Madras på spec. mål
Fra : Holten

Dato : 07-03-04 21:49

Vores søn har fået en karlekammerseng på 90X175 cm.
Nogen der ved hvor man kan købe en madras det passer på dette mål ?

MVH

Holten

Fra : Morten DH

Dato : 08-03-04 11:57

"Holten" <Virkerikke@mail.dk> skrev i en meddelelse
> Vores søn har fået en karlekammerseng på 90X175 cm.
> Nogen der ved hvor man kan købe en madras det passer på dette mål ?

www.tempur.dk laver madrasser på mål... De er dyre; men det er de bedste
penge jeg har givet ud i lang lang tid...

Fra : anders majland

Dato : 08-03-04 17:04

> www.tempur.dk laver madrasser på mål... De er dyre; men det er de
> bedste penge jeg har givet ud i lang lang tid...

Hver opmærksom på at en tempur madras er meget varm at sove på
(Derfor har jeg ikke en - men er glad for min tempur pude som jeg har
haft i ~5år)

Mhs til madras - hvor gammel / tung er han ?
Måske en skumgummimadras er "god nok" og de er nemme selv at skære ned
på mål.

--
Anders dot Majland at jyde dot dk
email address in header is not valid

Fra : Holten

Dato : 08-03-04 17:30

meddelelse news:c2i5ie$9j7$1@sunsite.dk...

> [...]
>
> Mhs til madras - hvor gammel / tung er han ?
> Måske en skumgummimadras er "god nok" og de er nemme selv at skære ned

Han er fem år og vejer vel 20 kg.
Regner med at han skal have sengen til han bliver 10-12 år.

MVH

Holten

Fra : anders majland

Dato : 08-03-04 17:49

> Han er fem år og vejer vel 20 kg.
> Regner med at han skal have sengen til han bliver 10-12 år.

Så tror jeg sagtens en "tyk" skumgummimadras kan gøre det. Prøv en
billig fra Jysk eller lign. Bliver den alligevel for ringe inden er han
sikkert også vokset ud af den i længden

Fra : Morten DH

Dato : 08-03-04 17:40

meddelelse news:c2i5ie$9j7$1@sunsite.dk...
> Hver opmærksom på at en tempur madras er meget varm at sove på
> (Derfor har jeg ikke en - men er glad for min tempur pude som jeg har
> haft i ~5år)

Det er sjovt, det har jeg hørt flere sige... selv har jeg aldrig oplevet det
som et problem...

Fra : anders majland

Dato : 08-03-04 17:46

> Det er sjovt, det har jeg hørt flere sige... selv har jeg aldrig
> oplevet det som et problem...

Sådan er man så forskellige - jeg får det nemt for varmt. Derfor har
jeg/vi valgt en auping med en "åben" madras. Madrassen er enkeltsidet
med god ventilation nedefra. Og de passer mig væsenligt bedre end den
boksmadras med en "for tæt" topmadras vi havde før.

Fra : Thom/-\\s

Dato : 09-03-04 17:25

"Morten DH" <morten@FJERNdrejoe.dk> skrev i en meddelelse
> "Holten" <Virkerikke@mail.dk> skrev i en meddelelse
> www.tempur.dk laver madrasser på mål... De er dyre; men det er de bedste
> penge jeg har givet ud i lang lang tid...

www.bed-zone.com eller http://www.cris-collection.dk/ er billigere
alternativer - madrassen er lavet af samme materiale.

--
MVH Thomas (som sover på Dunlopillo)
http://www.jogt.com - live webcam

Fra : Morten DH

Dato : 11-03-04 11:59

"Thom/-\s" <flash4 it.invalid> skrev i en meddelelse
> www.bed-zone.com eller http://www.cris-collection.dk/ er billigere
> alternativer - madrassen er lavet af samme materiale.

Ved du om det er samme kvalitet osv? For Tempur koster desværre det hvide ud
af øjnene

Fra : Thom/-\\s

Dato : 17-03-04 09:59

> "Thom/-\s" <flash4 it.invalid> skrev i en meddelelse
> Ved du om det er samme kvalitet osv? For Tempur koster desværre det hvide
ud
> af øjnene

Det er det samme materiale det laves af så vidt jeg ved.Bed Zone madresserne
produceres af en tidliger ansat fra Tempur.

--
MVH Thomas
http://www.jogt.com - live webcam

Fra : Quatalis

Dato : 24-03-04 14:50

Vi fik lavet en virkelig god madras på mål hos www.hyndeskraedderen.dk - og
det er de bedste penge vi har givet ud. Den er fabelagtig at ligge på, den
er non-allergen, den var ikke engang særlig dyr - og så er den er 2½ meter
lang

De tilbyder alle mulige forskellige tykkelser og typer med forskellig
bæreevne og syr også betræk til den på mål. Jeg tror vi gav ca. 1000 kr
eksklusive. betræk for en på 130x250.

Den type madras kræver selvfølgelig at man lægger den på en lamelbund
ligesom med en springmadras...