Ziggy Stardust DVD problemer
Fra : MetalMickey

Dato : 10-03-04 16:44

I må undskylde hvis dette er OT eller i en forkert nyhedsgruppe...

Jeg ejer DVD'en Ziggy Stardust and the Spiders From Mars - Special Edition,
men jeg har endnu ikke haft held med at afspille den i mit DVD-drev. Selve
filmen er helt ny, og har ingen ridser og er regions-fri, så den burde ikke
være problemet. Når jeg sætter den i min computer, og starter Power DVD 5
op, fryser programmet, og jeg må genstarte for at kunne forsøge igen.

Mit DVD-drev er et Pioneer 106 slot-in, og har ingen problemer med at læse
andre skiver.

Er der andre som har haft samme problem?

-Thomas

* Fjern REMOVE ved svar på mail.

Fra : Ole Thomsen

Dato : 10-03-04 19:10

MetalMickey wrote:

> [...]
> regions-fri, så den burde ikke være problemet. Når jeg sætter den i
> min computer, og starter Power DVD 5 op, fryser programmet, og jeg må

Jeg har afspillet hele disken for ganske nyligt, der var
ingen problemer.

Det var dog ikke PowerDVD.

Fabelagtig film.....

Ole Thomsen

Fra : MetalMickey

Dato : 10-03-04 19:18

"Ole Thomsen" <ot@networks.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg har afspillet hele disken for ganske nyligt, der var
> ingen problemer.
>
> Det var dog ikke PowerDVD.
>
> Fabelagtig film.....
>
> Ole Thomsen

Okay, men når jeg putter disc'en i, så spinner den bare vildt op, og bliver
ved med at forsøge at læse den.

-Thomas

Fra : Thomas Hillebrandt

Dato : 11-03-04 09:53

"MetalMickey" <REMOVEthomas@staybeautiful.dk> skrev i en meddelelse
> "Ole Thomsen" <ot@networks.dk> skrev i en meddelelse

> Okay, men når jeg putter disc'en i, så spinner den bare vildt op, og
> [...]

Der KAN være fejl på din DVD, også selvom der ikke er synlige ridser eller
andre skader. Jeg arbejder hos en boghandel, hvor vi også sælger nogle
DVD-film, og af og til får vi skiver retur som er defekte. Vi bytter bare,
for det bliver refunderet af leverandøren. Så mit råd er at tage skiven
(skiverne?) med tilbage til den biks hvor du har købt den, og klage din nød.

--
/Thomas Hillebrandt

....replace .kom with .com to get a valid address...

Fra : MetalMickey

Dato : 11-03-04 18:42

"Thomas Hillebrandt" <ng@thomashillebrandt.kom> skrev i en meddelelse
> [...]
> for det bliver refunderet af leverandøren. Så mit råd er at tage skiven
> (skiverne?) med tilbage til den biks hvor du har købt den, og klage din

Tak for rådet, men DVD'en er desværre købt i London, så jeg har ikke lige
mulighed for at bytte den igen :-/

-Thomas Helgesen