/ Forside / Interesser / Familie & Relationer / Sexualitet / Nyhedsindlæg
Login
Glemt dit kodeord?
Brugernavn

Kodeord


Reklame
 
Top 10 brugere
Sexualitet
#NavnPoint
dova 2573
Sannie 1393
Nordsted1 1345
briani 1186
skingur 1004
ThomasG 918
ans 861
refi 860
creamygirl 831
10  piaskov 789
jensers luderkøb/privatlivets ukrænkelighe~
Fra : Andropov


Dato : 27-02-04 19:08

Mette skrev:

> >Det gør INGEN forskel for manden, om dette så "frygtelige" tryk
> "udløses" af >en prostitueret eller af hans højre hånd,
>
> Man kan så spørge hvorfor mænd bliver gift med kvinder hvis de lige så
> godt kunne bruge højre hånd.....

>Hvorfor mænd gifter sig? Har du hørt om kærlighed?

Hvis ikke de fik lettet trykket var der nok nogen mænd som ikke ville
affinde sig med at være under tøffelen.

>Argumentationen at mænd ikke kan fungere ordentligt, hvis de ikke får
lettet
>trykket er efter min mening det rene vrøvl.
>2) Afholdenhed i en måned eller to skulle nok klare den sag, da
manden vil
>producere mindre.

Men en kommunalt ansat kvinde jeg så i fjernsynet ville ikke stoppe
med at ryge på trods af at det vil være fyringsårsag for Brøndby
kommunalt ansatte næste år,så det er nok også utænkeligt at mænd ville
være afholdende med onani i en måned som du foreslår.

>3) Vil du virkelig reducere dit eget køn til et hæmnigslæst dyr, for
hvem
>livskvalitet er lig med at få sædafgang i alt, hvad der har to ben?

Ja, vil vil skampule enhver kvinde vi kommer i nærheden af.

 
 
 
Mette (27-02-2004)
Kommentar
Fra : Mette


Dato : 27-02-04 21:21


"Andropov" <andropov@ofir.dk> skrev i en meddelelse
news:df29e838.0402271008.717e267b@posting.google.com...
> Mette skrev:


>
> >Hvorfor mænd gifter sig? Har du hørt om kærlighed?
>
> Hvis ikke de fik lettet trykket var der nok nogen mænd som ikke ville
> affinde sig med at være under tøffelen.

Så at være gift er det samme som at være under tøflen? Den var ny.

> Men en kommunalt ansat kvinde jeg så i fjernsynet ville ikke stoppe
> med at ryge på trods af at det vil være fyringsårsag for Brøndby
> kommunalt ansatte næste år,så det er nok også utænkeligt at mænd ville
> være afholdende med onani i en måned som du foreslår.

Hvem siger, at mænd skal være afholdende med onani? De skal da spille
lommebillard så ofte de ønsker og lyster. Jeg mener bare, at blot fordi mænd
er mænd og "har behov", så giver det dem ikke ret til at opføre sig som små
grisebasser i fremmede lande.

Lad os tage ryge-eksemplet. Jeg er storryger. Men er jeg på en arbejdsplads
med rygeforbud så ryger jeg ikke. Det er egentligt ret enkelt. Også selvom
jeg er ved at gå til i smøgtrang. Og det kan jeg faktisk godt, fordi jeg er
et tænkende og bevidst menneske, der er i stand til at træffe valg omkring
min adfærd. Jeg kan vælge at undertrykke nikotintrangen, ligesåvel som
soldater må kunne undertrykke deres trang efter at stikke kalorius ind i
alt, der bevæger sig, blot fordi de er væk hjemmefra.

Det er dét, der adskiller os fra dyr. At vi tænker og handler etisk og
moralsk, og ikke ligger under for en egoistisk her-og-nu
behovstilfredsstillelse.




Johan (28-02-2004)
Kommentar
Fra : Johan


Dato : 28-02-04 14:14

"Mette" <nospam@hotmail.com> wrote in message
news:403fa69a$0$27398$edfadb0f@dread16.news.tele.dk...
> "Andropov" <andropov@ofir.dk> skrev i en meddelelse
> news:df29e838.0402271008.717e267b@posting.google.com...
> > Mette skrev:
> > >Hvorfor mænd gifter sig? Har du hørt om kærlighed?
> >
> > Hvis ikke de fik lettet trykket var der nok nogen mænd som ikke ville
> > affinde sig med at være under tøffelen.
>
> Så at være gift er det samme som at være under tøflen? Den var ny.

I mange tilfælde udvikler ægteskaber sig i den retning. Tag det ikke så
tungt: Ægteskaberne fungerer jo alligevel (eller måske endda hjulpet af
tøflen).

> > Men en kommunalt ansat kvinde jeg så i fjernsynet ville ikke stoppe
> > med at ryge på trods af at det vil være fyringsårsag for Brøndby
> > kommunalt ansatte næste år,så det er nok også utænkeligt at mænd ville
> > være afholdende med onani i en måned som du foreslår.
>
> Hvem siger, at mænd skal være afholdende med onani? De skal da spille
> lommebillard så ofte de ønsker og lyster. Jeg mener bare, at blot fordi
mænd
> er mænd og "har behov", så giver det dem ikke ret til at opføre sig som
små
> grisebasser i fremmede lande.*snip* Jeg kan vælge at undertrykke
nikotintrangen, ligesåvel som
> soldater må kunne undertrykke deres trang efter at stikke kalorius ind i
> alt, der bevæger sig, blot fordi de er væk hjemmefra.
>
> Det er dét, der adskiller os fra dyr. At vi tænker og handler etisk og
> moralsk, og ikke ligger under for en egoistisk her-og-nu
> behovstilfredsstillelse.

Men livet i en krigszone er ikke så let og dejligt, som det er hjemme i
sofaen. I en krigszone har man ikke samme muligheder for at få sin vante
adspredelse, og dækket andre behov, som at snakke med venner og familie. Så
dukker de primitive behov op, og virker det stærkere, fordi de netop _kan_
tilfredsstilles på stedet.

Mvh Johan



Henri Gath (28-02-2004)
Kommentar
Fra : Henri Gath


Dato : 28-02-04 18:36


"Johan" <dsl130739@vip.cybercity.SLETTESdk> skrev i en meddelelse
news:c1q46m$1j8o$1@news.cybercity.dk...
>
> Men livet i en krigszone er ikke så let og dejligt, som det er hjemme i
> sofaen. I en krigszone har man ikke samme muligheder for at få sin vante
> adspredelse, og dækket andre behov, som at snakke med venner og familie.

> dukker de primitive behov op, og virker det stærkere, fordi de netop _kan_
> tilfredsstilles på stedet.

Johan, det er beundringsværdigt, at du gider.........visse debattører her
tror, at hele planeten er et støttepædagogisk kollektiv....de har end ikke
fantasi til at forestille sig en verden der er anderledes end deres egen
funktionærvirkelighed..



Andropov (29-02-2004)
Kommentar
Fra : Andropov


Dato : 29-02-04 17:55

> "Henri Gath" <gath@ invalid.mail.dk> skrev i en meddelelse

> > øh, som soldat er man ikke en velkommen hjælper............man er kommet
> med
> > et eneste formål, nemlig at nedkæmpe al fjendtlig modstand. Soldater er
> ikke
> > nødhjæplsarbejdere...
>
> Langt hovedparten af den militære indsats DK har
> stået for, har været fredsbevarende.

>Ja, og ved du hvorfor? Fordi andre lande har ryddet op, inden de
>kommer...........................

Ja, det er nok ikke på den måde man skal forvente at amerikanerne
kommer og hjælper os når røde russerne kommer. Når vi ikke kan gå i
krig og kun kan lege små duksedrenge.

Andropov (29-02-2004)
Kommentar
Fra : Andropov


Dato : 29-02-04 09:29

Mette skrev:

>Men lad mig understrege: ikke alle mænd har problemer med at styre dette
>behov. Ikke alle mænd benytter sig af de metoder du nævner.
>Er det så et udtryk for at disse mænd har et lavere sexbehov? Nej da, de har
>bare lært at styre sig.

Eller at de lever i parforhold....

Andropov (29-02-2004)
Kommentar
Fra : Andropov


Dato : 29-02-04 18:41

Jane skrev:

>Jeg vil give dig ret i at penge selvfølgelig har en betydning, men er
>det ikke også mange mænds forestilling, rigdom tiltrækker kvinder?
>Rigdom tiltrækker alle, og det er svært at være fattig. Hvorfor tror
>du at mange kvinder vælger ludererhvervet i forhold til at mænd ikke
>gør? Handler det ikke om penge og om at få det bedste ud af
>situationen?

Jo, mange mænd ville sikkert også blive gigolo hvis de kunne få nogle
gyser ud af det. Men der er vist ikke så meget efterspørgsel efter
gigoloer.

