Spam med min computer
Fra : Henrik Münster

Dato : 29-02-04 11:31

Jeg har lige fået en e-mail med "reklame" fra noget, der hedder
SeekerCenter <www.seekercenter.net>. Det er en søgeside, og for et
beskedent beløb, kan jeg få min hjemmeside eksponeret hos dem. (Som om
min hjemmeside fortjener nogen form for eksponering). I deres e-mail er
der et billeder af en PowerBook G4 TiBook med min hjemmeside på skærmen.
Jeg kan sådan set godt forstå, at de kan have et billede af min
hjemmeside i deres e-mail. Men hvordan kan de vide, hvilken computer,
jeg bruger. Har de været hjemme at snuse på mit trådløse netværk?
--
Henrik Münster
Esbjerg

Fra : Michael Tysk-Anderse~

Dato : 29-02-04 11:49

> [...]
> hjemmeside i deres e-mail. Men hvordan kan de vide, hvilken computer,
> jeg bruger. Har de været hjemme at snuse på mit trådløse netværk?

Det kan de heller ikke! De benytter bare en computer med et godt design.
--
Michael Tysk-Andersen
iChat://mta@mac.com

Fra : Per Tøfting

Dato : 29-02-04 15:23

Michael Tysk-Andersen wrote:

> Det kan de heller ikke! De benytter bare en computer med et godt design.

Hvor mange Windows-brugerer har mon deres hjemmesider liggende på
http://homepage.mac.com?