Røget fisk
Fra : Poul E. Kristensen

Dato : 07-03-04 20:00

Skal til at forsøge selv at ryge fisk, - mangler derfor et godt sted at
finde opskrifter,
gerne også et sted med gode tips til selve rygningen.
Har købt rygeovn af mærket "Sølvkrokken"

Poul E. Kristensen
(direkte mail : fjern nospam)

Fra : Riverwind

Dato : 07-03-04 23:23

"Poul E. Kristensen" <poulemil@nospamkristensen.mail.dk> skrev i en
meddelelse news:404b70ff$0$29341$edfadb0f@dread15.news.tele.dk...
> Skal til at forsøge selv at ryge fisk, - mangler derfor et godt sted at
> finde opskrifter,
> gerne også et sted med gode tips til selve rygningen.
> Har købt rygeovn af mærket "Sølvkrokken"
[...]

Hjerting Laks har en stak opskrifter på
http://www.hjerting-laks.dk/sider/opskrifter/

Og der er gode tips til røgning på
http://home18.inet.tele.dk/kalle/startside.htm

/Riverwind

---

Fra : crema

Dato : 08-03-04 20:58

Se efter Kringelbachs røgebog, en klassiker !
Henrik

Fra : Poul E. Kristensen

Dato : 09-03-04 16:17

"crema" <eurojunior@sol.dk> skrev i en meddelelse
> Se efter Kringelbachs røgebog, en klassiker !
> Henrik

Tak for hjælpen, jeg glæder mig til at komme igang, - nu mangler jeg bare at
fange et par fisk :)

Poul E. Kristensen
(direkte mail : fjern nospam)