Andropov (02-03-2004)
Kommentar
Fra : Andropov


Dato : 02-03-04 09:25

Henning skrev:

>Nu er det ikke længere end et par måneder siden, at en
>lykkelig ludder skrev her i gruppen og fortalt hvor pragtfuldt
>det liv var, så ludderene hjælper godt til med skrønerne

Men du ved vel i og for sig heller ikke om der er nogle ludere som
befinder sig godt med deres job......

Jane (02-03-2004)
Kommentar
Fra : Jane


Dato : 02-03-04 13:40

On 29 Feb 2004 09:41:19 -0800, andropov@ofir.dk (Andropov) wrote:

>Jane skrev:
>
>>Jeg vil give dig ret i at penge selvfølgelig har en betydning, men er
>>det ikke også mange mænds forestilling, rigdom tiltrækker kvinder?
>>Rigdom tiltrækker alle, og det er svært at være fattig. Hvorfor tror
>>du at mange kvinder vælger ludererhvervet i forhold til at mænd ikke
>>gør? Handler det ikke om penge og om at få det bedste ud af
>>situationen?
>
>Jo, mange mænd ville sikkert også blive gigolo hvis de kunne få nogle
>gyser ud af det. Men der er vist ikke så meget efterspørgsel efter
>gigoloer.

Jo, det er vel udbud og efterspørgsel.
Det er jo stadigvæk mændende der har de fleste høje stillinger, og kan
betale for sex. Og selvom mange kvinder også tjener meget, så er det
ikke først og fremmest sex de vil betale for.


Andropov (02-03-2004)
Kommentar
Fra : Andropov


Dato : 02-03-04 09:53

Mette skrev:

> Mon ikke det er tvivlsomt hun får orgasme ved samleje hvis hun ikke
> selv gør noget for det.....

>Ne, jeg taler om, at én af de ting, der gør en mand til en god elsker
er, at
>han giver tid og plads og mulighed for, at kvinden tilfredsstilles -
på den
>ene eller den anden måde.

Mon ikke de fleste mænd forsøger at være en god elsker i dagens
Danmark.....
Det største problem jeg kunne forestille mig er nok hvis det ikke
rigtig lykkes at få kvinden med, at hun skal fortælle hvad hun synes
om. Det er der nok nogen kvinder som glemmer....

Andropov (05-03-2004)
Kommentar
Fra : Andropov


Dato : 05-03-04 11:41

Man kan undre sig over at et parti som DF støtter forslag om at
soldater ikke må købe sex i udlandet. Måske det er fordi at DF vil
prøve at agere socialdemokrati, så de kan overtage deres stemmer og på
den måde få deres øvrige skumle politik igennem....

Iøvrigt lidt sjovt med udtrykket "nul-tolerance". Soldater er måske
herefter at sammenligne med rockere som man også fører nul-tolerance
imod....
Der er nok ved at gå inflation i det udtryk.

"Det siger forsvarsordfører Peter Skaarup (DF) til Ritzau. Han vil
foreslå forsvarsminister Svend Aage Jensby (V) at støtte forslaget om
nul-tolerance, som forbyder udsendte soldater at købe sex i udlandet."

Svend Aage Jensby siger noget om militær straffelov i nedenstående.
Det lyder som om at Soldaten bliver taget i kraven hvis han har været
på luderbesøg. Nok lidt tvivlsomt om det sker i virkeligheden.....

Man får den opfattelse af nedenstående at soldaterne så nok kun går på
luderbesøg i de otte dage de har orlov. Også nok ret tvivlsomt at det
kun skulle være i de otte dage....

"Svend Aage Jensby siger følgende: Når soldaterne er i det såkaldte
missionsområde, så udstikker missionschefen nogle regler for, hvordan
de skal omgås civilbefolkningen, og her er de omfattet af den militære
straffelov. Problemet opstår, når soldater for eksempel tager på en
otte dages orlov. Dér kan man ikke håndhæve et forbud."



http://www.berlingske.dk/indland/artikel:aid=414998/

Paul (05-03-2004)
Kommentar
Fra : Paul


Dato : 05-03-04 12:57


"Andropov" <andropov@ofir.dk> skrev i en meddelelse
news:df29e838.0403050241.7c653270@posting.google.com...

> Man kan undre sig over at et parti som DF støtter forslag om at
> soldater ikke må købe sex i udlandet. Måske det er fordi at DF vil
> prøve at agere socialdemokrati, så de kan overtage deres stemmer og på
> den måde få deres øvrige skumle politik igennem....

DF er et populistisk parti, som kun har vælgere fordi Danmark er fyldt med
brokkerøve, som hellere vil stemme på et andet parti end melde sig ind i et
for at ændre det indefra.

DF flyder ovenpå, fordi det er opportunt at være egoist og distanceblænder i
vort forkælede og gennemregulerede lillebitte plet på landkortet.

DF er modpolen til det Venstresocialisterne og Kommunisterne stod for i
60'erne og 70'erne - selvom DF ikke har noget egentligt ideologisk tankegods
(ligesom en vis klatmaler, som hærgede Europa forrige århundrede).

Just my 2 øre's worth.

M.v.h.

Paul



(Per Røn (02-03-2004)
Kommentar
Fra : (Per Røn


Dato : 02-03-04 17:02

Mette <nospam@hotmail.com> wrote:

> Hvem siger, at mænd skal være afholdende med onani? De skal da spille
> lommebillard så ofte de ønsker og lyster. Jeg mener bare, at blot fordi mænd
> er mænd og "har behov", så giver det dem ikke ret til at opføre sig som små
> grisebasser i fremmede lande.

Hvem skal så erstatte luderne og trækkerdrengene deres mistede
indtægter? De skal vel også have noget at leve af.
--
Per Erik Rønne

Andropov (29-02-2004)
Kommentar
Fra : Andropov


Dato : 29-02-04 14:55

Nusle skrev:

>For den ene mands vedkommende
>forholder det sig sådan, at han ikke mener det er
>værd at bruge energi på at finde den rigtige kvinde
>og slet ikke at skulle tilpasse sig hinanden. For den
>anden mands vedkommende, så har han ikke lyst til
>en anden kvinde, end hende han ikke længere er
>sammen med.

Men du ved jo reelt ikke om det er sandheden de fortæller. Mænd bryder
sig jo tit ikke om at fortælle den reelle sandhed i sådanne
situationer, fordi at mænd vil hellere fremstå som macho end en
ynkelig mand og desuden kan de blive udsat for medlidenhed og det kan
mændene jo i og for sig heller ikke bruge til noget.
Så mænd vil nok ikke indrømme at de ikke har haft held med at finde en
ny kvinde.

>Længslen er en følelse, følelser kan man reagere på,
>men man behøver ikke - man kan også vælge at lade
>være.

Men du ved vel nok selv hvordan det er når du har lyst.....

> Du skal jo regne med, som jeg tidligere har nævnt, at kvinder jo "knepper
> opad" (prostitution?), hvilket vil sige, at alle vi socialt
>marginaliserede,
> halvgamle, småfede aldrig får fisse. Synes du ikke vi skal have det?

>Nej, det synes jeg ikke nødvendigvis - jeg synes
>derimod at nogle mennesker, både mænd og kvinder
>bringer sig selv derud, hvor det er indlysende, at ingen
>vil ønske at være intime med dem - det kan enten være
>pga. fysik,

Det er jo ikke andet end snik snak. Situationen er jo blot at en
kvinde på et værthus efter 2 øl ikke så ofte springer på en mand som
omvendt. Så det må vel dybest set være fordi at mænd i gennemsnit er
mere liderlige.

> F.eks. den
> midaldrende, socialt dårligt stillede enlige mand, der aldrig får fisse,
> fordi kvinder generelt er ludere, d. v. s. knepper opad.........og alle de
> dumme kusser, der viser patter og røv på hver en avsiside, og dermed
skubber
> til føromtalte mands følelse af mindreværd.
> Men alle disse pat- og røvsvingende tosser er måske også bare ofre?

>Se her viser du så, netop det som det mange handler om,
>og det synes jeg er fint.

>Nemlig at der bagved denne holdning til brugen af en
>kvindes krop ligger et kvindesyn som dette - og det
>er nok mest af alt det, der gør at denne midaldrende,
>socialt dårligt stillede enlige mand - er enlig og socialt
>dårligt stillet. Et sådant kvindesyn er en kæmpe hæmsko
>i det samfund vi lever i i dag.

Plidder pladder igen. Han skriver jo blot sandheden. Men den kan
kvinder jo nok ikke lide at høre.

Paul (29-02-2004)
Kommentar
Fra : Paul


Dato : 29-02-04 17:55


"Andropov" <andropov@ofir.dk> skrev i en meddelelse
news:df29e838.0402290555.338db904@posting.google.com...
> Nusle skrev:
>
> >For den ene mands vedkommende
> >forholder det sig sådan, at han ikke mener det er
> >værd at bruge energi på at finde den rigtige kvinde
> >og slet ikke at skulle tilpasse sig hinanden. For den
> >anden mands vedkommende, så har han ikke lyst til
> >en anden kvinde, end hende han ikke længere er
> >sammen med.
>
> Men du ved jo reelt ikke om det er sandheden de fortæller. Mænd bryder
> sig jo tit ikke om at fortælle den reelle sandhed i sådanne
> situationer, fordi at mænd vil hellere fremstå som macho end en
> ynkelig mand og desuden kan de blive udsat for medlidenhed og det kan
> mændene jo i og for sig heller ikke bruge til noget.
> Så mænd vil nok ikke indrømme at de ikke har haft held med at finde en
> ny kvinde.

