Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Ny digital Nikon CP995
Fra : Kim Østrup

Dato : 25-04-01 20:55

Hej alle

Nikon har annonceret at de kommer med en Coolpix 995. Den skal afløse
990 til sommer og den har bedre specifikationer - dog ikke bedre
opløsning.

I Norge skulle den efter sigende komme ud til omkring samme pris som
990, men tilgengæld incl. lader og batteri, så jeg ville vente med at
investere, hvis jeg nu skulle...

Med fotovenlig hilsen

Kim Østrup.

Fra : Niels Svendsen

Dato : 25-04-01 22:59

Steve har en forhåndstest, med ikke særlig imponerende billeder
(saturation), men til gengæld med nogle imponerende nærbilleder.
http://www.steves-digicams.com/