Fra : Per Madsen

Dato : 06-03-04 00:54

Har hentet et program til Mac OS X hvormed man kan tweake sin
bredbåndsforbindelse,- dvs. man kan justere på størrelsen af de "pakker"
systemet sender og modtager over nettet. Folk har eftersigende opnået
gode resultater med programmet (RMAC), men jeg har endnu ikke fået
lokket ud af dem hvilke indstillinger de har brugt. Nogen der har
erfaringer med programmet, eller som ved hvilke værdier jeg skal
benytte.
I kan se et screenshot her:

http://www.ecotox.dk/rmac.jpg

--
Mhv. Per Madsen
www.ecotox.dk,- Links til uundværligt mac software, sites, musik etc.

Fra : Jon Bendtsen

Dato : 06-03-04 16:41

In article <1ga7bl4.1uzeuka11oqsdcN%permandREMOVETHIS@cool.dk>, Per Madsen wrote:
> [...]
> lokket ud af dem hvilke indstillinger de har brugt. Nogen der har
> erfaringer med programmet, eller som ved hvilke værdier jeg skal

Jeg tror ikke du vil få et brugbart svar herinde. Prøv dk.edb.netvaerk
Eller en udenlandsk gruppe om netvaerk.

JonB

Fra : Per Madsen

Dato : 06-03-04 17:01

Jon Bendtsen <bendtsen@diku.dk> wrote:

> [...]
> benytte. > I kan se et screenshot her: > > http://www.ecotox.dk/rmac.jpg
>
> Jeg tror ikke du vil få et brugbart svar herinde. Prøv dk.edb.netvaerk

Det prøver jeg. Tak for det Jon! --

Fra : Jonas Wellendorf

Dato : 06-03-04 17:23

Per Madsen <permandREMOVETHIS@cool.dk> wrote:

> Det prøver jeg. Tak for det Jon! --
> Mhv. Per Madsen
> www.ecotox.dk,- Links til uundværligt mac software, sites, musik etc.
> http://madsen.blogdrive.com/ mac, news, whatever....

Jeg har installeret BroadbandOptimizer 1.5 på min maskine, men uden at
mærke den store forskel. Den justerede også pakkestørrelsen men man
kunne ikke selv ændre dens indstillinger.

Jonas