Dertil kan jeg kun tilføje: Tal for dig selv!

> >Længslen er en følelse, følelser kan man reagere på,
> >men man behøver ikke - man kan også vælge at lade
> >være.
>
> Men du ved vel nok selv hvordan det er når du har lyst.....
>
> > Du skal jo regne med, som jeg tidligere har nævnt, at kvinder jo
"knepper
> > opad" (prostitution?), hvilket vil sige, at alle vi socialt
> >marginaliserede,
> > halvgamle, småfede aldrig får fisse. Synes du ikke vi skal have det?

Nogle mænd kan sagtens score på charme og intelligens, kan du?

> >Nej, det synes jeg ikke nødvendigvis - jeg synes
> >derimod at nogle mennesker, både mænd og kvinder
> >bringer sig selv derud, hvor det er indlysende, at ingen
> >vil ønske at være intime med dem - det kan enten være
> >pga. fysik,
>
> Det er jo ikke andet end snik snak. Situationen er jo blot at en
> kvinde på et værthus efter 2 øl ikke så ofte springer på en mand som
> omvendt. Så det må vel dybest set være fordi at mænd i gennemsnit er
> mere liderlige.

Hvis det er dér du finder kvinderne, så forstår jeg godt din indfaldsvinkel.
Måske nusle er inde på noget af det rigtige når hun skriver: "...jeg synes
derimod at nogle mennesker, både mænd og kvinder bringer sig selv derud,
hvor det er indlysende, at ingen vil ønske at være intime med dem...". Alene
det at finde en kvinde på et værtshus bliver meget godt dækket af førnævnte
citat.

> > - og det
> >er nok mest af alt det, der gør at denne midaldrende,
> >socialt dårligt stillede enlige mand - er enlig og socialt
> >dårligt stillet. Et sådant kvindesyn er en kæmpe hæmsko
> >i det samfund vi lever i i dag.
>
> Plidder pladder igen. Han skriver jo blot sandheden. Men den kan
> kvinder jo nok ikke lide at høre.

Hun (nusle) skriver også sandheden, og den kan du nok heller ikke lide at
høre...

M.v.h.

Paul



Henri Gath (29-02-2004)
Kommentar
Fra : Henri Gath


Dato : 29-02-04 18:42


"Paul" <paul_fra_usenet@yahoo.slettes.dk> skrev i en meddelelse
news:c1t5tf$mlh$1@sunsite.dk...
>
> "Andropov" <andropov@ofir.dk> skrev i en meddelelse
> news:df29e838.0402290555.338db904@posting.google.com...
> > Nusle skrev:
> >
> > >For den ene mands vedkommende
> > >forholder det sig sådan, at han ikke mener det er
> > >værd at bruge energi på at finde den rigtige kvinde
> > >og slet ikke at skulle tilpasse sig hinanden. For den
> > >anden mands vedkommende, så har han ikke lyst til
> > >en anden kvinde, end hende han ikke længere er
> > >sammen med.
> >
> > Men du ved jo reelt ikke om det er sandheden de fortæller. Mænd bryder
> > sig jo tit ikke om at fortælle den reelle sandhed i sådanne
> > situationer, fordi at mænd vil hellere fremstå som macho end en
> > ynkelig mand og desuden kan de blive udsat for medlidenhed og det kan
> > mændene jo i og for sig heller ikke bruge til noget.
> > Så mænd vil nok ikke indrømme at de ikke har haft held med at finde en
> > ny kvinde.
>
> Dertil kan jeg kun tilføje: Tal for dig selv!
>
> > >Længslen er en følelse, følelser kan man reagere på,
> > >men man behøver ikke - man kan også vælge at lade
> > >være.
> >
> > Men du ved vel nok selv hvordan det er når du har lyst.....
> >
> > > Du skal jo regne med, som jeg tidligere har nævnt, at kvinder jo
> "knepper
> > > opad" (prostitution?), hvilket vil sige, at alle vi socialt
> > >marginaliserede,
> > > halvgamle, småfede aldrig får fisse. Synes du ikke vi skal have det?
>
> Nogle mænd kan sagtens score på charme og intelligens, kan du?
>
> > >Nej, det synes jeg ikke nødvendigvis - jeg synes
> > >derimod at nogle mennesker, både mænd og kvinder
> > >bringer sig selv derud, hvor det er indlysende, at ingen
> > >vil ønske at være intime med dem - det kan enten være
> > >pga. fysik,
> >
> > Det er jo ikke andet end snik snak. Situationen er jo blot at en
> > kvinde på et værthus efter 2 øl ikke så ofte springer på en mand som
> > omvendt. Så det må vel dybest set være fordi at mænd i gennemsnit er
> > mere liderlige.
>
> Hvis det er dér du finder kvinderne, så forstår jeg godt din
indfaldsvinkel.
> Måske nusle er inde på noget af det rigtige når hun skriver: "...jeg synes
> derimod at nogle mennesker, både mænd og kvinder bringer sig selv derud,
> hvor det er indlysende, at ingen vil ønske at være intime med dem...".
Alene
> det at finde en kvinde på et værtshus bliver meget godt dækket af
førnævnte
> citat.
>
> > > - og det
> > >er nok mest af alt det, der gør at denne midaldrende,
> > >socialt dårligt stillede enlige mand - er enlig og socialt
> > >dårligt stillet. Et sådant kvindesyn er en kæmpe hæmsko
> > >i det samfund vi lever i i dag.
> >
> > Plidder pladder igen. Han skriver jo blot sandheden. Men den kan
> > kvinder jo nok ikke lide at høre.
>
> Hun (nusle) skriver også sandheden, og den kan du nok heller ikke lide at
> høre...

Det er da fnadens så hellig, du er............tror sgu, du efter din død
bliver kanoniseret...



Paul (29-02-2004)
Kommentar
Fra : Paul


Dato : 29-02-04 18:59


"Henri Gath" <gath@ invalid.mail.dk> skrev i en meddelelse
news:4042245a$0$287$edfadb0f@dread12.news.tele.dk...

> Det er da fnadens så hellig, du er............tror sgu, du efter din død
> bliver kanoniseret...

Tja, hellere efter end før...

M.v.h.

Paul



Andropov (02-03-2004)
Kommentar
Fra : Andropov


Dato : 02-03-04 14:31

Paul skrev:

> Mit standard eksempel er:
> Mænd pisser overalt - og de små drenge lærer at det er sådan man gør.
> Kvinder/piger venter til de kommer hjem.

>Jeg har nu også set en kvinde, som i fuldt dagslys satte sig midt på
>fortovet og pissede - men, kun én enkelt gang indtil videre.
>Behøver jeg at tilføje, at hun kom direkte fra en beværtning?

Ja, jeg har også set en kvinde sætte sig midt på fortovet for at
tisse, hvorimod mænd normalt går om bag en busk for at tisse. Så det
er lige før vi kan føre bevis for at mænd har mere kultur :)

Anita (02-03-2004)
Kommentar
Fra : Anita


Dato : 02-03-04 14:58

"Andropov" <andropov@ofir.dk> skrev

> Ja, jeg har også set en kvinde sætte sig midt på fortovet for at
> tisse, hvorimod mænd normalt går om bag en busk for at tisse. Så det
> er lige før vi kan føre bevis for at mænd har mere kultur :)

Du har set én kvinde gøre noget - betyder det at alle kvinder gør som hende?
Get real!

Jeg har set mange mænd pisse midt på Nytorv i Aalborg - oftest i en
brandert, men det bliver det sgu ikke mere lækkert af. I det hele taget,
synes jeg, man temmelig ofte ser mænd tisse rundt omkring. For mig svarer
det lidt til at man bare smider sit affald på gaden, hvor det så ellers er
til gene for andre. Man er ligeglad med at andre skal lugte til det, eller
endda rydde op efter det.

Toiletter og affaldsstativer ER opfundet.

Venligst Anita



Andropov (02-03-2004)
Kommentar
Fra : Andropov


Dato : 02-03-04 14:52

Paul skrev:

> >Det handler om, at nogle mænd ikke har lært behovsudsættelse og
> selvkontrol.
> Det er nok også det som giver mænd drivkraft til at gøre de store
> opfindelser. Kvinder derimod går mere op i at hænge gardiner op og den
> slags og i det hele taget at hjemmet skal se flot ud.

