Fastgørelse af fodpaneler på gipsvæg med s~
Fra : Ukendt

Dato : 29-02-04 14:36

Hej gruppe

Jeg har en frygtelig masse gipsvægge der skal have sat træfodlister op. Hvis
jeg ikke har lyst til at skrue, spartle og male, men opsætte færdigmalede
paneler, hvordan fastgøres de så? Jeg havde tænkt mig det kunne være en ide
at lime dem på, men hvad i alverden limer men træpaneler på gips+væv med?

--

Hilsen
Karsten Hartmann

khsabelsnaazlanprikdk

Fra : Calle.

Dato : 29-02-04 15:34

KHS wrote:
> [...]
> færdigmalede paneler, hvordan fastgøres de så? Jeg havde tænkt mig
> det kunne være en ide at lime dem på, men hvad i alverden limer men

monteringslim. Fås i patroner til fugepistolen

--
Calle

Fra : khs

Dato : 01-03-04 01:09

Tak Calle.

Det var lige det rigtige skub i den rigtige retning.

KHS

Fra : anders majland

Dato : 04-03-04 09:36

> Det var lige det rigtige skub i den rigtige retning.

og det virker

Jeg brugt en orange fra silvan men har lige set reklamer for en ny fra
plastic padding der skulle klæbe noget mere så det ikke er nødvindigt at
holde emnet på plads. Min fodpaneler var lidt skæve så dem var jeg med
silvan monteringslimen nød til at holde på plads

--
Anders dot Majland at jyde dot dk
email address in header is not valid

Fra : Calle.

Dato : 04-03-04 16:29

anders majland wrote:

> og det virker

Ja men så fik du da løst det problem.

> [...]
> at holde emnet på plads. Min fodpaneler var lidt skæve så dem var jeg
> med silvan monteringslimen nød til at holde på plads

Mon den kan holde en liste i spænd, jeg tvivler!

Fra : anders majland

Dato : 04-03-04 17:16

> Ja men så fik du da løst det problem.

Du blander vist mig og KHS sammen.