Peter Molyneux spil..
Fra : Jacob Nielsen

Dato : 01-03-04 18:24

Hej,

Jeg mindes at Peter Molyneux, i kølvandet på at Black & White udkom, talte
om et spil de var ved at udvikle, hvor alt man gjorde ville have indflydelse
på miljøet omkring én. F.eks. hvis man plukkede et æble fra et træ eller
trådte på et græstrå ville dette få indvirkning på plantens senere skæbne.

Det syntes jeg jo lød ret spændende, men hvad var det spillet hed og hvad er
der blevet af det?

Mvh. Jacob Nielsen

Fra : /motten

Dato : 01-03-04 22:11

> [...]
>
> Det syntes jeg jo lød ret spændende, men hvad var det spillet hed og hvad

Du tænker på "fable" - lidt god info her:
http://www.rpgamer.com/news/Q2-2003/051903a-1.html
og fine billeder her:
http://www.computerandvideogames.com/r/?page=http://www.computerandvideogame
s.com/news/news_story.php(que)id=90875

/morten

Fra : Jacob Nielsen

Dato : 02-03-04 21:58

"/motten" <molsson_NO_SPAM@vip.cybercity.dk> wrote in message

> indflydelse

> er
> >

> Du tænker på "fable" - lidt god info her:
> [...]

Mange tak! :)

Mvh. Jacob

Fra : Ukendt

Dato : 03-03-04 14:32

"/motten" <molsson_NO_SPAM@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse

> indflydelse

> er
> >

> Du tænker på "fable" - lidt god info her:
> [...]

Ser faktisk interessant ud, bare ærgeligt at man ikke er sikker på en PC
version, efter hvad jeg kan se...

Så må man jo faktisk ud og købe sig en Xbox... skrammel....

> /morten

Lars B

Fra : /motten

Dato : 03-03-04 23:32

> Ser faktisk interessant ud, bare ærgeligt at man ikke er sikker på en PC
> version, efter hvad jeg kan se...
>
> Så må man jo faktisk ud og købe sig en Xbox... skrammel....

Tja - hvis det bliver en eksklusiv xbox titel kunne jeg skam godt overveje
at anskaffe mig en box - to fluer med et smæk hvis man samtidig får en
fin mediaplayer-dims til fjerneren...

Håber nu på en pc-version - er løbet tør for skabsplads til diverse gamle
computeren og konsoller - og det er ikke just noget der huer chefen (konen)

/morten