>Behovsudsættelse og selvkontrol = kultur

>Opfindelser + hænge gardiner op og den slags... = prioritering +
interesser

>Der findes berømte kvindelige opfindere (f.eks. Madam Curie), bare
ikke så
>mange af dem,

Læs Tor nørretranders: Det generøse menneske
og se hvorfor mænd bliver videnskabsmænd.

http://guleroden.dk/produkt.asp?id=427&partner=tor

>Siden enkeltmands opdagelsernes tid er forbi ser vi ikke mange
nyopdagelser
>fra enkeltpersoner. Videnskaben er kommet til et stadie, hvor
teamwork er
>nødvendigt for overhovedet at fremskaffe nye opdagelser, bl.a. på
grund af
>opdagelsernes kompleksitet.

Ja, mange af de store matematiske bedrifter blev gjort allerede i
16-1700 tallet. Men fysikken afprøvede f.eks. først atombomben for
alvor under anden verdenskrig. Måske vil mange nye opfindelser være
finpudsninger, justeringer af noget som er opdaget tidligere. Men
f.eks. inden for data kommer internethastighederne snart op på
100mbit/sek (til almindelige brugere) hvilket giver nye muligheder.
Selv om det måske ikke ligefrem er en stor opfindelse der skal til for
det, så er det i praksis nok meget nyttigt.

>Der findes rigtig mange kvindelige forskere på
>verdensplan, som indgår i disse forskerteams.

Jo, der er kvinder med. Men mændene er vel stadig klart i overtal
inden for fysikken. Derimod er der mange kvinder som uddanner sig til
præst. De er vist endda i overtal i dag. Sjovt nok når man tænker på
at det ikke er længe siden at man ikke ville have kvindelige præster.

vadmand (02-03-2004)
Kommentar
Fra : vadmand


Dato : 02-03-04 15:19


"Andropov" <andropov@ofir.dk> skrev i en meddelelse
news:df29e838.0403020551.4c1c404c@posting.google.com...

>
> Læs Tor nørretranders: Det generøse menneske
> og se hvorfor mænd bliver videnskabsmænd.

Tor Nørretranders er nok næst efter Lomborg en af tides mest
(selv)overvurderede og pseudovidenskabelige forfattere.

Per V.



Paul (02-03-2004)
Kommentar
Fra : Paul


Dato : 02-03-04 15:48


"Andropov" <andropov@ofir.dk> skrev i en meddelelse
news:df29e838.0403020551.4c1c404c@posting.google.com...

> >Der findes berømte kvindelige opfindere (f.eks. Madam Curie), bare
> ikke så
> >mange af dem,
>
> Læs Tor nørretranders: Det generøse menneske
> og se hvorfor mænd bliver videnskabsmænd.
>
> http://guleroden.dk/produkt.asp?id=427&partner=tor

Hvorfor det? Får du procenter?

Man kan surfe helt gratis på nettet efter f.eks. "female scientists" eller
noget lignende.

Det der får mænd til at blive forskere er nøjagtig det samme, som får
kvinder til blive forskere.
Nysgerrighed og intelligens.

M.v.h.

Paul



Andropov (02-03-2004)
Kommentar
Fra : Andropov


Dato : 02-03-04 15:02

Paul skrev:

> Så skal de pga. opholdstilladelsen tilbage til Rumænien, Polen eller
Ungarn,
> eller hvor de nu kommer fra. Samtidigt hentes nogle nye ludere og efter 3
> måneder skifter de således hele tiden, ligesom på "skiftehold", har jeg
> hørt.

>Langt de fleste piger rekrutteres af kriminelle
>bagmænd, som i mange tilfælde lover pigerne jobs som dansere eller
>bartendere på luksuriøse barer o.lign. Det har pigerne naturligvis
ikke
>noget imod -

>de ville have noget imod at tage frivilligt til Danmark for at
>være ludere.

Men der er også mange som er ludere i hjemlandet og de får så at vide
at der er flere penge at tjene ved at tage til Danmark og eventuelt
arbejde for en alfons.

>Når de så kommer frem er der igen kære mor. Bagmændene har
"investeret" i
>pigerne og skal bare tjene penge. Det går først op for pigerne i
Danmark,
>hvad de i realiteten er gået ind til, der er ingen vej hjem - de har
nemlig
>ingen penge selv, endnu.

Men i fjernsynet viste de på et tidspunkt en udenlandsk luder som
filmholdet fik reddet væk fra alfonsen. Men hun søgte tilbage til ham.
Sågar så vi at hun ligefrem stod og kyssede ham. Så alfonser har mange
tricks i ærmet.
Filmholdet fortalte at det var nærmest almindeligt at luderne søgte
tilbage til alfonsen.

Paul (02-03-2004)
Kommentar
Fra : Paul


Dato : 02-03-04 15:33


"Andropov" <andropov@ofir.dk> skrev i en meddelelse
news:df29e838.0403020602.4d65b0e0@posting.google.com...

> Men i fjernsynet viste de på et tidspunkt en udenlandsk luder som
> filmholdet fik reddet væk fra alfonsen. Men hun søgte tilbage til ham.
> Sågar så vi at hun ligefrem stod og kyssede ham. Så alfonser har mange
> tricks i ærmet.
> Filmholdet fortalte at det var nærmest almindeligt at luderne søgte
> tilbage til alfonsen.

Hvor ER det altså "dejligt", at filmholdet "reddede" hende - så fik de deres
billeder i kassen.
Det ændrer jo bare ikke ved den kendsgerning, at pigen stadig skylder
alfonsen penge for at financiere hendes ophold som luder i udlandet samt
eventuel "tabt fortjeneste" for alfonsen. Tror du ikke det er derfor hun
"søgte tilbage".

Pigerne kommer fra lande med rimelig udbredt korruption, de er ikke vant til
at myndigheder fungerer som vi er.
Alfonserne er i mange tilfælde bagmænd fra de forskellige mafiaer, som
opererer i Østeuropa - den russiske, serbiske, albanske mafia for at nævne
de mest sejlivede. Disse mafiaer lukrerer på den manglende økonomiske
sikkerhed i pigernes hjemland - specielt Moldova er hårdt ramt. Mafiaerne
lukrerer på korrupte embedsmænd, dommere og politikere. Pigerne har ikke en
chance i deres hjemland for at komme ud med skindet på næsen.

Den samme opfattelse har de af vores samfund - hvorfra skulle de ellers have
en anden opfattelse?

I det store udland (Tyskland, Nederland, Italien) har der været historier
fremme om organiseret trafik med piger helt ned til 15 år. De holdes
indespærret i illegale bordeller og udskiftes efter 3 måneder. De, der
forsøger at flygte eller af vanvare bliver gravide trues med vold til enten
at komme tilbage eller få en abort. Der har været enkelte tilfælde hvor
pigerne er blevet slået ihjel for ulydighed.
Deres liv er ikke en potte pis værd...

M.v.h.

Paul



Andropov (02-03-2004)
Kommentar
Fra : Andropov


Dato : 02-03-04 15:51

Paul skrev:

> Men offentlige toiletter er tit uhumske.

>Ja, specielt herretoiletterne. Måske fordi mænd ikke engang på et
toilet kan
>ramme kummen...

Men ofte ligger der en lort i toilettet. Folk gider ikke en gang at
skylle ud og brættet er overpisset.

> Det er ihvertfald der affald
> bliver smidt ud når folk sidder og soler sig inde i Århus om sommeren.
> Det var nok ikke lige det der var planen med at åbne åen igen.

>Folk er generelt nogle svin - bare ikke alle.

Der er ihvertfald rigtig mange af de unge som sidder og soler sig ved
åen om sommeren der sviner. Det er vist lige meget begge køn.

Henning (02-03-2004)
Kommentar
Fra : Henning


Dato : 02-03-04 05:40

Paul wrote:

> Hun (nusle) skriver også sandheden, og den kan du nok heller ikke
> lide at høre...

Nusle skriver oftest noget jeg kan tilslutte mig, men det er ikke alles
sandhed, enhver i denne debat, skriver "sandheden" ud fra egne oplevelser
og erfaringer, jeg kan genkende dele af min sandhed i flere indlæg
der har været, uanset hvilket køn skribenterne har, der er nok ingen
enegyldig sandhed, der dækker alles opfattelse af "sandheden" ud fra
den enkeltes kriterier.

MVH
Henning


Andropov (04-03-2004)
Kommentar
Fra : Andropov


Dato : 04-03-04 22:21

Henning skrev:

> Det er ligesom da Katja Kean stoppede sin pornostjernekarriere. Da
> ville alle journalisterne gøre hende til et offer og ventede at hun
> skulle bryde sammen som et ulykkeligt offer for pornoindustrien sådan
> skriver Katja Kean i sin bog.
> Men hun havde haft det fint med at være pornostjerne fortæller hun
> selv. Hun gik ind i jobbet som pornostjerne for at eksperimentere med
> sex og opleve noget nyt. Til sidst valgte hun at stoppe fordi det
> begyndte at kede hende som når folk stopper med et hvilket som helst
> andet job.

