Hjælp til Bygge tilladelse
Fra : Martin G. Berg

Dato : 11-03-04 21:38

Nogle der kan hjælpe mig med at lave en ansøgning om byggetilladelse med
alle de ting kommunen skal vide?

Hilsen Martin

Fra : Maria Frederiksen

Dato : 11-03-04 22:07

> Nogle der kan hjælpe mig med at lave en ansøgning om byggetilladelse med
> alle de ting kommunen skal vide?

Det er slet ikke så slemt. Vi skulle udvide boligarealet ind i en
eksisterende bygning, hvor der kun var ydervægge . Jeg tog billeder udefra
med digitalkamera, og "lagde" vinduer på. Desuden tegnede jeg nogle små
skitser af overgange mellem væg/gulv og væg/loft samt selvfølgelig
isolering/dampspærre mv. Alt med mål, men bestemt ikke særligt prof.
Fik brev om at de manglede oplysninger, og så ringede jeg bare og fik det
uddybet.
Har fået byggetilladelse (og glemmer hvordan en ingeniør senere vil grine
sin r.. i laser over mine skitser).

Mvh Maria

Fra : Marianne Vinther

Dato : 12-03-04 08:15

"Martin G. Berg" <mgb@FJERNc.dk> skrev i en meddelelse
> Nogle der kan hjælpe mig med at lave en ansøgning om byggetilladelse med
> alle de ting kommunen skal vide?
>
> Hilsen Martin

Jeg er bygningskonstruktør og rådgiver om udarbejdelse af bl.a. ansøgninger
om byggetilladelser. Jeg er rimelig billig, fordi det hele foregår fra mit
hjem.
Lad os snakke sammen og se om du kan bruge mig...
MVH
Marianne Vinther
Bygningskonstruktør
escollo@(fjern)mail.tele.dk

Fra : Mads Bondo Dydensbor~

Dato : 12-03-04 09:49

Martin G. Berg wrote:

> Nogle der kan hjælpe mig med at lave en ansøgning om byggetilladelse med
> alle de ting kommunen skal vide?

Oplyser kommunen ikke om hvad det de skal have?

Med mindre det ligefrem drejer sig om opførsel af en helårsbolig, burde det da
være noget man kunne klare selv - med lidt hjælp fra kommunen.

Mads

--
Mads Bondo Dydensborg. madsdyd@challenge.dk
Being comfortable with your beliefs is like being comfortable with

Fra : anders majland

Dato : 12-03-04 10:11

> Nogle der kan hjælpe mig med at lave en ansøgning om byggetilladelse
> med alle de ting kommunen skal vide?

Hvad skal du have lavet ?

Jeg fik min ansøgning om indretning af 1.sal igennem i efteråret efter
lidt dialog med kommunen i efteråret - jeg talte med dem inden jeg skrev
ansøgningen men der var alligevel et par ting der skulle uddybes for at
få tilladelsen hjem - Bla mhs isolering. De har jo den viden man skal
bruge så man kan ligesågodt trække lidt rådgivning ud af dem der skal
godkende det - Så for man jo også fuld valuta for sit gebyr

--
Anders dot Majland at jyde dot dk
email address in header is not valid