"Hekto" <gæt.selv@hekto.dk> skrev i en meddelelse
news:MPG.1aafc2b390a1ca9989ac2@news.cybercity.dk...
> In article <0De1c.144$5_6.124@news.get2net.dk>, mmlu03@control.auc
> says...
> >
> > "Calle." <Fake@Fake.Fake> skrev i en meddelelse
> > news:gzd1c.68$5p6.23@news.get2net.dk...
> > > Mikkel Lund wrote:
> > > > Hej NG
> > > >
> > > > De min Piaggio Typhoon gik lidt langsom i tomgang,
> > > > der for har jeg skruet på for lufttilførslen. Problemet er
> > > > nu at når den stå i tomgang et stykke tid, reagere den
> > > > langsomt når jeg giver den gas, og hvis den holder
> > > > rigtigt længe reagere den slet ikke.
> > > > Hvad kan der være galt?
> > > >
> > > Tomgang og luftskrue er ukke det samme
> > >
> > >
> > > --
> > > Calle
> >
> > Ja det ved jeg, men tomgangskruen er helt i top.
> >
>
> Tomgangen stilles på tomgangsskruen, til normal tomgang.
> Så justeres der på luftskruen til max. tomgang, og så en ½ omdrejning
> tilbage.
>
> Udgangsstilllingen er forskellige med som en begyndelse går det
> sjældent galt med ca. 2 omdrejninger ud. Man må ALDRIG stramme
> luftskruen hårdt til, da spidsen så kan ødelægges.
> Det er også altid godt at starte med at dræne svømmerhuset for vand og
> skidt.
>
>
> --
> /Hekto
>
> Ducati 600SL Pantah - Suzuki LS650
> Ducatist og medlem af 'Geheime Motorrad Putzer Verrein'
>
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/hekto
> Ordinary-tupperware-standard-deadlyboring-multi-piston japanese
> semi-rockets ... no thanks!
Har lige fundet ud af der faktisk kommer for meget benzin ind i
forbrandings kammeret (tændrøret er sort og vådt). Hvad skal
der så gøres ved karburatoren?
Hilsen Mikkel