>Bortset fra, at hun græd af skam og ydmygelse under de første
optagelser,
>da hun solgte sig selv for 3000kr. for at betale en regning, så hun
har
>begået vold modsig selv for senere at kunne fremstå som " den
lykkelige ludder"

Katja Kean startede sin pornokarriere i Max's pornofilmselskabet i
Sverige.
Naturligvis får man ikke den højeste løn når man starter, som i et
hvilket som helst andet job. Da Katja Kean stoppede var hun tæt på at
blive verdens største pornostjerne og havde et yderst velbetalt job i
USA, som er der hvor man får de største lønninger inden for den
branche. Men jobbet begyndte at kede hende og blev til rutine som et
hvilket som helst andet job kan blive rutine. Katja Kean har ikke
udtalt sig noget om lykkelig luder eller ej. Hun tog jobbet som jeg
har skrevet for at eksperimentere med sex og befandt sig godt med det
indtil hun som sagt kom til at betragte det som kedelig vane til
sidst.

Andropov (04-03-2004)
Kommentar
Fra : Andropov


Dato : 04-03-04 23:02

Henning skrev:

> Det er ligesom da Katja Kean stoppede sin pornostjernekarriere. Da
> ville alle journalisterne gøre hende til et offer og ventede at hun
> skulle bryde sammen som et ulykkeligt offer for pornoindustrien sådan
> skriver Katja Kean i sin bog.
> Men hun havde haft det fint med at være pornostjerne fortæller hun
> selv. Hun gik ind i jobbet som pornostjerne for at eksperimentere med
> sex og opleve noget nyt. Til sidst valgte hun at stoppe fordi det
> begyndte at kede hende som når folk stopper med et hvilket som helst
> andet job.

>Bortset fra, at hun græd af skam og ydmygelse under de første
optagelser,
>da hun solgte sig selv for 3000kr. for at betale en regning, så hun
har
>begået vold modsig selv for senere at kunne fremstå som " den
lykkelige ludder"

Jeg kommer lige med lidt mere svar som skal sammenholdes med det andet
svar jeg gav:

Katja Kean havde nøje overvejet sammen med sin kæreste om hun skulle
gå ind i pornobranchen og fik lyst, da hun altid havde kunnet lide at
eksperimentere med sex. Så at det bare skulle være for sølle 3000 kr.
gæld er helt hen i skoven at påstå. Det som generede Katja Kean en del
i Max's film var at hun ikke havde nogen indflydelse på hvordan filmen
skulle laves. Det blev hendes mål at få senere hen og hun fik også
lavet film hvor hun var stjernen hele vejen igennem filmen. Desuden
ville Katja Kean gerne være dominerende i sine film så hun ikke bare
var en som skule pules af Rocco Siffredi f.eks. Hun ville selv være i
den mere aktive bestemmende rolle. Desuden ville Katja Kean også gerne
komme til at tjene kassen hvilket selvfølgelig også har generet hende
lidt i de par film var det vist hun lavede ved Max's så det var
grunden til at hun ikke var så glad for at være ved Max's. Katja Kean
gjorde meget ud af at gøre sit arbejde godt og levede sig meget ind i
det. Så meget at hun endda har fået orgasme i 2 pornofilm. Hun nævner
også at nogle af de kvindelige pornostjerner ikke gjorde meget andet
end at ligge sig på ryggen. Det var grunden til at Katja nåede til
tops inden for pornobranchen.

Paul (05-03-2004)
Kommentar
Fra : Paul


Dato : 05-03-04 13:03


"Andropov" <andropov@ofir.dk> skrev i en meddelelse
news:df29e838.0403041401.7d73b362@posting.google.com...

> Katja Kean havde nøje overvejet sammen med sin kæreste om hun skulle
> gå ind i pornobranchen og fik lyst, da hun altid havde kunnet lide at
> eksperimentere med sex. Så at det bare skulle være for sølle 3000 kr.
> gæld er helt hen i skoven at påstå. Det som generede Katja Kean en del
> i Max's film var at hun ikke havde nogen indflydelse på hvordan filmen
> skulle laves. Det blev hendes mål at få senere hen og hun fik også
> lavet film hvor hun var stjernen hele vejen igennem filmen. Desuden
> ville Katja Kean gerne være dominerende i sine film så hun ikke bare
> var en som skule pules af Rocco Siffredi f.eks. Hun ville selv være i
> den mere aktive bestemmende rolle. Desuden ville Katja Kean også gerne
> komme til at tjene kassen hvilket selvfølgelig også har generet hende
> lidt i de par film var det vist hun lavede ved Max's så det var
> grunden til at hun ikke var så glad for at være ved Max's. Katja Kean
> gjorde meget ud af at gøre sit arbejde godt og levede sig meget ind i
> det. Så meget at hun endda har fået orgasme i 2 pornofilm. Hun nævner
> også at nogle af de kvindelige pornostjerner ikke gjorde meget andet
> end at ligge sig på ryggen. Det var grunden til at Katja nåede til
> tops inden for pornobranchen.

Ja, og Elvis blev sidst set hos købmanden i Nr. Snede - og døede iøvrigt
ikke af at spise for mange piller og burgere.

Ovenstående kaldes "selviscenesættelse", hvilket er noget man gør når man
ønsker at have et troværdigt image at bygge sin karriere videre på.
Elvis's karriere fortsætter efter hans død - til hans financielle bagmænds
store glæde.

M.v.h.

Paul



Andropov (02-03-2004)
Kommentar
Fra : Andropov


Dato : 02-03-04 15:43

Paul skrev:

> Men i fjernsynet viste de på et tidspunkt en udenlandsk luder som
> filmholdet fik reddet væk fra alfonsen. Men hun søgte tilbage til ham.
> Sågar så vi at hun ligefrem stod og kyssede ham. Så alfonser har mange
> tricks i ærmet.
> Filmholdet fortalte at det var nærmest almindeligt at luderne søgte
> tilbage til alfonsen.

>Hvor ER det altså "dejligt", at filmholdet "reddede" hende - så fik
de deres
>billeder i kassen.

Ja, det var vist ud fra Foghs "noget for noget" princip :)

>Det ændrer jo bare ikke ved den kendsgerning, at pigen stadig skylder
>alfonsen penge for at financiere hendes ophold som luder i udlandet
samt
>eventuel "tabt fortjeneste" for alfonsen. Tror du ikke det er derfor
hun
>"søgte tilbage".

Ud fra hvad filmholdet fortalte virkede det snarere som en slags
alfonsbinding ligesom når man snakker om moderbinding.

>Pigerne kommer fra lande med rimelig udbredt korruption, de er ikke
vant til
>at myndigheder fungerer som vi er.
>Alfonserne er i mange tilfælde bagmænd fra de forskellige mafiaer,
som
>opererer i Østeuropa

Man fik ikke at vide om alfonsen var med i en mafiaorganisation.

>I det store udland (Tyskland, Nederland, Italien) har der været
historier
>fremme om organiseret trafik med piger helt ned til 15 år. De holdes
>indespærret i illegale bordeller og udskiftes efter 3 måneder.

Jo, i nogle lande er det ret grelt med at de bliver indespærret o.s.v.
Men i Danmark er det nok sværere for alfonser at spærre ludere inde
uden at offentligheden får nys om det.

>De, der
>forsøger at flygte eller af vanvare bliver gravide trues med vold til
enten
>at komme tilbage eller få en abort. Der har været enkelte tilfælde
hvor
>pigerne er blevet slået ihjel for ulydighed.
>Deres liv er ikke en potte pis værd...

Men sådan er det også i Brasilien. Der kan der være forretningsejere
som er træt af gadebørnene og bestiller en gangsterfyr til nærmest at
udrydde nogen af dem som var de en slags rotter. Det kan sikkert
forekomme i mange fattige lande.

Paul (02-03-2004)
Kommentar
Fra : Paul


Dato : 02-03-04 15:56


"Andropov" <andropov@ofir.dk> skrev i en meddelelse
news:df29e838.0403020643.14a1feea@posting.google.com...

> Ud fra hvad filmholdet fortalte virkede det snarere som en slags
> alfonsbinding ligesom når man snakker om moderbinding.

Sig mig engang - tror du på alt, hvad du ser og hører i fjernsynet?
Alle udsendelser bygger mere eller mindre på journalistik - og nogle kanaler
har et temmelig afslappet forhold til journalistisk.

> Man fik ikke at vide om alfonsen var med i en mafiaorganisation.

Jeg er sikker på der var en hel del mere man ikke fik at vide - man kan ikke
vide alt.

M.v.h.

Paul



Jane (02-03-2004)
Kommentar
Fra : Jane


Dato : 02-03-04 18:34


>Men sådan er det også i Brasilien. Der kan der være forretningsejere
>som er træt af gadebørnene og bestiller en gangsterfyr til nærmest at
>udrydde nogen af dem som var de en slags rotter. Det kan sikkert
>forekomme i mange fattige lande.

Ja, det er forfærdeligt at menneskeliv ikke er mere værd. Jeg har lige
set filmen "Cidade de Deus" (City of Gods), og selvom det er fiktion,
så er forholdene virkeligt sådan. Når man lever i fattigdom, så er
hverdagen en kamp for liv og død. Det er ikke underligt at mange
foretrækker illegal prostitution i Danmark.

