McCartney Horsens opvarmning/sætliste ?
Fra : Torben R

Dato : 08-03-04 10:56

Har været så heldig at få billetter til ekstra koncerten 9 juni i Horsens.

Er der nogen som ved om der bliver et opvarmnings band (hvilket?) og er der
nogen
som kender McCartneys sætliste (hvis den overhoved er kendt).

Jeg har kigget på www.paulmccartney.com men der står ikke noget om hvilke
numre han spiller
under koncerten.

Nogen som har links / kan hjælpe ?

På forhånd tak.

--
Torben R

Fra : Martin Mogensen

Dato : 08-03-04 13:47

"Torben R" <ilac@DUERIKKEinet.uni2.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
der
> nogen
> som kender McCartneys sætliste (hvis den overhoved er kendt).

Tillyke med billetterne, har selv til den 8. juni. Hvad angår opvarmning så
tror jeg næppe der er nogen, det var der ikke til koncerten sidste år i
Parken. Tilgengæld spillede han i næsten 3 timer nonstop, så det vil jeg tro
han gør igen i år.

Martin - get ready for Macca mania!

Fra : Torben R

Dato : 08-03-04 14:17

> [...]

> tror jeg næppe der er nogen, det var der ikke til koncerten sidste år i
> Parken. Tilgengæld spillede han i næsten 3 timer nonstop, så det vil jeg

Wow, 3 timer nonstop !! Vi kan jo håbe at det samme sker i Horsens !

Ved du om det er ståpladser eller siddepladser ?

--
Torben R

Fra : Martin Mogensen

Dato : 08-03-04 16:06

> så
> tro

> Wow, 3 timer nonstop !! Vi kan jo håbe at det samme sker i Horsens !

Ja, så er der jo ikke rigtig brug for opvarmning

> Ved du om det er ståpladser eller siddepladser ?

Der er kun ståpladser.

Martin - get ready for Macca mania!

Fra : Peter Theglev

Dato : 08-03-04 21:18

Torben R wrote:
> [...]
> nogen
> som kender McCartneys sætliste (hvis den overhoved er kendt).

Her er anmeldelse + sætliste fra hans koncert i Parken 2. maj 2003:
http://www.berlingske.dk/kultur/artikel:aid=319048/

/Peter

Fra : zcully

Dato : 08-03-04 23:17

"Torben R" <ilac@DUERIKKEinet.uni2.dk> wrote in message
> Har været så heldig at få billetter til ekstra koncerten 9 juni i Horsens.

Jep osse mig og fik også til d. 8 idag via. billetmaskinen.
Nogen der kan fortælle mig hvordan det kan lade sig gøre? Mig og en kammerat
har begge 2 købt billetter derigennem idag.
Måske det er mig der har læst forkert, men troede faktisk der var udsolgt,
men det er der tilsyneladende ikke!!

> --
> Torben R

/Zcully

Fra : Peter Theglev

Dato : 09-03-04 10:25

zcully wrote:
> [...]
> har begge 2 købt billetter derigennem idag.
> Måske det er mig der har læst forkert, men troede faktisk der var udsolgt,

Ja, der er tilsynesladende stadig billetter her kl. 10.25, men kun til
den 8. juni.

/Peter

Fra : Torben R

Dato : 10-03-04 10:33

> Ja, der er tilsynesladende stadig billetter her kl. 10.25, men kun til
> den 8. juni.
>
> /Peter

Det lyder da helt utroligt, efter pressen var alle 20000 billetter udsolgt
efter bare 11 minuter. Hmmm, mon de havde "gemt" nogle til VIP, firmaet
eller sådan noget.

Anyway - glæder mig helt vildt til 9 juni.

--
Torben R

Fra : Michael Lund Sørense~

Dato : 10-03-04 12:10

Torben R skrev :

> [...]
> eller sådan noget.
>
> Anyway - glæder mig helt vildt til 9 juni.

Der skulle være tale om 300 uafhæntede billetter.

Iøvrigt VAR der opvarmning i Parken. Ikke et band men dansere fra
forskellige lande (eller klædt ud som sådan) der underholdt i ca 15 min, til
McCartney's skygge kom på skærmen.

Michael Lund Sørensen
www.milux.dk
www.gromit.dk/dvd/index.asp

- hvor meget porto skal der på en brevdue ?

Fra : Martin Mogensen

Dato : 10-03-04 12:33

"Michael Lund Sørensen" <laeses-ikke@gromit.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> Iøvrigt VAR der opvarmning i Parken. Ikke et band men dansere fra
> forskellige lande (eller klædt ud som sådan) der underholdt i ca 15 min,

Det er nok et fortolkningsspørgsmål, men jeg vil alligevel tillade mig at
rette dig her: Definitionen på opvarmning er når et andet band spiller
først. Det som var i Parken vil jeg betegne som et preshow, iøvrigt med
McCartneys egen eksperimentielle musik som han har udgivet under navnet
Fireman (har selv pladen). En stor del af danserne er iøvrigt McCartneys
eget crew (det fremgår af DVD'en "Back In The U.S.").

Martin

Fra : Michael Lund Sørense~

Dato : 10-03-04 14:46

Martin Mogensen skrev :
> [...]
> Fireman (har selv pladen). En stor del af danserne er iøvrigt McCartneys
> eget crew (det fremgår af DVD'en "Back In The U.S.").

Så lad os kalde det et preshow - men der var 15 min musik før McCartney gik
på scenen. Det var ikke live musik, men bånd/plade/whatever.