Automatisk Vindues oplukker til drivhus ?
Fra : H.S.

Dato : 03-03-04 13:05

Som nogle af jer nok har fundet ud af, så har jeg lige fået et brugt drivhus

Har dog et spørgsmål. I ét af vinduerne sidder en mekanisme til vinduet - er
den automatisk ? - Man skal man ligesom 'dreje' på en pind for at vinduet
langsomt åbner sig, mere og mere, efterhånden som man drejer ? - Den ligner
meget den der ses i haraldnyborg.dk varenr. 3212

Hvordan kan jeg vide om den er automatisk ? (før den åbner af sig selv
-) )

Henrik
Aloe Vera og produkter til personlig pleje:
http://www.hstrading.dk/

Fra : Preben Andersen

Dato : 03-03-04 14:03

"H.S." <public@tele2adslSPAM.dk> wrote in message
> [...]
> meget den der ses i haraldnyborg.dk varenr. 3212
>
> Hvordan kan jeg vide om den er automatisk ? (før den åbner af sig selv

Det har du vist fået svar på i gruppen dk.marked.privat.hus-og-have, så bare
du læser alle de grupper, du har spurgt i, så får du nok også svar

mvh
Preben

Fra : Peter Schroeder

Dato : 03-03-04 15:14

"H.S." skrev
> Hvordan kan jeg vide om den er automatisk ? (før den åbner af sig selv
> -)

Er den automatisk, ender den i noget der
minder om cylinderen på en gasfjeder.
Hvis der er noget at dreje på, er den manuel.

Peter Schrøder
peterschATvip.cybercity.dk
replace AT with @ to reply

Fra : Thomas Nørgaard

Dato : 04-03-04 11:57

Thomas Nørgaard
www.countryfan.dk
This mail was scanned by Norton Antivirus 2003®
"H.S." <public@tele2adslSPAM.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> -) )

> Henrik
> Aloe Vera og produkter til personlig pleje:

Tag den dims af du skal dreje på og tag den indenfor. Læg den et varmt sted,
bliver den "længere" er den automatisk.
Det er forresten altid en god ide at afmontere de automatiske oplukkeres
gascylindre inden vinteren da de ikke har godt af frost (det samme gælder
dele af vandigns anlægget)