Havemøbler af hårdttræ
Fra : Finn I

Dato : 11-03-04 23:54

Jeg er komme i besiddelse af et havemøbelsæt som ikke har været behandlet i
noget tid. Hvordan finder jeg ud af hvilken træsort det er så jeg kan købe
de rigtige plejemidler?
Hvad er i grunden "de rigtige plejemidler", er der nogen som har
gode/dårlige erfaringer med det?

Finn I

Fra : Erik Ginnerskov

Dato : 12-03-04 00:13

"Finn I" <f12@minemail.dk> skrev

> [...]
> de rigtige plejemidler?
> Hvad er i grunden "de rigtige plejemidler", er der nogen som har

Enhver træbeskyttelsesolie til udendørs brug kan bruges. Men brug aldrig rå
linolie.

Erik Ginnerskov
http://hjem.get2net.dk/egin