onyx - Terminal follow focus :) :) :)
Fra : Jon Bendtsen

Dato : 01-03-04 11:51

Da jeg prøvede det der onyx program som andre tidligere har henvist til, så fandt jeg
sku en fed ting. Under misc var der gemt noget jeg virkelig har savnet.
"Enable the Terimal window Focus"
Den fungerer lige som follow focus.
Det terminal vindue som musen peger på har focus.
Desværre kun for terminaler :( men det er bedre end intet.

JonB

Fra : Daniel Nielsen

Dato : 01-03-04 12:58

On 2004-03-01 11:51:08 +0100, Jon Bendtsen <bendtsen@diku.dk> said:

> [...]
> Den fungerer lige som follow focus.
> Det terminal vindue som musen peger på har focus.
> Desværre kun for terminaler :( men det er bedre end intet.

Virtual Desktop Pro har en Focus Follows Mouse option...

/Daniel
--
There are no great men, only great challenges that ordinary men are
forced by circumstances to meet.

Fra : Jon Bendtsen

Dato : 01-03-04 13:20

In article <c1v7q7$8k6$1@news.net.uni-c.dk>, Daniel Nielsen wrote:

> Virtual Desktop Pro har en Focus Follows Mouse option...

Allright, den må jeg prøve.

JonB

Fra : Tom

Dato : 01-03-04 13:30

On 01/03/04 13:20, in article slrnc46an3.5uo.bendtsen@brok.diku.dk, "Jon
Bendtsen" <bendtsen@diku.dk> wrote:

> Allright, den må jeg prøve.
>

> JonB

Blot et hurtigt spørgsmål..
Bliver alt det andet så uskarpt, for at det ligesom bliver klart for
brugeren at softwaren laver "noget somhelst" skarpt !(?)
Tom

Fra : Jon Bendtsen

Dato : 01-03-04 14:28

In article <BC68EB55.3B56%nospam@fakemail.dk>, Tom wrote:

> Blot et hurtigt spørgsmål..
> Bliver alt det andet så uskarpt, for at det ligesom bliver klart for
> brugeren at softwaren laver "noget somhelst" skarpt !(?)

Nej, der er intet der bliver uskarpt, det program som musen peger på har bare
keyboard focus.

JonB

Fra : Tom

Dato : 01-03-04 15:18

On 01/03/04 14:27, in article slrnc46ell.bjp.bendtsen@brok.diku.dk, "Jon
Bendtsen" <bendtsen@diku.dk> wrote:

> Nej, der er intet der bliver uskarpt, det program som musen peger på har bare
> keyboard focus.
>

> JonB

Så jeg jo spørge.. Er det ligesom logic tech softwaren der hele tiden sørger
for at man kommer hen til Yes/NO knapperne..
Grunden til spørgsmålet er jo at det tit er irreterende at skulle forlade
keyboard for at komme hen til y/n knappen, ligesom at det jo kunne være
interessant at føre musen et eller andet sted hen og så lige trykke på
return etc.. Det kunne jo være at det ville få tingene tilat gå lidt
hurtigere ind imellem..
PS
Er der tale om X soft eller open source.. ( hvor finder man det henne tilen
lille try out..

Fra : Jon Bendtsen

Dato : 01-03-04 19:07

In article <BC6904BF.3B6F%nospam@fakemail.dk>, Tom wrote:

> Så jeg jo spørge.. Er det ligesom logic tech softwaren der hele tiden sørger
> for at man kommer hen til Yes/NO knapperne..

Kender ikke logitechs.

> [...]
> PS
> Er der tale om X soft eller open source.. ( hvor finder man det henne tilen

Det er freeware af en eller anden art.

JonB