blegning af cowboybukser?
Fra : Trinita

Dato : 06-03-04 00:17

Hej
Jeg har hørt at man kan bruge flydende brun sæbe til at farve eller blege
cowboybukser. Nogen der ved hvordan man gør og om de bliver blegede ligesom
med klorin eller de får en anden fed farve???
VH trinita

Fra : HT

Dato : 06-03-04 20:36

"Trinita" <adads@olkajd.-dk> skrev i en meddelelse news:c2b1pl$188$1@sunsite.dk...
> [...]
> cowboybukser. Nogen der ved hvordan man gør og om de bliver blegede ligesom
> med klorin eller de får en anden fed farve???

Husk at skylle de afblejede bukser i flere hold vand bagefter, ellers får du eksem i
skridtet.
Viste du at højeste mode er at hoppe i cowboybukser UDEN underbukser, så man kan se
herlighederne !
vh hans og tyra

Fra : Trinita

Dato : 07-03-04 18:18

> [...]
du eksem i
> skridtet.
> Viste du at højeste mode er at hoppe i cowboybukser UDEN underbukser, så

Øøøøøh ok det var så ikke det jeg ville vide og desuden er det langt bedre
at smide dem en tur i vaskemaskinen!
vh trinita