McCartney-koncerten
Fra : PBH

Dato : 05-03-04 16:31

hvor "stor" er koncerten i Horsens d. 8. juni med Poul McCartney.

Har lige fået 2 VIP-pladser - og billetsalget starter først i morgen. Har
lige været forbi teatret og set, at folk allerede har ligge i telt siden i
går.

Men hvor "stor" er denne koncert med danske forhold sammenlignet med hans
navn. Jeg kender ham af havn og fra Beatles, men ellers ikke nogen af hans
sange.

Fra : Michael Lund Sørense~

Dato : 05-03-04 16:46

PBH skrev :
> [...]
> navn. Jeg kender ham af havn og fra Beatles, men ellers ikke nogen af hans

Vi var 45.000 i Parken sidste år oh jeg kommer gerne til Horsens fra Kbh for
at se en koncert mere
McCartney er stor - nok den største solist i '70'erne, men hans sukkersøde
melodier gav mange huller i tænderne i '80'erne og Elton John og Billy Joel
tog over. Siden har McCartney oldt en lavere profil med masser af stille -
ikke så hit præget - pop. Han har vel lavet en 15-20 albums (uden greatest
hits og live albums) og 3 mega store verdens tunerer.
Han er blandt verden rigeste - måske den rigeste musikker. Han er stor!

Hvis ddu ikke skal bruge dine billetter har jeg en idé: tuborg snabel
gromit prik dk

Michael Lund Sørensen
www.milux.dk
www.gromit.dk/dvd/index.asp

- hvor meget porto skal der på en brevdue ?

Fra : PBH

Dato : 05-03-04 17:47

> Hvis ddu ikke skal bruge dine billetter har jeg en idé: tuborg snabel
> gromit prik dk

Selvfølgelig skal jeg da med - det er firmaet, der holder "personalefest"
ved at invitere personalet til denne koncert.

Fra : Ralph

Dato : 06-03-04 16:49

"PBH" <mail@mail.invaliod> skrev i en meddelelse
> [...]
> navn. Jeg kender ham af havn og fra Beatles, men ellers ikke nogen af hans

Der var 20.000 billetter, men de blev solgt på 11 minutter, gad vide hvor
mange af disse købere der var billethajer, men så arrangerede de en koncert
til dagen efter, så koncerten er på 2x20000 håber hajerne brænder inde med
rigtig mange billeter - så kan de lære det

--
venligst
Ralph

Fra : Michael Lund Sørense~

Dato : 06-03-04 18:07

Ralph skrev :
> [...]
> til dagen efter, så koncerten er på 2x20000 håber hajerne brænder inde med
> rigtig mange billeter - så kan de lære det

Ja hvis det kan fryde dig.
Der hvor jeg købte var vi ca 20-25 stykker og de ca 15 første (deriblandt
mig) fik billetter. De fleste købte 2 eller 4 billetter og en enkelt købte
10 styks.
Jeg købte 2 stk.

I øvrigt tror jeg også at den anden koncert er udsolgt. Det har været
umuligt at komme på billetmaskinen hele dagen.

Jeg går på ingen måde ind for billethajer, men når der er alt for få
billetter vil der blive hurtigt udsolgt.