MVH Jane

Andropov (02-03-2004)
Kommentar
Fra : Andropov


Dato : 02-03-04 12:46

Anita skrev:

> Hvorfor mænd så gør dette i højere grad end kvinder
> handler efter min mening ikke om, at deres lyster eller behov er større.
>Det handler om, at nogle mænd ikke har lært behovsudsættelse og
selvkontrol.

>Jeg er SÅ enig!

Men sådan er mænd nu en gang skabt, så det er der ikke noget at gøre
ved. Det bliver nok aldrig anderledes....

>Mit standard eksempel er:
>Mænd pisser overalt - og de små drenge lærer at det er sådan man gør.
>Kvinder/piger venter til de kommer hjem.

Men det er jo også lidt nemmere for en dreng lige at tage tissemanden
ud af bukserne. Hvorimod en pige skal have underbukserne helt af sådan
ca.

Zeki (02-03-2004)
Kommentar
Fra : Zeki


Dato : 02-03-04 12:59

> > Hvorfor mænd så gør dette i højere grad end kvinder
> > handler efter min mening ikke om, at deres lyster eller behov er større.
> >Det handler om, at nogle mænd ikke har lært behovsudsættelse og
> selvkontrol.
>
> >Jeg er SÅ enig!
>
> Men sådan er mænd nu en gang skabt, så det er der ikke noget at gøre
> ved. Det bliver nok aldrig anderledes....

Naturligvis er mænd født uden selvkontrol. Det er kvinder også.
Men alting kan jo læres, og på det punkt mener jeg, at kvinder generelt er
et stort skridt foran.

Det der med at tingene aldrig kan læres passer bare ikke. Men det passer
dog, at ganske mange mænd har svært ved at forholde sig til realiteterne.
Som når mange f.eks undskylder sig med "ikke at have mødt den rette endnu",
efter flere års solitude, uden overhovedet at se på om der er noget de kan
gøre for at ændre eller justere deres adfærd - ofte en adfærd præget af
total mangel på selvkontrol, som enddog kan føre til det ubehagelige
prædikat "desperat".

mvh Zeki





vadmand (02-03-2004)
Kommentar
Fra : vadmand


Dato : 02-03-04 15:15


"Andropov" <andropov@ofir.dk> skrev i en meddelelse
news:df29e838.0403020345.41331fa0@posting.google.com...
> Anita skrev:
>
> > Hvorfor mænd så gør dette i højere grad end kvinder
> > handler efter min mening ikke om, at deres lyster eller behov er større.
> >Det handler om, at nogle mænd ikke har lært behovsudsættelse og
> selvkontrol.
>
> >Jeg er SÅ enig!
>
> Men sådan er mænd nu en gang skabt, så det er der ikke noget at gøre
> ved. Det bliver nok aldrig anderledes....


Hvad ved du egentlig om, hvordan mænd er "skabt"? Har du nogen sinde mødt en
mand - eller kvinde - der ikke var opdraget efter et samfunds normer?

Per V..



(Per Røn (02-03-2004)
Kommentar
Fra : (Per Røn


Dato : 02-03-04 17:02

Andropov <andropov@ofir.dk> wrote:

> Anita skrev:

> >Mit standard eksempel er:
> >Mænd pisser overalt - og de små drenge lærer at det er sådan man gør.
> >Kvinder/piger venter til de kommer hjem.

> Men det er jo også lidt nemmere for en dreng lige at tage tissemanden
> ud af bukserne. Hvorimod en pige skal have underbukserne helt af sådan
> ca.

Der er vist ingen af jer to der har været spejdere.

Pigerne smutter ud i kornmarken, trækker bukserne ned og sætter sig ned
.
--
Per Erik Rønne

Andropov (02-03-2004)
Kommentar
Fra : Andropov


Dato : 02-03-04 12:58

Anita skrev:

>Det handler om, at nogle mænd ikke har lært behovsudsættelse og
selvkontrol.

>Jeg er SÅ enig!

Det er nok også det som giver mænd drivkraft til at gøre de store
opfindelser. Kvinder derimod går mere op i at hænge gardiner op og den
slags og i det hele taget at hjemmet skal se flot ud.

Paul (02-03-2004)
Kommentar
Fra : Paul


Dato : 02-03-04 13:50


"Andropov" <andropov@ofir.dk> skrev i en meddelelse
news:df29e838.0403020358.2a6c5506@posting.google.com...

> Anita skrev:
>
> >Det handler om, at nogle mænd ikke har lært behovsudsættelse og
> selvkontrol.
>
> >Jeg er SÅ enig!
>
> Det er nok også det som giver mænd drivkraft til at gøre de store
> opfindelser. Kvinder derimod går mere op i at hænge gardiner op og den
> slags og i det hele taget at hjemmet skal se flot ud.

Behovsudsættelse og selvkontrol = kultur

Opfindelser + hænge gardiner op og den slags... = prioritering + interesser

Der findes berømte kvindelige opfindere (f.eks. Madam Curie), bare ikke så
mange af dem, siden samfundet tidligere havde en udpræget opfattelse af,
hvad der var maskuline og feminine beskæftigelser. Det bærer dit svar
iøvrigt også præg af.
Siden enkeltmands opdagelsernes tid er forbi ser vi ikke mange nyopdagelser
fra enkeltpersoner. Videnskaben er kommet til et stadie, hvor teamwork er
nødvendigt for overhovedet at fremskaffe nye opdagelser, bl.a. på grund af
opdagelsernes kompleksitet. Der findes rigtig mange kvindelige forskere på
verdensplan, som indgår i disse forskerteams.

M.v.h.

Paul



vadmand (02-03-2004)
Kommentar
Fra : vadmand


Dato : 02-03-04 15:16


"Andropov" <andropov@ofir.dk> skrev i en meddelelse
news:df29e838.0403020358.2a6c5506@posting.google.com...
> Anita skrev:
>
> >Det handler om, at nogle mænd ikke har lært behovsudsættelse og
> selvkontrol.
>
> >Jeg er SÅ enig!
>
> Det er nok også det som giver mænd drivkraft til at gøre de store
> opfindelser. Kvinder derimod går mere op i at hænge gardiner op og den
> slags og i det hele taget at hjemmet skal se flot ud.

Tror du selv på det vrøvl? Utroligt, at man stadig kan se den slags klicheer
brugt i fuldt alvor!

Per V.



Anita (02-03-2004)
Kommentar
Fra : Anita


Dato : 02-03-04 17:51

"vadmand" <perve@(fjerndette)post.tele.dk> skrev

> > Det er nok også det som giver mænd drivkraft til at gøre de store
> > opfindelser. Kvinder derimod går mere op i at hænge gardiner op og den
> > slags og i det hele taget at hjemmet skal se flot ud.
>
> Tror du selv på det vrøvl? Utroligt, at man stadig kan se den slags
klicheer
> brugt i fuldt alvor!

Jeg undrer mig også lidt over den påstand. Er så vidt vides af hunkøn, men
ejer ikke et eneste gardin. Ja, jeg vil endda gå så vidt at påstå, at min
bedre halvdel går mere op i at hjemmet ser pænt ud end jeg gør.

Venligst Anita



Henri Gath (02-03-2004)
Kommentar
Fra : Henri Gath


Dato : 02-03-04 19:52


"Anita" <anita@*SLET*stofanet.dk> skrev i en meddelelse
news:4044bb09$0$1277$ba624c82@nntp05.dk.telia.net...
> "vadmand" <perve@(fjerndette)post.tele.dk> skrev
>
> > > Det er nok også det som giver mænd drivkraft til at gøre de store
> > > opfindelser. Kvinder derimod går mere op i at hænge gardiner op og den
> > > slags og i det hele taget at hjemmet skal se flot ud.
> >
> > Tror du selv på det vrøvl? Utroligt, at man stadig kan se den slags
> klicheer
> > brugt i fuldt alvor!


Det er sgu da fuldstændig rigtigt,,,,,hvad er problemet?







vadmand (02-03-2004)
Kommentar
Fra : vadmand


Dato : 02-03-04 23:33


"Henri Gath" <gath@ invalid.mail.dk> skrev i en meddelelse
news:4044d7b8$0$150$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...
>
> "Anita" <anita@*SLET*stofanet.dk> skrev i en meddelelse
> news:4044bb09$0$1277$ba624c82@nntp05.dk.telia.net...
> > "vadmand" <perve@(fjerndette)post.tele.dk> skrev
> >
> > > > Det er nok også det som giver mænd drivkraft til at gøre de store
> > > > opfindelser. Kvinder derimod går mere op i at hænge gardiner op og
den
> > > > slags og i det hele taget at hjemmet skal se flot ud.
> > >
> > > Tror du selv på det vrøvl? Utroligt, at man stadig kan se den slags
> > klicheer
> > > brugt i fuldt alvor!
>
>
> Det er sgu da fuldstændig rigtigt,,,,,hvad er problemet?
>
At du tror, det er fuldstændig rigtigt.

