tilbud fra Computerstore
Fra : Morten Lind

Dato : 05-03-04 19:15

Hej - det her er billigt:

http://www.computerstore.dk/nyhedsbreve.asp?emskid=112&link=100&email=mo
rtenlind@mac.com&f=visit

Fra : Jens

Dato : 05-03-04 19:31

Morten Lind <fornavnogefternavn@machintoshUDENHINTOSH.com> wrote:

> Hej - det her er billigt:
>
> http://www.computerstore.dk/nyhedsbreve.asp?emskid=112&link=100&email=mo
> rtenlind@mac.com&f=visit

Det er muligt - Men hvad er det? (Jeg kan ikke få linket til at virke)

/ Jens
--
A: Maybe because some people are too annoyed by top-posting.
Q: Why do I not get an answer to my question(s)?

Fra : Morten Lind

Dato : 05-03-04 19:48

Jens <spam@finds.dk> wrote:

> Det er muligt - Men hvad er det? (Jeg kan ikke få linket til at virke)
>
> / Jens

Undskyld Jens - jeg tjekkede ikke lænken, inden jeg sendte - den er død
- desværre?
M.

Fra : Jens

Dato : 06-03-04 00:01

Morten Lind <fornavnogefternavn@machintoshUDENHINTOSH.com> wrote:

Du har gjort mig nysgerrig. Hvad er det, der er billigt?

/ Jens
--
A: Maybe because some people are too annoyed by top-posting.
Q: Why do I not get an answer to my question(s)?

Fra : Morten Lind

Dato : 06-03-04 07:04

Jens <spam@finds.dk> wrote:

> Du har gjort mig nysgerrig. Hvad er det, der er billigt?
>
> / Jens

Umiddelbart fæstnede jeg mig bare ved en masse billig RAM, men jeg har
fået skældud i grafikgruppen for at poste tilbuddet der, og de sælger
åbenbart heller ikke til private mere
M.

Fra : Morten Lind

Dato : 05-03-04 19:47