Manuel medicin
Fra : Lisbeth Jacobsen

Dato : 04-03-04 20:35

Jeg har hørt "Klinik For Manuel Medicin" i Horsens omtalt som gode til at
behandle rygsmerter. Men hvad er manuel medicin? Hvad går det ud på. Jeg har
søgt hist og pist på nettet men er ikke helt sikker på, om jeg finder de
rette svar.

Er der nogen i denne gruppe, der kender metoden eller klinikken?
Eller nogen, der kan anbefale en efektiv behandling af iskias-smerter af de
rigtig slemme.

Mvh. Lisbeth

Fra : Ulla Petersen

Dato : 04-03-04 22:32

Hej Lisbeth.

Jeg kender til metoden, og den er både effektiv og skånsom, da der kun
bruges små bløde tryk.
Jeg har selv både discusprolaps og ofte smerter i lænd, baller og ben m.m.,
og er blevet hjulpet med manuel medicin.
Jeg kender ikke klinikken i Horsens, da jeg bor på Sjælland og benytter en
læge i Helsingør.
Der er en hjemmeside for foreningen, som måske kan have din interesse.
http://www.dsmm.org/

Hilsen Ulla

Fra : Tina Christiansen

Dato : 10-03-04 21:45

> [...]
>
> Er der nogen i denne gruppe, der kender metoden eller klinikken?
> Eller nogen, der kan anbefale en efektiv behandling af iskias-smerter af

Jeg kender klinikken fra en kollega, der har haft rigtig gode erfaringer
derfra.

Du kan se deres link www.manmed.dk

Held og lykke

Tina

Fra : Bo Jørgensen

Dato : 29-03-04 14:16

Manuel medicin behandler med kiropraktik uden at være uddannet som
kiropraktorer.