Per V.



Andropov (03-03-2004)
Kommentar
Fra : Andropov


Dato : 03-03-04 13:23

Henri Gath skrev:

> > Men ludere i diverse rapporter er de som ikke kunne tåle mosten. Man
> > kan sammenligne med hashrygere hvor man også hører om de få ulykkelige
> > tilfælde. Alle de velfungerende ludere hører man ikke om.
>
> Måske fordi de ikke findes?

>Selvfølgelig gør de da det! Hvorfor er i så glade for at gøre alle
til ofre?
>Fordi i dybest set selv er ofre?

Det er ligesom da Katja Kean stoppede sin pornostjernekarriere. Da
ville alle journalisterne gøre hende til et offer og ventede at hun
skulle bryde sammen som et ulykkeligt offer for pornoindustrien sådan
skriver Katja Kean i sin bog.
Men hun havde haft det fint med at være pornostjerne fortæller hun
selv. Hun gik ind i jobbet som pornostjerne for at eksperimentere med
sex og opleve noget nyt. Til sidst valgte hun at stoppe fordi det
begyndte at kede hende som når folk stopper med et hvilket som helst
andet job.

Paul (03-03-2004)
Kommentar
Fra : Paul


Dato : 03-03-04 13:59


"Andropov" <andropov@ofir.dk> skrev i en meddelelse
news:df29e838.0403030423.76af9b38@posting.google.com...
> Henri Gath skrev:
>
> > > Men ludere i diverse rapporter er de som ikke kunne tåle mosten. Man
> > > kan sammenligne med hashrygere hvor man også hører om de få ulykkelige
> > > tilfælde. Alle de velfungerende ludere hører man ikke om.
> >
> > Måske fordi de ikke findes?
>
> >Selvfølgelig gør de da det! Hvorfor er i så glade for at gøre alle
> til ofre?
> >Fordi i dybest set selv er ofre?
>
> Det er ligesom da Katja Kean stoppede sin pornostjernekarriere. Da
> ville alle journalisterne gøre hende til et offer og ventede at hun
> skulle bryde sammen som et ulykkeligt offer for pornoindustrien sådan
> skriver Katja Kean i sin bog.
> Men hun havde haft det fint med at være pornostjerne fortæller hun
> selv. Hun gik ind i jobbet som pornostjerne for at eksperimentere med
> sex og opleve noget nyt. Til sidst valgte hun at stoppe fordi det
> begyndte at kede hende som når folk stopper med et hvilket som helst
> andet job.

Betragter du Katja Kean som værende prostitueret da hun var
pornoskuespiller?

M.v.h.

Paul



Henri Gath (03-03-2004)
Kommentar
Fra : Henri Gath


Dato : 03-03-04 14:00


"Paul" <paul_fra_usenet@yahoo.slettes.dk> skrev i en meddelelse
news:c24kf4$t2p$1@sunsite.dk...

> Betragter du Katja Kean som værende prostitueret da hun var
> pornoskuespiller?

Hvad vil du ellers kalde det, når man knepper for penge?



Paul (03-03-2004)
Kommentar
Fra : Paul


Dato : 03-03-04 14:30


"Henri Gath" <gath@ invalid.mail.dk> skrev i en meddelelse
news:4045d6ca$0$155$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...


> "Paul" <paul_fra_usenet@yahoo.slettes.dk> skrev i en meddelelse
> news:c24kf4$t2p$1@sunsite.dk...
>
> > Betragter du Katja Kean som værende prostitueret da hun var
> > pornoskuespiller?
>
> Hvad vil du ellers kalde det, når man knepper for penge?

Så lad mig spørge på en anden måde: Betragter du en prostitueret som værende
en pornoskuespiller?

M.v.h.

Paul



Henri Gath (03-03-2004)
Kommentar
Fra : Henri Gath


Dato : 03-03-04 15:04


"Paul" <paul_fra_usenet@yahoo.slettes.dk> skrev i en meddelelse
news:c24m8p$76n$1@sunsite.dk...
>
> "Henri Gath" <gath@ invalid.mail.dk> skrev i en meddelelse
> news:4045d6ca$0$155$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...
>
>
> > "Paul" <paul_fra_usenet@yahoo.slettes.dk> skrev i en meddelelse
> > news:c24kf4$t2p$1@sunsite.dk...
> >
> > > Betragter du Katja Kean som værende prostitueret da hun var
> > > pornoskuespiller?
> >
> > Hvad vil du ellers kalde det, når man knepper for penge?
>
> Så lad mig spørge på en anden måde: Betragter du en prostitueret som
værende
> en pornoskuespiller?

Ja, selvfølgelig, mærkelig indlysende ting at spørge om!



Andropov (05-03-2004)
Kommentar
Fra : Andropov


Dato : 05-03-04 14:30

Paul skrev:

> Man kan undre sig over at et parti som DF støtter forslag om at
> soldater ikke må købe sex i udlandet. Måske det er fordi at DF vil
> prøve at agere socialdemokrati, så de kan overtage deres stemmer og på
> den måde få deres øvrige skumle politik igennem....

>DF er et populistisk parti,

Venstre er nok også til en vis grad et populistisk parti. Nu ser man
hvordan vælgerne som et fnug i vinden er ved at forlade partiet.
Konservative er ikke gået tilbage. Men det er nok fordi at det i
forvejen var blevet reduceret så der kun var stamvælgere tilbage.

>som kun har vælgere fordi Danmark er fyldt med
>brokkerøve, som hellere vil stemme på et andet parti end melde sig
ind i et
>for at ændre det indefra.

Jo der er nok noget om snakken. Men også fordi at Socialdemokratiet
ikke har strammet så meget op om udlændingepolitiken som vælgerne
ønskede. Nu vender vælgerne nok tilbage til Socialdemokratiet af
sociale årsager. Men det skal ikke få Lykketoft til at tro at vælgerne
har ændret mening. DF er på nogen områder umiddelbart kommet til at
ligne socialdemokraterne lidt. Men DF er en ulv i fåreklæder og er
dybest set et borgerligt parti som Venstre og Konservative.

>DF flyder ovenpå, fordi det er opportunt at være egoist og
distanceblænder i
>vort forkælede og gennemregulerede lillebitte plet på landkortet.

Men folk er nok ved at indse at DF og Venstre ikke er sagen nu hvor
arbejdsløsheden er stigende.

>DF er modpolen til det Venstresocialisterne og Kommunisterne stod for
i
>60'erne og 70'erne - selvom DF ikke har noget egentligt ideologisk
tankegods
>(ligesom en vis klatmaler, som hærgede Europa forrige århundrede).

Grunden til at DF har klaret sig bedre end Fremskridtspartiet kan
måske være at nogle af landsbytosserne er blevet luget ud :)

Andropov (05-03-2004)
Kommentar
Fra : Andropov


Dato : 05-03-04 14:42

Paul skrev:

> Jeg kan da ofte "tænde" min kone ved at spørge " Kan du huske
> dengang ...................?"

>Nogle kvinder SKAL "tændes", det er utænkeligt for dem selv at tage
et
>seksuelt initiativ (hvilket ikke nødvendigvis er en dårlig ting

Det er vel mere spændende hvis kvinder også tager initiativ en gang
imellem....

> Mænd ser ikke på porno for at få lyst, men fordi de har lyst,
> mænd onanere ikke for at få lyst, men fordi de har lyst.

>Nemlig.

Mon ikke det er det samme med kvinder, de få som ser porno...

Hvis kvinden ser porno for at få lyst er det nok fordi at manden
næsten har tvunget hende til at se porno.

Anita (05-03-2004)
Kommentar
Fra : Anita


Dato : 05-03-04 15:11

"Andropov" <andropov@ofir.dk> skrev

> Det er vel mere spændende hvis kvinder også tager initiativ en gang
> imellem....

Har nogen påstået det modsatte?

Paul skrev (hvis ellers Andropov har citeret rigtigt):
> > Mænd ser ikke på porno for at få lyst, men fordi de har lyst,
> > mænd onanere ikke for at få lyst, men fordi de har lyst.

Gør kvinder ikke det? Det gør jeg da i hvert fald.

> Mon ikke det er det samme med kvinder, de få som ser porno...
>
> Hvis kvinden ser porno for at få lyst er det nok fordi at manden
> næsten har tvunget hende til at se porno.

Stakkels kvinde!

/Anita



Paul (05-03-2004)
Kommentar
Fra : Paul


Dato : 05-03-04 17:34


"Anita" <anita@*SLET*stofanet.dk> skrev i en meddelelse
news:40488a02$0$18659$ba624c82@nntp05.dk.telia.net...

> Paul skrev (hvis ellers Andropov har citeret rigtigt):
> > > Mænd ser ikke på porno for at få lyst, men fordi de har lyst,
> > > mænd onanere ikke for at få lyst, men fordi de har lyst.
>
> Gør kvinder ikke det? Det gør jeg da i hvert fald.

