Mattering af rude?
Fra : Nielsen

Dato : 08-03-04 15:18

Hej med jer,

Vi leder efter noget folie til at klistre på ruder, for at give det en
matteret effekt. Vi så det bl.a. fornylig i programmet "Hjerterum" på DR1.
Er der nogen der ved hvor man kan købe dette (Storkøbenhavn)?

mvh
Nielsen

PS: Vi ved godt at man også kan få noget i sprayform, men det skulle ikke
være så godt til plexi-glas, hvilket vi skal bruge det til

Fra : Calle.

Dato : 08-03-04 16:25

Nielsen wrote:
> [...]
> matteret effekt. Vi så det bl.a. fornylig i programmet "Hjerterum" på
> DR1. Er der nogen der ved hvor man kan købe dette (Storkøbenhavn)?

Kan får ved enhver farve & tapet handler.

--
Calle.

Fra : Tom Hansen

Dato : 09-03-04 17:18

Du skal ikke tage Beckman. Jeg ringede til dem på frederiksberg for at
forespørge 'glas'-folie til vinduer som man kan se ud men ikke ind af, og de
grinede bare af mig og sagde at der ikke i de 2år de havde ligget dér var
nogle som overhovedet havde forespurgt det og de derfor kun havde en eller
anden voksdug som det nærmeste. Så helt almindeligt er det/de ikke alle
steder

Mvh T.H.

Fra : Thomas Jensen

Dato : 09-03-04 18:33

"Tom Hansen" <tomcathansen@mail_removethis_.dk> skrev i en meddelelse
> Du skal ikke tage Beckman. Jeg ringede til dem på frederiksberg for at
> forespørge 'glas'-folie til vinduer som man kan se ud men ikke ind af, og
de

OT - Fandt du den folie du taler om? jeg ville nemlig gerne vide hvor, står
og mangler præcis sådant.

Fra : anders majland

Dato : 11-03-04 13:37

> OT - Fandt du den folie du taler om? jeg ville nemlig gerne vide
> hvor, står og mangler præcis sådant.

Vi købte for et par år siden noget i et lokalt 10-4 byggermarked - så
det er sikkert noget alle kan skaffe .... Det fungerer stadig regtigt
godt til afblænding af de nederste ruder i badeværelsets
dannebrogsvinduer.

Vores kan man heller ikke kigge ud af, men da de øverste ruder er fri er
det muligt at strække hals og kigge ud... Jeg behøver ikke at have
udsigt til haven fra toilettet

--
Anders dot Majland at jyde dot dk
email address in header is not valid

Fra : Nielsen

Dato : 12-03-04 11:59

"Thomas Jensen" <Thomas-Jensen@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse .......

> OT - Fandt du den folie du taler om? jeg ville nemlig gerne vide hvor,
står
> og mangler præcis sådant.

Ja, jeg fandt det i Silvan. De havde mange forskellige slags, frost-look
osv.

mvh
Marianne Nielsen

Fra : Far

Dato : 10-03-04 20:40

Du skal tage en rystepudser - korn 80 på alm. glas.

plexi er jo blødere - prøv med korn 200 ...

Kør hele vinduet over - så er det mat !

Nemt ! Billigt !

/Far