Kvartsfyldermaling
Fra : Susanne Laurberg And~

Dato : 02-03-04 08:13

Hejsa.

Jeg så "Helt Solgt" forleden. Det var en genudsendelse, hvor de satte en
stue i stand i Brøndby.
De brugte noget på væggene som de kaldte kvartsfyldermaling...er der nogle
der kender det og ved hvor man kan købe det ??
Jeg troede egentlig, at det var Fluggermaling de brugte, da de jo sponserer
udsendelse, men jeg har forhørt mig hos en Flugger og der sagde de at det
ikke erFluggerprodukter, de bruger i udsendelse.

Så er der nogle der ved, hvor man køber kvartsfyldermaling ????

mvh
Susanne

Fra : Marco

Dato : 02-03-04 15:16

"Susanne Laurberg Andersen" <susanne@fjernaltforandyrefarmen.dk> skrev:

> [...]
> udsendelse, men jeg har forhørt mig hos en Flugger og der sagde de at det
> ikke erFluggerprodukter, de bruger i udsendelse.

Hvis det er den der "sand"maling, hvor hun lavede en hvid stribe, har
Flugger et fuldt ud lignende produkt.

--
Hilsen Marco
www.Kolonihaveportal.dk

Fra : Peter Holm

Dato : 02-03-04 16:53

Marco wrote:

> Hvis det er den der "sand"maling, hvor hun lavede en hvid stribe, har
> Flugger et fuldt ud lignende produkt.

Det var vist i Bedre Bolig de lavede en hvid stribe- ikke i Helt Solgt.

Peter

Fra : Susanne Laurberg And~

Dato : 02-03-04 17:57

"Marco" <mecoSLETDETTE@ofir.dk> skrev i en meddelelse

> Hvis det er den der "sand"maling, hvor hun lavede en hvid stribe, har
> Flugger et fuldt ud lignende produkt.
>
> --
> Hilsen Marco
> www.Kolonihaveportal.dk

Hej Marco.

Nej, det var ikke en hvid stribe, men derimod alle væggene.
På deres hjemmeside ( TV2 ) skriver de endda hvilken farvekode de har brugt,
men som sagt er det åbentbart ikke en Fluggermaling.
Hvilket jeg ikke helt forstår , da koden er meget lig Fluggers farvekoder.

Susanne

Fra : Marco

Dato : 02-03-04 21:04

> [...]
> men som sagt er det åbentbart ikke en Fluggermaling.
> Hvilket jeg ikke helt forstår , da koden er meget lig Fluggers farvekoder.

Ups, jeg har vist byttet om på de utallige boligprogrammer, som flyder ud af
tv´et for tiden - undskyld :)

Jeg har just været inde på tv2´s site, men kan desværre ikke finde omtalte
behandling i Brøndby.

Well, mon ikke - uden "igen" at vide det - der er tale om en NCS farve. I så
fald er koden mere eller mindre global, og kan tones i rigtig mange
malerforretninger.

--
Hilsen Marco
www.Kolonihaveportal.dk

Fra : Susanne Laurberg And~

Dato : 02-03-04 21:15

"Marco" <mecoSLETDETTE@ofir.dk> skrev i en meddelelse news:4044e811$0$24686

> Jeg har just været inde på tv2´s site, men kan desværre ikke finde omtalte
> behandling i Brøndby.

Hej igen.

Ja, det kan jeg egentlig godt forstå...jeg skrev forkert. Det var Brønshøj
istedet ( undskyld)

Se her......
http://heltsolgt.tv2.dk/index.php?page=ugens

Susanne