Det er temmelig frustrerende når "Andropov" (navnet på en af KGB's ledere
gennem tiden) ikke benytter en almindelig newsreader, men klipper og
kopierer tekst over til Google Groups i svar på andre, måske, uvedkommende
forløb i tråden.

Ovenstående citat er oprindeligt skrevet af henning i dette indlæg:
news:404830f3$0$233$edfadb0f@dread12.news.tele.dk
Hvilket jeg besvarer i dette indlæg: news:c29r66$aqt$3@sunsite.dk
Hvilket Anropov besvarer i dette indlæg:
news:df29e838.0403050541.717d93cd@posting.google.com
Hvilket du så besvarer med dette indlæg.

Det ville være rart om Andropov i det mindste ville undlade at klippe
message-ID'et væk, da det ville hjælpe med at spore det oprindelige indlæg
andropov svarer på.

M.v.h.

Paul



Henning (09-03-2004)
Kommentar
Fra : Henning


Dato : 09-03-04 17:38

Anita wrote:
> "Andropov" <andropov@ofir.dk> skrev
>
>> Det er vel mere spændende hvis kvinder også tager initiativ en gang
>> imellem....
>
> Har nogen påstået det modsatte?

Ikke jeg
Det er da lækkert som mand at blive attrået og heldigvis
sker det da også
>
> Paul skrev (hvis ellers Andropov har citeret rigtigt):
>>> Mænd ser ikke på porno for at få lyst, men fordi de har lyst,
>>> mænd onanere ikke for at få lyst, men fordi de har lyst.
>
> Gør kvinder ikke det? Det gør jeg da i hvert fald.

Citatet er mit og revet ud af en sammenhæng

>> Mon ikke det er det samme med kvinder, de få som ser porno...
>>
>> Hvis kvinden ser porno for at få lyst er det nok fordi at manden
>> næsten har tvunget hende til at se porno.
>
> Stakkels kvinde!

Ja ikke? Næh, pornoen kommer først frem som kryderi, når begge
parter er parart til det, andet vil da være voldtægt
MVH
Henning


Henning (09-03-2004)
Kommentar
Fra : Henning


Dato : 09-03-04 17:33

Andropov wrote:

> Hvis kvinden ser porno for at få lyst er det nok fordi at manden
> næsten har tvunget hende til at se porno.

Jeg kan da være så infam, at jeg sætter et dias-show i gang på
computeren, lige før jeg går på arbejde, hvis min kone sidder
og arbejder på sin PC, der står ved siden af min, når jeg
kommer fra arbejde, kan jeg se, i 9 ud af 10 tilfælde, har hun
haft gang i sin boy-frend *G*
Så selv om kvinder måske ikke lige har lyst, kan sex på tryk
eller i billed-form, sagtens inspirere til at opdage, at der faktisk
er noget der hedder sex

Begge køn kan få lyst, hvis de bliver inspireret af diverse
påvirkninger fra ude fra kommende indput, selv om de ikke
lige havde det i tankerne fra starten af, men for at søge
inspiration bevidst, gør jeg det kun når jeg har lyst til det.


MVH
Henning


Henning (04-03-2004)
Kommentar
Fra : Henning


Dato : 04-03-04 21:36

Andropov wrote:
> Henri Gath skrev:
>
>>> Men ludere i diverse rapporter er de som ikke kunne tåle mosten. Man
>>> kan sammenligne med hashrygere hvor man også hører om de få
>>> ulykkelige tilfælde. Alle de velfungerende ludere hører man ikke om.
>>
>> Måske fordi de ikke findes?
>
>> Selvfølgelig gør de da det! Hvorfor er i så glade for at gøre alle
> til ofre?
>> Fordi i dybest set selv er ofre?
>
> Det er ligesom da Katja Kean stoppede sin pornostjernekarriere. Da
> ville alle journalisterne gøre hende til et offer og ventede at hun
> skulle bryde sammen som et ulykkeligt offer for pornoindustrien sådan
> skriver Katja Kean i sin bog.
> Men hun havde haft det fint med at være pornostjerne fortæller hun
> selv. Hun gik ind i jobbet som pornostjerne for at eksperimentere med
> sex og opleve noget nyt. Til sidst valgte hun at stoppe fordi det
> begyndte at kede hende som når folk stopper med et hvilket som helst
> andet job.

Bortset fra, at hun græd af skam og ydmygelse under de første optagelser,
da hun solgte sig selv for 3000kr. for at betale en regning, så hun har
begået
vold modsig selv for senere at kunne fremstå som " den lykkelige ludder"


MVH
Henning


Andropov (03-03-2004)
Kommentar
Fra : Andropov


Dato : 03-03-04 14:07

Henri Gath skrev:

> Betragter du Katja Kean som værende prostitueret da hun var
> pornoskuespiller?

>Hvad vil du ellers kalde det, når man knepper for penge?

Ja, pornoskuespillere gør det jo endda ofte uden gummi.

Andropov (02-03-2004)
Kommentar
Fra : Andropov


Dato : 02-03-04 14:28

Anita skrev:

> Anita wrote:
> > Mit standard eksempel er:
> > Mænd pisser overalt - og de små drenge lærer at det er sådan man gør.
> > Kvinder/piger venter til de kommer hjem.
>
> Og måske en forskel mht hvad der er fysisk muligt.

>Også det, men det er nu ikke umuligt som kvinde heller. Vi er bare opdraget
>anderledes.

Men i er jo selv med til at opdrage børnene.....
Og sågar ved skilsmisse oftest får børnene...

Anita (02-03-2004)
Kommentar
Fra : Anita


Dato : 02-03-04 15:03

"Andropov" <andropov@ofir.dk> skrev

> Men i er jo selv med til at opdrage børnene.....

Jeps, det er vi. Det understreger jo bare at begge køn holder fast i nogle
kønsrollemønstre. Min (imaginære) søn ville ikke blive stillet op ved en
busk, det er helt sikkert. Man er sjældent mere end 10-15 minutter fra et
toilet. Så længe kan de fleste holde sig, uden at blive gul i øjnene. Og
skal man på længere tur væk fra civilisationen, kan man jo forberede sig ved
at tisse inden og holde lidt igen med de våde varer. Jeg ser i hvert fald
busk-løsningen som en _nød_løsning.

> Og sågar ved skilsmisse oftest får børnene...

Hvad søren har det med sagen at gøre?

/Anita



Andropov (29-02-2004)
Kommentar
Fra : Andropov


Dato : 29-02-04 15:04

Nusle skrev:

Jo, men det sælger ikke så godt til socialt opadstræbende
> småludere..................du kigger vel også selv på udseende, og vil vel
> helst undgå en langtids.bistandsklient?

>Hvad jeg gør eller ikke gør er ikke relevant.

Jo, det er i høj grad relevant da mange kvinder jo netop gifter sig opad.

> Nå, de er ikke ofre?

>Sikkert. Men selv ofre kan hæve sig over sig selv

Ikke altid.

>og ændre vilkårene, om ikke andet så måden de
>selv tackler vilkårene på.

For nogle er det lige gyldig hvad de gør så ændrer situationen sig ikke alligevel.

Andropov (02-03-2004)
Kommentar
Fra : Andropov


Dato : 02-03-04 17:10

Per skrev:

> >Mit standard eksempel er:
> >Mænd pisser overalt - og de små drenge lærer at det er sådan man gør.
> >Kvinder/piger venter til de kommer hjem.

> Men det er jo også lidt nemmere for en dreng lige at tage tissemanden
> ud af bukserne. Hvorimod en pige skal have underbukserne helt af sådan
> ca.

>Der er vist ingen af jer to der har været spejdere.

Nej, jeg har ikke været spejder.

>Pigerne smutter ud i kornmarken, trækker bukserne ned og sætter sig ned
>.

Men så vidt jeg er orienteret er der f.eks. ikke kornmarker i byerne....

(Per Røn (02-03-2004)
Kommentar
Fra : (Per Røn


Dato : 02-03-04 17:42

Andropov <andropov@ofir.dk> wrote:

> Per skrev:
>
> > >Mit standard eksempel er:
> > >Mænd pisser overalt - og de små drenge lærer at det er sådan man gør.
> > >Kvinder/piger venter til de kommer hjem.
>
> > Men det er jo også lidt nemmere for en dreng lige at tage tissemanden
> > ud af bukserne. Hvorimod en pige skal have underbukserne helt af sådan
> > ca.
>
> >Der er vist ingen af jer to der har været spejdere.
>
> Nej, jeg har ikke været spejder.

En skam.

> >Pigerne smutter ud i kornmarken, trækker bukserne ned og sætter sig ned
> >.
>
> Men så vidt jeg er orienteret er der f.eks. ikke kornmarker i byerne....

Næh, men der finder man jo som regel også hurtigt et toilet. Er man på
hike, så kan det være lidt sværere.
--
Per Erik Rønne

Søg
Reklame
 
Statistik
Spørgsmål : 177557
Tips : 31968
Nyheder : 719565
Indlæg : 6408868
Brugere : 218888

Månedens bedste
Årets bedste
Sidste års bedste