kylling
Fra : Kalle Ågaard

Dato : 28-02-04 09:28

Hejsa
Jeg skal lave en kyllingesteg af en eller anden art - er der nogen der har
nogle gode lidt utraditionelle forslag til hvad jeg kan gøre med så'n en
fætter?

Mvh.
Kalle

Fra : Carsten Finn Rasmuss~

Dato : 28-02-04 12:16

I news:404050f2$0$55935$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk <Kalle Ågaard>
<balrok@hostel.dk> skrev:

> Hejsa
> Jeg skal lave en kyllingesteg af en eller anden art - er der nogen
> der har nogle gode lidt utraditionelle forslag til hvad jeg kan gøre
> med så'n en fætter?

Du kan finde nogle forslag her:
http://www.augustenborgsopskriftsamling.dk/soeg/kylling.htm

Kylling kan tilberedes på 1000+ forskellige måder. Måske kunne
gammeldags kylling, i hvore moderne tider, opleves som en smule
'eksotisk'. Retro er jo *IN* ;)
F.eks.: http://gamledanskeopskrifter.dk/page117.html

mødes med en gunstig lejlighed....

Fra : mcloud

Dato : 28-02-04 13:12

"Kalle Ågaard" <balrok@hostel.dk> skrev i en meddelelse
> Hejsa
> Jeg skal lave en kyllingesteg af en eller anden art -

Hej Kalle
Her er nogle foreslag :
http://www.lechef.dk/opskrifter/recipies.asp?cat=9
mvh mcloud