Hvad er marcarpone?
Fra : MC

Dato : 07-03-04 08:59

Hej Gruppe

Vi skal lave en tiramisu som dessert. Der skal marcarpone i. Kan nogen sige
mig, hvad det er? Når jeg søger på Google, kan jeg se en masse opskrifter,
hvor det kan bruges, men ikke hvad det er.

På forhånd tak

Michael

Fra : Helle

Dato : 07-03-04 09:04

Hej Michael

Det er en italiensk dessertost - en hvid "smørreost".

Mvh. Helle

Fra : MC

Dato : 07-03-04 09:11

Hej Helle

Tak for et meget hurtigt svar!

Michael

Fra : Heidi

Dato : 07-03-04 09:15

MC wrote:
> [...]
> nogen sige mig, hvad det er? Når jeg søger på Google, kan jeg se en
> masse opskrifter, hvor det kan bruges, men ikke hvad det er.

En lille rettelse - det staves maScarpone, så det giver måske lidt flere
resultater når du søger på det
--
Mvh. Heidi
Svar i gruppen og IKKE pr. mail!!!

Fra : MC

Dato : 07-03-04 12:36

Hæ, staves sjovt nok også med "s" i opskriften.

Michael